Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-17, 02:22
  #25
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Ja det är helt normalt. Vill inte killar ha sex med flera tjejer?

2) Jag kan tänka mig att de flesta tjejer vill testa det så länge det känns tryggt och roligt.

1) 100% av befolkningen vill knulla andra någon gång i livet eller hur?

2) Man ska inte behöva skilja sig bara för att man vill testa sex med andra ibland eller hur?

3) Du kan väl testa själv och döma efteråt?
Du har även sagt att en kvinna enbart ska ha sex med sin man men att mannen ska få knulla runt.

Varför tror du att alla kvinnor vill knulla runt när du samtidigt säger att inga kvinnor gillar sex med män?

Och vad ska kvinnor med tryggt sex till när de enligt dig vill bli våldtagna?
Citera
2017-01-17, 05:38
  #26
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1procentare
Jag älskar min fru så skulle aldrig gjort det. Sen finns det ju drömmar men det får hålla sig till drömmar. Jag har tankar och drömmar om mycket. Men sen väljer jag vad som blir på riktigt. Varför svika min fru för att ha sex med en annan? Så roligt och annorlunda e de ej. Bara Hjärnspöken.. man vill ha de man inte kan få.
Men nu är det ju många som har samma drömmar och låter varandra leva ut dem. Det är ju inget svek om frugan nu skulle uppskata det.
Bara för att du lever i ett slutet, hämmande förhållande betyder ju inte att alla gör det. Vissa får sina drömmar uppfyllda.

Den springande punkten här verkar vara att du inte inser att kvinnor gillar sex, i alla möjliga former. Vissa gillar BDSM, vissa gillar dogging, osv osv.
Citera
2017-01-17, 09:07
  #27
Medlem
proconsuls avatar
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av 1procentare
Det kvittar om folk gör det eller inte. Det är inte normalt.
Det är rätt mycket som inte är normalt. Att måla som Picasso tex.

Citat:
Väljer man att bli tsm, gifta sig etc. Så är det med En person man gör det med. O man får helt enkelt leva med den personen och knulla den resten av livet.
Fast det bestämmer ju inte du. Det är en överenskommelse mellan de två människor det gäller.
Citat:
Ska man sitta med 3 ungar o lämna dom hos mormor och morfar en lördag för att frugan vill ta den i röven av en random person?
Om man vill det, ja. Varför stör det dig?

Citat:
Ne tror dom som har förhållande likt detta är halvdana som personer och har inga känslor. För har man känslor för en person så vill man inte att den ska bli dunkad av andra personer. Dom är isf ett par som e kåta o vill ha ngn att bo med för att slippa dyra kostnader, för att sedan gå o knulla med andra.

Det kan ju också vara så att man har så starka känslor för sin partner att man låter den leva ut sina drömmar. Om min fru skulle ha en stark önskan att bli påsatt av flera män skulle jag inte stoppa henne. Jag vet att hon älskar mig och att detta bara är en sexuell grej. Samma om hon tex skulle vilja vara med en kvinna sexuellt. Varför skulle jag hindra henne från att få nåt jag inte kan ge henne?

Citat:
Aja tycker det e grymt fel o tycker inte man ska vara tsm om man vill vara med andra. Som någon jävla lösning haha. E man trött på att knulla frugan får man väl skilja sig om sex e så viktigt
Det får du gärna tycka men det är ingen universell åsikt.
Citera
2017-01-17, 19:40
  #28
Medlem
maryloues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du har även sagt att en kvinna enbart ska ha sex med sin man men att mannen ska få knulla runt.

Varför tror du att alla kvinnor vill knulla runt när du samtidigt säger att inga kvinnor gillar sex med män?

Och vad ska kvinnor med tryggt sex till när de enligt dig vill bli våldtagna?

@Cineasten din hjälte
Citera
2017-01-17, 20:07
  #29
Medlem
Vic878s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Men nu är det ju många som har samma drömmar och låter varandra leva ut dem. Det är ju inget svek om frugan nu skulle uppskata det.
Bara för att du lever i ett slutet, hämmande förhållande betyder ju inte att alla gör det. Vissa får sina drömmar uppfyllda.

Den springande punkten här verkar vara att du inte inser att kvinnor gillar sex, i alla möjliga former. Vissa gillar BDSM, vissa gillar dogging, osv osv.

Exakt, det slitna uttrycket att smaken är som baken gäller i högsta grad. Det blir också lite skevt när just kvinnlig sexualitet skall ifrågasättas, människor har olika behov helt enkelt.
Citera
2017-02-16, 13:05
  #30
Avstängd
tror de många tjejer skulle vilja det men vågar inte.
Citera
2017-02-16, 20:27
  #31
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Måste tyvärr konstatera att mitt kön består av en hel del dumhuvuden. Då åsyftar jag inte min kuk utan könet man.

Ni tror alltså inte att kvinnor vill ha sex med någon annan än sin egen man? Hälftn av era fruar och flickvänner ligger garanterat pch pullar sig själva när dom fantoserar om att bli påsatta av Persbrandt eller Johnny Depp i piratdräkt. Andra hälftn fantiserar om att få kuk i alla hål samtidigt medan ni strosar runt i kalsonger helt omedvetna om att även kvinnor har fantasier om sex. Om ni tror att dom skulle banga på Persbrandt eller Johny Depp om dom fick chansen så bör ni tänka ett varv till. Någon av er har kanske till och med en tjej som legat med en kändis och du vet ingenting.

Självklart ville tjejen bli påsatt av flera män... Det är vuxna människor för tusan.
Citera
2021-03-13, 03:56
  #32
Avstängd
Runkar-din-hunds avatar
Är en luttrad dogger. Finns lite olika varianter.
Den vanligaste är att ett par sitter I en bil o man får titta på. Exhibitionister. Sjukt tråkiga.

Psykologin då. kvinnor själva ute på en dogging spot är otänkbart. För fega, dom gånger det är ett par så är mannen drivande. Handlar mer om hans kink. Oftast väldigt styrande typer. Sjukt avtändande o stressande psykfall. Kvinnorna upplevs ofta tvekande och väldigt styrda. Dom gillar oftast dock att suga kuk. Deras drivande faktor.

Hat pratat med massor med snusk brudar och absolut ingen tänder på dogging. Dock majoriteten vill ha en 3,some. I bekvämt sovrum förståss. Tror dom känner sig otrygga annars. Köns sjukdomar är deras mest drivande oro rakt av.

Dogging (cruising) är mest en bög grej för fula hobby bögar,som går igång på att runka sin lilla riskuk tills dom sprutar efter 1 minut.

Ett tråkigt gäng deffinitivt.

Var roligare förr då folk söp från ölburkar och byt knullade. Snuten förstörde dock det fina. Allt det har flyttar till swinger klubbar ( som fet diskriminerar singel män) Snobb jävlar är dom med.

För kvinnor så håller dom sig mera till strandknull. Dom blir riktigt kåta på stranden men fan alldrig I en skog eller parkering. Men då blir termen anorlunda, nudister, Inte dogging. Tyvärr verkar det inte finnas regelrätta knullstränder utan måste deltas med pissnödiga stofiler som måste störs sig och sabba för andra. Strand tjejerna verkar dock mindre cuckade.
Citera
2021-03-15, 11:10
  #33
Medlem
Alla har olika preferenser och att dra alla över en kam är orimligt.
Självklart finns det både det en och det andra men att säga att en kvinna på en doggingplats inte är där för att hon vill köper jag inte.
Vi är swingers och min fru har den läggningen att är hon kåt vill hon ha kuk, punkt. Självklart har hon vissa kriterier av vem som får sätta på även om hon tänder på anonymsex.
På klubb kan hon bli påsatt av random kille som bara hoppar in, varken ett ord före eller efter. Ibland till och med med ögonbindel på sig.
Det har hänt fler än en gång att vi på väg hem från klubben stannat på doggingställen och hon har använt leksaker med lampan i bilen tänd.
Har det då kommit fram en kille har hon knullat/sugit förutsatt att han stämmer in på hennes krav.
Citera
2021-03-27, 14:04
  #34
Medlem
Det är fint att kolla på porrfilm med en fru och mannen som sitter bredvid men jag tror att jag skulle ha svårt att se flera män sätta på min tjej så där en efter en. Men alla är ju olika
Citera
2021-04-09, 16:04
  #35
Medlem
BigHouses avatar
Finns det ”omvänd dogging”? Män som har sex med massa kvinnor samtidigt som hans fru/flickvän kollar på och upplever det hela som upphetsande.
Citera
2021-05-02, 13:26
  #36
Medlem
Dogging är härligt men ibland struligt att få till
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback