• 1
  • 2
2016-12-30, 22:07
Medlem
Alltså man kan väl tända på allt möjligt inom sex. Men undrar hur pass vanligt det är att en tjej går igång på att bli knullad av flera främmande män? Denna tjej hade pojkvännen med sig och förhoppningsvis var det inte bara för hans skull. Förhoppningsvis kan en stabil tjej bara helt enkelt gilla det? Eller?
Citera
2016-12-30, 22:13
Medlem
VelvetReds avatar
Tycker att det låter fruktansvärt. Men en del gillar ju att bli strypta och allt möjligt under akten så varför inte detta?
Citera
2016-12-30, 22:15
Medlem
Om hon gillade det skulle hon väl inte göra det är min spontana tanke.

Att gå igång på att ha gruppsex skulle jag vilja säga är en ganska vanlig fetisch.
Citera
2016-12-30, 22:18
Medlem
Dr.Booms avatar
... Vad är dogging? Är det flera killar som runkar o kommer på en tjej som är i mitten typ?

Edit: Men ja, det finns fetisch för allt Var det inte nyligen ett program på tv3 typ där en kille fick orgasm genom att sitta på en sten ute i naturen? Knäppt
Senast redigerad av Dr.Boom 2016-12-30 kl. 22:21.
Citera
2016-12-30, 22:21
Medlem
plaskets avatar
Att pojkvännen skulle gilla det verkar ännu märkligare
Citera
2016-12-30, 22:21
Medlem
nimbras avatar
TS har antagligen vistats utomlands en längre tid och vet inte att detta är den vanligaste formen av sex i dagens Sverige.
Citera
2016-12-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nimbra
TS har antagligen vistats utomlands en längre tid och vet inte att detta är den vanligaste formen av sex i dagens Sverige.

ha,ha...knappast den vanligaste formen av sex...sätter min slant på att det är mellan en man och en kvinna i hemmet...om man inte ska räkna in onani då.
Citera
2016-12-30, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agarebagare
Om hon gillade det skulle hon väl inte göra det är min spontana tanke.

Att gå igång på att ha gruppsex skulle jag vilja säga är en ganska vanlig fetisch.

Finns väl många som gör saker de egentligen inte vill av olika anledningar.
Citera
2016-12-30, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Boom
... Vad är dogging? Är det flera killar som runkar o kommer på en tjej som är i mitten typ?

Edit: Men ja, det finns fetisch för allt Var det inte nyligen ett program på tv3 typ där en kille fick orgasm genom att sitta på en sten ute i naturen? Knäppt

Dogging är väl att man bara träffas rakt upp och ner och har sex på en gång. Knullar som en hund med andra ord.
Citera
2016-12-30, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plasket
Att pojkvännen skulle gilla det verkar ännu märkligare

Nja. Nog rätt vanligt att killar njuter av att se sin tjej njuta. Eller så kan det vara en schysst grej. Man vill att tjejen ska ha det så bra som möjligt.
Citera
2016-12-30, 22:56
Medlem
Micawbers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Alltså man kan väl tända på allt möjligt inom sex. Men undrar hur pass vanligt det är att en tjej går igång på att bli knullad av flera främmande män? Denna tjej hade pojkvännen med sig och förhoppningsvis var det inte bara för hans skull. Förhoppningsvis kan en stabil tjej bara helt enkelt gilla det? Eller?

Varför frågade du henne inte, om du nu var medverkande?
Citera
2016-12-30, 23:42
Medlem
1procentares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Nja. Nog rätt vanligt att killar njuter av att se sin tjej njuta. Eller så kan det vara en schysst grej. Man vill att tjejen ska ha det så bra som möjligt.

Ja njuta med hennes sambo annars kan hon ju vara singel o knulla andra så mkt hon vill. Tycker det e sjukt att folk "lånar ut" sin flickvän så hon får smaka andras kukar o ta deras kukar i hålen..

Väldigt speciella människor enligt mig
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in