Citat:
Ursprungligen postat av
Mak1891
Efter att varit bortrest hela helgen, kommer jag tillbaka med en förlust på 600-700k, sålde hela mitt lag och vill bygga ett nytt.
Är det ens värt att köpa några spelare just nu, eller bör man vänta någon dag till?
Inte sugen på att förlora mera coins.
Mvh.
har köpt på mig en del från TOTW och några från TOTKS..
dock inte de dyraste, tror den dyraste är Sokratis..
Priserna har väl gått lite upp o ner sen jag köpte men ligger likvärdigt iaf..
Tror att TOTW kan stiga en del, även gamla IF som inte finns i packs längre..däremot TOTKS tror jag kommer konstant vara lågt fram till TOTS för att sedan tappa ännu mer...
Känns livsfarligt att investera i något större nu.. Köpte tex 15 Balotelli för 50k..rasat till 36k.. Lyckats sälja en för 58 som tur är.. och tror han stiger upp till 45 iallafall..ingen jätteförlust trots allt..tagit igen dom stålarna genom att sälja massa discard IF för 20k+..
Kort jag funderar på att investera i är MOTM Germain, bra kort som gick för 30k innan kraschen.. Kommer inte få TOTS så lär bli hans bästa kort, om han itne får nytt totw dvs..
Balotelli funderar jag på att köpa fler av..runt 35k för det kortet är lågt.. tror han stiger som sagt..dock ligger han nog rätt bra till för att få TOTS, iaf som reserv.. Cavani, Lacazette och Mbappe bör dock gå före så tveksamt..