Citat:
Titta på täta stormatcher - forwards kommer aldrig särskilt ofta i spel.
Beror väl naturligtvis på vilka forwards i ligan som du egentligen jämför med. Zlatan, till skillnad från övriga, faktiskt är väldigt duktigt att vara en kreatör och ligga bakom lagets offensiv. Han brukar visa det ofta mot sämre lagen, men han lyckats tyvärr inte med det när han ställs mot topplagen.
Citat:
Idag slängdes en massa höjdbollar mot Zlatan - såklart inte hans styrka.
Han fick även en rad passningar på marken och som denne slarvade med passningar, är det också en svaghet anser du?
Citat:
Trots det gör han mål, spelar fram till ett jätteläge, är nära att göra mål på frispark.
Nära och nära... var inte direkt som så att Zlatans frispark träffade målramen eller att Mingolet tvingades sträcka ut sin fulla längd för att rädda bollen...
Men helt ärligt nu anteri17; Anser du verkligen på fullaste allvar att 2 aktioner är tillräckligt att Zlatan Annars så antar jag väl att du, precis som personen bakom signaturen ZlatanMania, minsann har ett jäkla lågt krav om
Citat:
Måttet för att vara bra är liksom inte Messi-influence i spelet. En tomte är du.
Vem har sagt det, din fårskalle?
Citat:
Zlatan har nu, med tur..., gjort mål mot både Liverpool och City.
När har jag hävdat att Zlatans nickmål mot Liverpool var tur? Däremot så kom Manchester United billigt undan när Valencia dessförinnan befann sig i offside situation innan händelsen uppstod, så där kan man egentligen säga att det var tur.
Claudio Bravo gjorde ett horribelt målvaktstavla och att Zlatan fick bollen till skänkes av chilenaren, även om svensken tog tillvara på det.
Att ha gjort mål är inte detsamma som att man skulle ha gjort en grym match i överlag...
Citat:
Vi får se om han löser mål mot de andra tre storlagen under våren.
Jag antar väl att Chelsea och Tottenham är inget storlag eftersom att du medvetet undvek att nämna dom då Zlatan var inte direkt vidare godkänd i någon utav de matcherna?
Tydligen så är det visst inte jag som är ett mongo mellan oss två, utan snarare...