2017-01-15, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Vadå borde den inte varit hög nu när det behövs IF i vissa sbc? Tänker jag fel om jag tänkt köpa när dessa sbc är borta?

Lust att länka laget? Funderar på att fixa SBC-Ligue 1 och har IF Ben Yedder från paket. Griezmann gillar jag som sagt. Vill ha anfallare som kan passa.

Vet inte om jag ska köra 4312 eller 4222. Någon som spelar med 4222? Känns som man behöver snabba CAM då?

Edit: Vad tror ni om priset på IF Ben Yedder? Låg på 48k när jag kollade för några timmar sen. Sjunkit 5k sen dess.
https://www.futbin.com/17/squad/1191193
Har Kameni för att han är untradeable, byter in kante, martial o Alba på vänsterkanten och länkar ihop Alba med en av de spanska mittbackarna. Vill helst slippa fitnesskort så modric o griezmann spelar hela tiden.
Vill helst inte ha Oblak men samtidigt så finns det inte några alternativ. Har du nåt bra tips där?
Citera
2017-01-15, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niva94
Ja, du anpassar chemkortet beroende på vilken spelare du vill använda. Han får mest boost 24+ med Shadow kortet men han får boost på det defensiva attributen, vilket är onödigt för en anfallare. Om du går in i Futbin o kollar så kan du se att Marksman och Hunter kortet gör att Lacazette blir 93 ingame. Det finns längst ner på sidan i Futbin, klicka på varje chemkort och jämför! Hoppas att jag förstod rätt nu 😄

Yes tror jag förstår vad du menade. Du tänker på där man ser statsen för hans specifika plats på plan. Så att få så högt tal på positionen ST om man nu vill ha han där 👌
Citera
2017-01-15, 00:23
Medlem
Citat:
Vadå borde den inte varit hög nu när det behövs IF i vissa sbc? Tänker jag fel om jag tänkt köpa när dessa sbc är borta?

Lust att länka laget? Funderar på att fixa SBC-Ligue 1 och har IF Ben Yedder från paket. Griezmann gillar jag som sagt. Vill ha anfallare som kan passa.

Vet inte om jag ska köra 4312 eller 4222. Någon som spelar med 4222? Känns som man behöver snabba CAM då?

Edit: Vad tror ni om priset på IF Ben Yedder? Låg på 48k när jag kollade för några timmar sen. Sjunkit 5k sen dess.

Nej priserna är låga för att packs öppnats som tusan under helgen.. alla veckans totw, men även gamla har rasat under helgen..kan garantera att de stiger redan i början i veckan men framförallt efter onsdag när de går ur packs..
Ang Ben Yedder, tror inte han går ner under 40k.. slog till på 44k innan när det var lightning rounds..tror han är uppe på närmare 60 senare nästa vecka
Citera
2017-01-15, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Yes tror jag förstår vad du menade. Du tänker på där man ser statsen för hans specifika plats på plan. Så att få så högt tal på positionen ST om man nu vill ha han där 👌
Exakt! 👍🏻👍🏻
Citera
2017-01-15, 00:26
Medlem
Citat:

Jag planerar med köpa på Mig några yedder. Tror priset kommer rasa fram till nästa totw... Så jag avvaktar och har koll. Hoppas han kan droppa ner mot 30k strecket
Citera
2017-01-15, 00:35
Medlem
Vad hade ni gjort me toty kroos? Har rasat från 800k till 700k idag... Jag som trodde dem skulle hålla sig hyfsat för att sen stiga sakta när dem går ur pack.. Va tror ni?
Citera
2017-01-15, 01:12
Medlem
Är det någon som har tips på hur fan man spelar mot folk som parkerar fittbussen?! När man kommer upp i dov 3-4 så spelar ju för fan varannan jävel man möter så jävla defensivt.. retar mig något jävulskt. Tycker EA borde ta bort möjligheterna till def och attack
Citera
2017-01-15, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
nu får vi hoppas på att IF marknaden stiger igen.. sitter med runt 110 kort nu

Jävlar vad du varit flitig då! Kan bli en go vinst på dem om det kommer nån SBC som kräver mycket IF. Jag har iaf investerat allt utom 50k. Det räckte till 14st IF Aspas. Satt först och snipa till mig ett par runt 21k. Sen såg jag att det var sånt jävla överflöd så folk inte hann buda på allt som låg ute. Fick resterande för 18-19k. En 86-rated La Liga spelare lär garanterat öka en del. Sedan blev det 14st IF Vazquez och 12st IF Tonelli, alla dem inköpta för 12-13k/st. Hoppas jag gjort rätt val!
Citera
2017-01-15, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Jävlar vad du varit flitig då! Kan bli en go vinst på dem om det kommer nån SBC som kräver mycket IF. Jag har iaf investerat allt utom 50k. Det räckte till 14st IF Aspas. Satt först och snipa till mig ett par runt 21k. Sen såg jag att det var sånt jävla överflöd så folk inte hann buda på allt som låg ute. Fick resterande för 18-19k. En 86-rated La Liga spelare lär garanterat öka en del. Sedan blev det 14st IF Vazquez och 12st IF Tonelli, alla dem inköpta för 12-13k/st. Hoppas jag gjort rätt val!
Härligt har 2k kvar haha.. räkna med go profit korten du köpt har redan stigit lite.. tror bara de sjunker igen vid ev lightning rounds.. köpte lite olika från veckans totw. Chansade med en higuain för 353k
Citera
2017-01-15, 01:52
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Jag planerar med köpa på Mig några yedder. Tror priset kommer rasa fram till nästa totw... Så jag avvaktar och har koll. Hoppas han kan droppa ner mot 30k strecket
Vad menar du? Att du ska köpa till nästa TOTW? Sen tror du det kommer öka eller? Varför ska du annars köpa några stycken?
Citera
2017-01-15, 01:56
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Vad menar du? Att du ska köpa till nästa TOTW? Sen tror du det kommer öka eller? Varför ska du annars köpa några stycken?
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
Nej priserna är låga för att packs öppnats som tusan under helgen.. alla veckans totw, men även gamla har rasat under helgen..kan garantera att de stiger redan i början i veckan men framförallt efter onsdag när de går ur packs..
Ang Ben Yedder, tror inte han går ner under 40k.. slog till på 44k innan när det var lightning rounds..tror han är uppe på närmare 60 senare nästa vecka
Ah okej. Dyrare spelare håller sig dock på vanlig nivå av vad jag sett. Lackade ju ur, tänkte inte spela mer och slängde ut Suarez och andra spelare den dagen prisena var som absolut lägst. Nu går han för 100k mer än jag sålde för...

Tips på kort att köpa nu då? Eller är det för sent? Kanske just Ben Yedder då? Vill helst köpa IF-kort runt 10-15k med mindre risk iofs.
Citera
2017-01-15, 02:20
Medlem
Citat:
Så länge yedder är i pack så kommer priset sjunka.. Då det nu floodar marknaden pga all hyper o packöppning för toty.. Drf tror jag att priset lär va lägst efter toty hyper eller strax innan. Då alla lär börja investera o pressa upp priserna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in