2016-10-05, 20:38
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av damfotboll
Nainggolan och Chiellini
Är de värda sina coins? Öser på rätt bra med laget som det är. Naingolan före Marchisio?

Citat:
Ursprungligen postat av damfotboll
Tycker du inte Giovinco är lite liten för att vara ensam ST?
Nej.
23 matcher (varav typ 5 som inhoppare)
19mål
9assist.

Tycker han är lite bättre än Dybala tom.
Citera
2016-10-05, 20:48
Medlem
Är det bara jag som tycker att pace är rejält mycket sämre än de tidigare spelen? Samt att fysik är väldigt mycket bättre än förut?

Hur fungerar egentligen inform? Om jag köper en spelare och han exempelvis gör ett hattrick, blir han då inform automatiskt när jag köpt honom?
Citera
2016-10-05, 20:53
Medlem
C0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenKnug
Är det bara jag som tycker att pace är rejält mycket sämre än de tidigare spelen? Samt att fysik är väldigt mycket bättre än förut?

Hur fungerar egentligen inform? Om jag köper en spelare och han exempelvis gör ett hattrick, blir han då inform automatiskt när jag köpt honom?

Inform får en spelare som har presterat väldigt bra under veckan irl. Säg att Zlatan gör hattrick i kommande match och är väldigt bra spelmässigt, då kommer han högst troligen få ett IF kort i nästa TOTW.

Ett vanligt kort kommer aldrig kunna förvandlas till ett IF-kort, utan det är antingen köpa eller packs som gäller.
Citera
2016-10-05, 20:55
Medlem
megaman9s avatar
Gjorde andra försöket någonsin att ta mig till FUT Champions grejen, gick hela vägen.

Ska bli kul att se hur mycket smisk man åker på i helgen
Citera
2016-10-05, 20:57
Medlem
megaman9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Är de värda sina coins? Öser på rätt bra med laget som det är. Naingolan före Marchisio?

Nej.
23 matcher (varav typ 5 som inhoppare)
19mål
9assist.

Tycker han är lite bättre än Dybala tom.

Vilken division är det i?

Dybala har kassa workrates imo pajar han mycket :/
Citera
2016-10-05, 21:00
Medlem
Finns det öht något sätt att försvara dessa first post corners eller iaf minska chansen till mål? Det är viktigt att träna på fasta situationer, det kan avgöra matcher som Glenn Hysén sa, no shit
Citera
2016-10-05, 21:02
Medlem
chfnos avatar
Hur Diego Alves inte fick en inform idag kommer jag aldrig förstå. Tog 2 straffar mot Atletico och gjorde även ett par räddningar.
Citera
2016-10-05, 21:08
Medlem
Kan någon av er som är lite mer rutinerade bekräfta/dementera, har fått för mig att under tiden en spelare är med i TOTW så går det inte att få hans vanliga kort i paket. Utan de enda korten som ges ut är IF:s. Någon som vet om detta stämmer eller ej?
Citera
2016-10-05, 21:09
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sluggern375
Kan någon av er som är lite mer rutinerade bekräfta/dementera, har fått för mig att under tiden en spelare är med i TOTW så går det inte att få hans vanliga kort i paket. Utan de enda korten som ges ut är IF:s. Någon som vet om detta stämmer eller ej?
Så ska det vara, ja.
Citera
2016-10-05, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
http://www.futhead.com/17/squads/792435/

Tankar om mitt lag? Dybala är på lån, kör Candreva och Giovinco som HM och FW annars.

Har 100k. Ska jag köpa Chiellini och Marchisio? Eller ska jag investera pengarna i något?
Hur är Totti? Har en tanke att köra honom precis som du gör. Men det stör mig att han bara har *3 skills. Men det andra kanske väger upp?
Citera
2016-10-05, 21:31
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megaman9
Vilken division är det i?

Dybala har kassa workrates imo pajar han mycket :/
Lekte just hem 8an. Har mest trejdat hittils men spelade en del matcher idag.

Dybala är helt okej, spelat 4 matcher med honom. Gjorde hattrick en match och ett mål till i en annan.
Citat:
Ursprungligen postat av kreml-high
Hur är Totti? Har en tanke att köra honom precis som du gör. Men det stör mig att han bara har *3 skills. Men det andra kanske väger upp?
Ville också ha 4* där. Är iofs. lite svårare med skills i år tycker jag, men ja surt att inte Totti har det. Att han är långsam är ju heller ingen fördel men påverkar inte så mycket. Men ja han är grym, vet att det finns massa andra CAM jag kan köra med men Totti är en av de sista jag skulle byta ut. 87 i passningar är väl det bästa.

Totti
19 matcher
5 mål
11 assist.
Citera
2016-10-05, 21:38
Medlem
NativeTongues avatar
Yay! Packade nyss Cech! Vad tror ni om hans prisutveckling? Värt att sälja nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in