2017-01-14, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marikapsycho
Är detta Flashback eller familjeliv?
Länka till bilden om det nu finns någon era fega fittor.........
........Ynkligt!

Det har inte något med feghet att göra, har man minsta moral i kroppen väljer man inte att göra en sådan sak. Skaffa dig ett jobb.

Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
+1
Och jag tror ingen egentligen vill se den. Mycket skrämmande. Bilden är tagen av nära vän som ville hjälpa polisen och han vill nog inte att den sprids ännu mer heller.

Eeee nej. Du snackar strunt, lek inte. Bilden togs inte av en nära vän. Det är 100 % säkert. Och hur skulle en bild hjälpa polisen ett skit när polisen använder sina egna tekniker som tar exakt likadana bilder. Även om du alltid varit full av skitsnack trodde jag inte du skulle dra såna lögner.

Citat:
Ursprungligen postat av MalmoPolis
Den som nu har tillgång till bilden lägg inte upp den eller pma den till någon. Radera den istället. Pojken var 16-år gammal låt honom vila ifred. Tror inte hans föräldrar själv vill se den bilden eller att den florerar på nätet bland alla slags möjliga rasister och psykopater!
Tänk om det var du ?!

Mannen...Om du hade låtit honom vila i fred och haft respekt för familjen hade du inte beskrivit bilden som du inte vill att någon ska lägga ut, som du gjorde på inlägg 447:

Citat:
Bilden visar han liggandes på gräset med Parajumper vinterjacka med päls och en blå mössa, och hans ena öga är helt vitt/vänt sig upp och ett hål i pannan och Andra ögat är täckt av blod med skotthål i. Sen syns det blod rinna från vänstra örat.

Klart när du beskriver en bild på det sättet klart "psykopater" och annat folk börjar fråga om den...Dumma jävel...

Jag hatar förövrigt också Sveriges feministiska invandringspolitik och tafatthet, men det behövs inte 1000 personer som skriver samma smörja efter smörja i denna tråden. Försök hålla er till ämnet och sluta posta skit här..Och strunta i bilden.
Citera
2017-01-14, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hebdo
Exakt, och det finns inget som tyder på att Ahmed var bög, däremot är det troligt att den drivande av gärningsmännen har en dold aggressiv homosexualitet

Ahmed kanske hade tackat nej till GMs "uppvaktning"? GM trodde att han kan få vem som helst och när Ahmed vänligt men bestämt tackade nej, då gick GM Bananas? Homosex-snubbar med hög libido är inte att leka med!!
Citera
2017-01-14, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Har du någon form etik ? NU tittar du fram igen från din insnöade skogsby.
Kan berätta att familjen till brottsoffret är en mycket välfungerande familj.
Den mördade pojken var en bra person, inget våld ingen kriminalitet -hur än du kräker av dig smutsiga påståenden. Du har inga barn, om du hade haft det så borde du kanske men bara kanske funderat lite mer normalt.

Problemet är att EXAKT sådär sa familjen till Lisa Holm-mördaren också; att han var ytterst välfungerande och ordentlig på alla sätt och vis. Att han inte skulle kunna göra en fluga förnär.
Folk "kan inte förståååååå" varför deras nära och kära åtalas för mord. Kallas psykologi.

Det enda jag gör är att inte låsa mig vid medias och familjens bild av AO. Att han blir skjuten tyder på att han var inblandad i något. Sannolikheten att han var oskyldig och befann sig vid fel tid på fel plats, ett random offer är ytterst liten. Så är det! Hata slumpe, som GW brukar säga.

Sedan om du ser det som att jag misskrediterar familjen och AO så är det dina ord =)
Senast redigerad av Ollebollesolle 2017-01-14 kl. 23:22.
Citera
2017-01-14, 23:21
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meraki
Jag kommer fylla er mun med en automatkarbin ...

Jösses
Han är lite skum.
Känner inte igen honom från researchen man gjort i familjens sociala medier.
Citera
2017-01-14, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Sluta för f*n fylla sida efter sida med ett j*vla tjat om en bild på en död kille! Jag vet inte många sidor som har fyllts av sådan skit!

Men hur ofta finns det en sådan bild på offret som är aktuellt för tråden då?
Den kommer ju att ge information i ärendet..
Citera
2017-01-14, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Inte?
Det va ju folk här på Flashback som knäckte koden på dom kort som va sekretess på och sedan släppte bilderna.
Så du snackar bara dynga nu.

Tror jag inte, de dokument med bilder var borttagna helt från den officiella FUP:en.
Det är nog Krantz-fallet du tänker på. De bilderna läckte rätt snabbt för FUP hade bara en svart bild över den riktiga bilden. Som var relativt enkel att få bort med hjälp av photoshop, tror jag det var.
Citera
2017-01-14, 23:24
Medlem
Tjoflos avatar
Blattarna är coola även på en minnessida.

Citerade redan länkat material
Citera
2017-01-14, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Vilken information kommer den ge dig? Kommer du klara upp fallet om du får se bilden?

Vet du att det inte kommer resultera i något?
Måste du kolla på bilden om länken skulle finnas i tråden?
Det är väl bara att undvika att kika om du blir ledsen i ögat?
Citera
2017-01-14, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chrisemil
Tror jag inte, de dokument med bilder var borttagna helt från den officiella FUP:en.
Det är nog Krantz-fallet du tänker på. De bilderna läckte rätt snabbt för FUP hade bara en svart bild över den riktiga bilden. Som var relativt enkel att få bort med hjälp av photoshop, tror jag det var.

Bilden där man ser lisas sko/fot i skåpet va det någon som knäckte vill ja minnas. Men när det gäller Elin så stämmer de absolut.
Citera
2017-01-14, 23:27
Medlem
Trevliga polare Ahmed hade..

Inte så konstigt att han själv drabbats av nån liknande spelevink kanske?
Citera
2017-01-14, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Syclone71
Bilden där man ser lisas sko/fot i skåpet va det någon som knäckte vill ja minnas. Men när det gäller Elin så stämmer de absolut.

Det var spekulationer om att man såg något på bilderna över fyndplatsen, men där fanns inget på de bilderna. Men ja Krantz och Ida's bilder har läckt. Dock inte LH's
Citera
2017-01-14, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Som-nam-na
Trevliga polare Ahmed hade..

Inte så konstigt att han själv drabbats av nån liknande spelevink kanske?

När hans vänner (?) skriver att de ska tömma en automatkarbin i munnen på folk som har bilder på offret börjar man ju genast fundera på hur helylle han egentligen var?
Normalt folks kompisar har ju inte automatkarbiner och hotar folk på en minnessida direkt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in