2017-01-14, 23:16
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radiopanna
Jag är väldigt skeptisk till den påstådda Real Madrid-affären. Risken är att det blir som med Ödegaard.

Och vad blev det med Ödegaard?
Citera
2017-01-14, 23:17
Medlem
motvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihelp
Du menar att han inget har att lära i världens kanske modernaste träningsanläggning samt ett lag som har spottat ut talanger till höger och vänster? folk glömmer att även fast Real Madrid är ett köpelag har man spelare som producerats i sin akademi i de flesta storklubbar i världen.
Tror jag sett killen mer spela mer än du, hur fantastisk träningsanläggning och hur många duktiga spelare klubben Real än levererat. Fel klubb för honom idag, i morgon är en annan sak. Kommer hämma hans utveckling, men givetvis ge massor med kulor till såväl gnaget som honom.
Citera
2017-01-14, 23:18
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sodomizer-
Och vad blev det med Ödegaard?
Tappade sin landslagsplats.
Citera
2017-01-14, 23:21
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Tappade sin landslagsplats.

Han hade aldrig någon landslagsplats. Bara i truppen.
Citera
2017-01-14, 23:40
Medlem
Garneringsmannens avatar
Om det är sant att Real snappat upp honom är det stort. Han blir väl förste svensk i laget då också? Ingen svensk har väl tidigare spelat i RMA?

Och vilken akademi att utvecklas på. Annat det än att springa runt i minusgrader på Skytteholms IP.
Citera
2017-01-14, 23:42
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
Om det är sant att Real snappat upp honom är det stort. Han blir väl förste svensk i laget då också? Ingen svensk har väl tidigare spelat i RMA?

Och vilken akademi att utvecklas på. Annat det än att springa runt i minusgrader på Skytteholms IP.

Nope, Agne Simonsson gjorde några matcher i klubben.
Citera
2017-01-14, 23:42
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:

Agne Simonsson blev varldens dyraste nar Real Madrid kopte honom fran Orgryte 1960. Sen blev det dock bara 3 matcher och 1 mal for Real for honom.
Citera
2017-01-14, 23:43
Avslutad
Citat:

Jo 1 har:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Agne_Simonsson
Citera
2017-01-14, 23:44
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:

Men andre gnagaren på några år, så för oss är det lite gäsp. ;-)
Citera
2017-01-14, 23:45
Medlem
Wajis avatar
Skriver han på Real så kommer han knappats få chansen att lira där. Då tror jag kraven på honom blir orimliga när han lånas ut.
Jag tror han får det svårt och tufft i Europa. Givetvis önskar jag han all lycka men det kommer bli tufft.

Vi håller tummarna för han lyckas i all fall
Citera
2017-01-14, 23:50
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PalmiNio
Jo 1 har:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Agne_Simonsson

Aj fan, där fick man för man trodde sig vara fotbollsprofessor. Ber om ursäkt för min okunskap.
Citera
2017-01-14, 23:53
Medlem
Sodomizer-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Tror jag sett killen mer spela mer än du, hur fantastisk träningsanläggning och hur många duktiga spelare klubben Real än levererat. Fel klubb för honom idag, i morgon är en annan sak. Kommer hämma hans utveckling, men givetvis ge massor med kulor till såväl gnaget som honom.

Så du vet mer om hur man utvecklar spelare än världseliten bland tränare? Intressant, varför inte börja jobba inom valfri storklubb?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in