Citat:
Ursprungligen postat av
Annonsblockeraren
Känner inte till den tiden i hans liv via videoklipps eller blogginlägg men att någon har gjort sorgliga saker och sedan gått vidare är ett exempel på personlig utveckling. Det är också något Jocke har berättat om i flera videoklipps.
Gått vidare?
Han har byggt upp en fasad, allt är spel för gallerierna. Han började med att fejka pranks, sedan påstod han sig vara ykterist, vilket bevisades att så inte var fallet då han var full som ett svin på en vlogg som han ryssen lade upp. De döljer sin rökning och sedan när de kommer fram blir de aggressiva i självförsvar.
De bråkar konstant, de åker ifrån varandra som små barn, de håller på och fejkar massa "spökjakter" och annat skit.
Hade det inte varit för att jag rent psykologiskt är intresserad av att förstå mig på sociopaten jockiboi hade jag dock aldrig kollat på hans videor, så han ska ha tack för det han gör. Det är tydligt att alla bröderna blev väldigt skadade av familjeförhållandet under uppväxten. Jockiboi blev helt förstörd och började punda, crille är uppenbarligen ett svin av stora mått och Jacke är minstingen som gör som alla säger. Det som förenar bröderna är deras låga intelligens och deras diagnoser. De är alla extremt korkade och gör allt för pengarna.