2017-01-14, 19:24
Medlem
blomodlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Som sagt. Jocke tar avstånd från sin biologiska familj efter broderns alla svek.

Inte det minsta förvånad faktiskt. Har alltid tyckt att hans brorsa verkar obehaglig. Ska synas och höras mest, helt sjukt. Och att han dessutom är 28 år är helt sjukt. Sättet han klär sig och sättet han beter sig gör att han framstår som en pubertal 15-åring. Usch.
Citera
2017-01-14, 20:06
Bannlyst
Någon som vet varför Jocke och Gustav Björklund tagit bort varann på fb?
Någon som vet var Jockes farsa tagit vägen? Har även han tröttnat?
Vilken sida kommer Jacke ta?
Hur står Martin till Jocke idag?

Tycker Chrille verkar sliskig/otäck. Så tror vissa saker kan stämma.
Citera
2017-01-14, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caroliningen
Jockes pappa var ju den som kom på idén med Jockibois runkblogg

På riktigt? Eller kommer Jocke böla ut sig det om det blir tjall på linjen med farsan inom sinom tid när pappan ser igenom Jocke?
Citera
2017-01-14, 20:25
Medlem
På Joakims snapchat (jockiboitv) så erkänner han till sina följare att han har erbjudit sin bror Christofer 100 000 för att ta bort sin kanal.
På Christofers snapchat (mettnett) så säger Christofer att Joakim vill köpa hans kanal för att stoppa videor som får Joakim att verka som en lögnare inför sina följare.

Rätt kul att följa dramat på deras sociala medier
Citera
2017-01-14, 20:39
Bannlyst
Christofer mordhotad atm och har flytt hemifrån
Citera
2017-01-14, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bumbibjornens
Christofer mordhotad atm och har flytt hemifrån

är han rädd för någon snorig 10åring med vattenpistol?
Citera
2017-01-14, 20:41
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caroliningen
Dom är inte Sverigedemokrater, deras "Granne Alex" är ju utlänning

man kan väl ändå vara sdare för det? bara för man är sdare så behöver man inte gå runt och hata alla blattar väl?
Citera
2017-01-14, 21:37
Medlem
tigertompas avatar
Oj oj

Är Jacke med i spökvideon som spelas in idag och var de under tvung. Den enda som verkar vara rätt normal är väl Jacke anser jag. Har hans instramgrams inlägg försvunnit

Youtube nya docksäpan
Citera
2017-01-14, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annonsblockeraren
Känner inte till den tiden i hans liv via videoklipps eller blogginlägg men att någon har gjort sorgliga saker och sedan gått vidare är ett exempel på personlig utveckling. Det är också något Jocke har berättat om i flera videoklipps.
Gått vidare?

Han har byggt upp en fasad, allt är spel för gallerierna. Han började med att fejka pranks, sedan påstod han sig vara ykterist, vilket bevisades att så inte var fallet då han var full som ett svin på en vlogg som han ryssen lade upp. De döljer sin rökning och sedan när de kommer fram blir de aggressiva i självförsvar.

De bråkar konstant, de åker ifrån varandra som små barn, de håller på och fejkar massa "spökjakter" och annat skit.

Hade det inte varit för att jag rent psykologiskt är intresserad av att förstå mig på sociopaten jockiboi hade jag dock aldrig kollat på hans videor, så han ska ha tack för det han gör. Det är tydligt att alla bröderna blev väldigt skadade av familjeförhållandet under uppväxten. Jockiboi blev helt förstörd och började punda, crille är uppenbarligen ett svin av stora mått och Jacke är minstingen som gör som alla säger. Det som förenar bröderna är deras låga intelligens och deras diagnoser. De är alla extremt korkade och gör allt för pengarna.
Citera
2017-01-14, 22:47
Medlem
Annonsblockerarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesycake77
Gått vidare?

Han har byggt upp en fasad, allt är spel för gallerierna. Han började med att fejka pranks, sedan påstod han sig vara ykterist, vilket bevisades att så inte var fallet då han var full som ett svin på en vlogg som han ryssen lade upp. De döljer sin rökning och sedan när de kommer fram blir de aggressiva i självförsvar.

De bråkar konstant, de åker ifrån varandra som små barn, de håller på och fejkar massa "spökjakter" och annat skit.

Hade det inte varit för att jag rent psykologiskt är intresserad av att förstå mig på sociopaten jockiboi hade jag dock aldrig kollat på hans videor, så han ska ha tack för det han gör. Det är tydligt att alla bröderna blev väldigt skadade av familjeförhållandet under uppväxten. Jockiboi blev helt förstörd och började punda, crille är uppenbarligen ett svin av stora mått och Jacke är minstingen som gör som alla säger. Det som förenar bröderna är deras låga intelligens och deras diagnoser. De är alla extremt korkade och gör allt för pengarna.

Anser inte att det finns någon stor fasad i alla fall är det inte mitt intryck hittills av deras videoklipps. Att göra påhittade skojvideos, bråka med sin partner och annat förändrar inte min åsikt det vill säga att paret är ljusår före PewDiePie i personlig utveckling. Alla, hur långt man än kommit, kan fortfarande utvecklas oändligt mycket mer också.
Citera
2017-01-14, 22:51
Medlem
Reagerade på en sak i jockes senaste video. Han nämner att de tjänar ~500' varje månad, där de påstår att 80% går tillbaks in i kanalen, och att de för tillfället går minus.

Det låter ju helt sjukt, vad anser de ingå i kanalen, lägenhetsköp, bilköp?!
Citera
2017-01-14, 23:06
Medlem
Hans bil ingår i en sponsordeal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här