2017-01-06, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Men oavsett så "bra" kan de väl ändå inte gå för hans utubechannel? Alltså 500k premunanter hur mkt i inkomst i månaden kan de ge max? Ja menar han kör en ny xc90 som förmodligen är på leasing,( Om nån har reg kan jag kolla upp de å skriva här.) och ska köpa/bygga en egen villa för nån miljon?

Enligt källor i bilbranschen så ska han betalat bilen kontant. Huruvida det stämmer eller inte låter jag dock vara osagt.
Citera
2017-01-07, 01:43
Medlem
Jonna kaosar för fullt verkar det som.
Citera
2017-01-07, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaBoledanoTook
Enligt källor i bilbranschen så ska han betalat bilen kontant. Huruvida det stämmer eller inte låter jag dock vara osagt.

hm se där, cash is king. ska kolla utube se om man kan hitta regnr där så återkommer jag.
Citera
2017-01-08, 03:07
Medlem
Vad dom tjänar (får in) till företaget och tar ut är två olika saker. Men tvekar inte om dom drar in runt 400-600tusen i månaden i företaget med båda deras kanaler som har flest visningar i Sverige, TV3 serien, deras appar som är väldigt populära och från alla samarbeten (reklam). Jag menar dom har flera anställda och dom får säkert en rimlig lön, så det säger sig självt att dom håvar in en hel del

Själv hatar jag inte på dom, inte fan hjälper det mig till en högre månadslön. Bara löjlig jävla avundsjuka, lär er glädjas åt andras lycka så kommer ni må mycket bättre, eller åtminstone inte kasta skit över dom. Dom arbetar förmodligen hårade och mer timmar än någon i denna tråden, sen att dom säljer ut sig lite, men de är ju deras problem! Pz
Citera
2017-01-08, 10:57
Medlem
Hunden007s avatar
båda är väl Sverigedemokrater? varför kan då inte tidningar och tv inte mobba ut dom som de gjorde med Birro.
Citera
2017-01-08, 17:24
Medlem
Storfetdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullen16
Vad dom tjänar (får in) till företaget och tar ut är två olika saker. Men tvekar inte om dom drar in runt 400-600tusen i månaden i företaget med båda deras kanaler som har flest visningar i Sverige, TV3 serien, deras appar som är väldigt populära och från alla samarbeten (reklam). Jag menar dom har flera anställda och dom får säkert en rimlig lön, så det säger sig självt att dom håvar in en hel del

Själv hatar jag inte på dom, inte fan hjälper det mig till en högre månadslön. Bara löjlig jävla avundsjuka, lär er glädjas åt andras lycka så kommer ni må mycket bättre, eller åtminstone inte kasta skit över dom. Dom arbetar förmodligen hårade och mer timmar än någon i denna tråden, sen att dom säljer ut sig lite, men de är ju deras problem! Pz
Säljer ut sig lite? Dom låtsas att dom har varenda sjukdom i hela världen bara för att få lite sympati. Jag är avundsjuk på folk som Justin Bieber eller Ronaldo för att dom har faktiskt gjort något för att bli kända och dra in dom där pengarna, inte idioter som jockiboi som låtsas att han är en bra människa.
Citera
2017-01-14, 01:19
Medlem
Annonsblockerarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storfetdase
Säljer ut sig lite? Dom låtsas att dom har varenda sjukdom i hela världen bara för att få lite sympati. Jag är avundsjuk på folk som Justin Bieber eller Ronaldo för att dom har faktiskt gjort något för att bli kända och dra in dom där pengarna, inte idioter som jockiboi som låtsas att han är en bra människa.

Vad är det paret låtsas om som man inte har, kan du berätta det för mig som inte följt deras kanaler? Ska vi förstå dig som att du inte anser att Jocke är en bra människa?
Citera
2017-01-14, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hammarbysoccer
Får jag fråga varför du tycker Pewdiepie är ''hjärndöd'' och inte Jocke o Jonna?

Jag svarar istället då jag är av samma åsikt.

PewDiePiew saknar helt förmåga att resonera och reflektera över stora eller små frågor, det lär vara uppenbart för alla som har sett hans videoklipps. Det han har visat sig kunna göra är svära, skrika, spela videospel och förställa rösten. Han har sannolikt aldrig ställts inför några svåra livsutmaningar och därför är han heller ingen utvecklad person. Kan beskrivas som en primitiv men framgångsrik människa.

Paret Jocke & Jonna har varit med om en hel del och det har gett de båda djupare förståelse av livet, bland annat mänskliga relationer och personligt utveckling, något som PewDiePiew ser ut att sakna.

PewDiePiew har 3074 videoklipp på sin kanal. I hur många framstår han som intelligent? Jocke & Jonna är heller inga personer som bör beskrivas som intelligenta men bägge har upplevt betydligt mer sidor än PewDiePiew har och därför är det mer intressant att lyssna på dem och deras tankar.

Att lyssna och titta på PewDiePiew ger mig ingenting medans Jocke & Jonna kommer med tänkvärda och insiktsfulla videoklipp. End of story.
Citera
2017-01-14, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annonsblockeraren
Paret Jocke & Jonna har varit med om en hel del och det har gett de båda djupare förståelse av livet, bland annat mänskliga relationer och personligt utveckling, något som PewDiePiew ser ut att sakna.

Som den där gången när Jockiboi runkade i bajs, eller när han skrev om sin "veckans knull" på sin blogg?
Citera
2017-01-14, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumpigan
Som den där gången när Jockiboi runkade i bajs, eller när han skrev om sin "veckans knull" på sin blogg?

Känner inte till den tiden i hans liv via videoklipps eller blogginlägg men att någon har gjort sorgliga saker och sedan gått vidare är ett exempel på personlig utveckling. Det är också något Jocke har berättat om i flera videoklipps.
Citera
2017-01-14, 12:12
Medlem
Frewibs avatar
https://www.youtube.com/watch?v=yHtLhsqhvPs
Citera
2017-01-14, 13:27
Medlem
Som sagt. Jocke tar avstånd från sin biologiska familj efter broderns alla svek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in