Nuvarande paket i store går ut kl 19. Tror ni det kommer ut fler och mer attraktivare spelarpaket då? Skall investera mina 500-550k i IF-kort. Vet inte om jag skall köpa på mig lite nu redan eller vänta tills ikväll.
Funderar på 10st Aspas. 10st Vasquez. 10st Tonelli. 10st Dost. Borde kunna ha råd med det. Har en handfull Trippier sedan innan, kanske att jag borde köra på 10st sådana istället för typ Dost? Lär väl finnas bra mycket mindre av Trippier på marknaden eftersom det var förra TOTW.
Har svårt att se att det inte kommer komma "bättre/dyrare" paket, i min värld finns det ingen anledning till att dom inte skulle släppa det. FIFA vill nog tjäna in så mycket pengar som möjligt under pågående TOTY och kommer att fortsätta bygga upp med attraktivare paket så att köparna "tror" att dom kommer ha större och större chans att lyckas knipa en TOTY-spelare och spendera pengar på dyrare paket.
Har svårt att se att det inte kommer komma "bättre/dyrare" paket, i min värld finns det ingen anledning till att dom inte skulle släppa det. FIFA vill nog tjäna in så mycket pengar som möjligt under pågående TOTY och kommer att fortsätta bygga upp med attraktivare paket så att köparna "tror" att dom kommer ha större och större chans att lyckas knipa en TOTY-spelare och spendera pengar på dyrare paket.
Vilket packet skulle du säga är det med bäst utdelningschans?
Hehe phew. Bytt in och samlat på mig tio paket med veckans lag-spelare och tänkt vänta med dem till en roligare vecka. Men råkade öppna ett av misstag och fick Eriksen. Det gjorde det värt det.
Gjorde PSG SBCn (Ligue 1 Laca) för typ 10k plus lite skräp jag hade i klubben. Ingen TOTY men Auba ploppade upp Ingen walkout men dyraste spelaren jag packat helt klart.
Bara jag som bara blir stressad och känner att helgerna bara är ett "helvete" på grund av fut champs? 40 matcher mot så sjukt bra spelare är fan inte hälsosamt......
Bara jag som bara blir stressad och känner att helgerna bara är ett "helvete" på grund av fut champs? 40 matcher mot så sjukt bra spelare är fan inte hälsosamt......