2017-01-14, 15:35
Medlem
murvelludrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Nuvarande paket i store går ut kl 19. Tror ni det kommer ut fler och mer attraktivare spelarpaket då? Skall investera mina 500-550k i IF-kort. Vet inte om jag skall köpa på mig lite nu redan eller vänta tills ikväll.

Funderar på 10st Aspas. 10st Vasquez. 10st Tonelli. 10st Dost. Borde kunna ha råd med det. Har en handfull Trippier sedan innan, kanske att jag borde köra på 10st sådana istället för typ Dost? Lär väl finnas bra mycket mindre av Trippier på marknaden eftersom det var förra TOTW.

Har svårt att se att det inte kommer komma "bättre/dyrare" paket, i min värld finns det ingen anledning till att dom inte skulle släppa det. FIFA vill nog tjäna in så mycket pengar som möjligt under pågående TOTY och kommer att fortsätta bygga upp med attraktivare paket så att köparna "tror" att dom kommer ha större och större chans att lyckas knipa en TOTY-spelare och spendera pengar på dyrare paket.
Citera
2017-01-14, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murvelludret
Har svårt att se att det inte kommer komma "bättre/dyrare" paket, i min värld finns det ingen anledning till att dom inte skulle släppa det. FIFA vill nog tjäna in så mycket pengar som möjligt under pågående TOTY och kommer att fortsätta bygga upp med attraktivare paket så att köparna "tror" att dom kommer ha större och större chans att lyckas knipa en TOTY-spelare och spendera pengar på dyrare paket.

Vilket packet skulle du säga är det med bäst utdelningschans?
Citera
2017-01-14, 15:44
Medlem
Redfish1s avatar
tjena alla 2 frågor ba, hur mycket går han trippier för ?, 2-3k kanske ?

tacksam för svar, ha de gött alla o trevlig helg
Citera
2017-01-14, 15:45
Medlem
Qirrens avatar
Hehe phew. Bytt in och samlat på mig tio paket med veckans lag-spelare och tänkt vänta med dem till en roligare vecka. Men råkade öppna ett av misstag och fick Eriksen. Det gjorde det värt det.
Citera
2017-01-14, 15:46
Medlem
Öppnade sista packen nu..

Walkout - TOTY Kroos!!

Kom i ett vanligt premium guldpaket.

Resten inte ens värt kolla på................ så mycket skit så det är osant. Inte ett enda IF kort på 75 pack...

Måste vara nerfat så in i pga TOTY eller?
Citera
2017-01-14, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redfish1
tjena alla 2 frågor ba, hur mycket går han trippier för ?, 2-3k kanske ?

tacksam för svar, ha de gött alla o trevlig helg

IF Trippier? går för 13,500 just nu
Citera
2017-01-14, 15:55
Medlem
Redfish1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
IF Trippier? går för 13,500 just nu

ne vanlig guld trippier, har köpt 7-8 st sånna kort, vet inte om ja ska sälja dom eller inte ..

tacksam för svar ha de gött
Citera
2017-01-14, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redfish1
ne vanlig guld trippier, har köpt 7-8 st sånna kort, vet inte om ja ska sälja dom eller inte ..

tacksam för svar ha de gött

Vanliga Trippier är ju värd discard... varför köpte du dom?
Citera
2017-01-14, 16:01
Medlem
Redfish1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Vanliga Trippier är ju värd discard... varför köpte du dom?

a ja vette fan asså, måste ha missuppfattat det ...
Citera
2017-01-14, 16:05
Medlem
Stjerna7s avatar
Gjorde PSG SBCn (Ligue 1 Laca) för typ 10k plus lite skräp jag hade i klubben. Ingen TOTY men Auba ploppade upp Ingen walkout men dyraste spelaren jag packat helt klart.
Citera
2017-01-14, 16:11
Medlem
Lotavoss avatar
Bara jag som bara blir stressad och känner att helgerna bara är ett "helvete" på grund av fut champs? 40 matcher mot så sjukt bra spelare är fan inte hälsosamt......
Citera
2017-01-14, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Bara jag som bara blir stressad och känner att helgerna bara är ett "helvete" på grund av fut champs? 40 matcher mot så sjukt bra spelare är fan inte hälsosamt......

då låter man bli WL och kör vanliga seasons
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in