2017-01-14, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Tack för att du klarade upp det. men gäller det även om spelaren hade fått 10 i kemi? och om jag byter position på 2 spelare får de båda 6,5 då?

kan jag tyvärr inte svara på
Citera
2017-01-14, 13:50
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gikt
Ursäkta att jag är noob men vad menar ni med OP lag?

OP = Overpowered.
Citera
2017-01-14, 13:51
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guanta
Tack för att du klarade upp det. men gäller det även om spelaren hade fått 10 i kemi? och om jag byter position på 2 spelare får de båda 6,5 då?

Om du byter position på spelare ingame (som du redan startat med) så tappar dom inte kemi. Bara spelare som byts in får 6.25 eller 6.5 vad det nu är.
Citera
2017-01-14, 14:29
Medlem
vidis avatar
Funderar på att skapa ett nytt konto. Jag är FUT founder och ingen vill möta mig. Kanske 1/10 som jag matchas med klickar sig vidare. Antingen det eller att EA tar bort skiten.
Detta innebär ju att de enda som spelar match är snuskigt bra och man får aldrig nån random-spelare som med nöd och näppe tog sig till weekend league.
Citera
2017-01-14, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Om du byter position på spelare ingame (som du redan startat med) så tappar dom inte kemi. Bara spelare som byts in får 6.25 eller 6.5 vad det nu är.

Tack så mycket
Citera
2017-01-14, 14:32
Medlem
Hej kära folket! Packade just en 88 Hazard från WL rewards. Tycker ni man ska sälja nu i helgen eller vänta?

Tack på förhand.
Citera
2017-01-14, 14:39
Medlem
Sådär, öppnat ca 45 pack av 75 nu. Blandade med vanliga guldpack och Jumbo/Premium..

Bästa hittills, 1 walkout = Lloris.... sen över 5k, Douglas Costa och Smalling...
Bra paket..
Citera
2017-01-14, 14:45
Medlem
Weird.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Sådär, öppnat ca 45 pack av 75 nu. Blandade med vanliga guldpack och Jumbo/Premium..

Bästa hittills, 1 walkout = Lloris.... sen över 5k, Douglas Costa och Smalling...
Bra paket..

Hade 8 50 k pack och 4 100 k pack, fick ingen walkout

Dock fick jag några walkouts i 25k packen. Robben och Courtouis va mina bästa.
Citera
2017-01-14, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weird.
Många har inte några problem att ha en spelare på lite lägre kemi! Har man 100 i lagkemi så är det väldigt liten skillnad på statsen om man har 6 eller 10 i kemi! Redan vid 4 i kemi höjs statsen! Lägger man till ett kemikort så höjs ett visst utvalt stats beroende på kemikort men om man kör basic så höjs nästan alla stats! Jag har aldrig märkt nån skillnad på om jag har 10 eller något lägre i kemi!
Är jag helt fel ute om jag antar att stamina = ork, kondition? I så fall är det konstigt att man inte kan höja staminan med något kemikort! Det är väl konditionen som man kan påverka mest av alla statsen irl!
Citera
2017-01-14, 15:20
Medlem
AngelDevils avatar
Jag knegar mig fram och köper inga packs med "riktiga pengar". Nu när jag börjat få lite mer okej spelare så tycker jag mig märka att de blev betydligt tuffare. Efter att ha harvat i div 5 i några säsongen så stupar jag rätt ner i 7an sen jag köpte Rooney, Erikse,Matic. Kör med samma spelsystem. Hur fasen kan jag bli så mycket sämre och varför upplever jag att motståndarna blir betydligt bättre än dom var tidigare trots jag spelar i samma div även i dom sämre?
Citera
2017-01-14, 15:21
Medlem
murvelludrets avatar
Efter att ha öppnat mina ca 70 sparade packen kontinuerligt från igår kväll och under dagen var det bästa jag fick Cazorla... Halvnöjd över resultatet så gjorde jag Marquee matchups med sparade spelare från tidigare öppning. Sista jävla packet så tittar Aguero fram

Edit: Varför står han så högt i kurs idag? Ser inget som kräver honom i SBC sammanhang?
Senast redigerad av murvelludret 2017-01-14 kl. 15:24.
Citera
2017-01-14, 15:21
Medlem
Nuvarande paket i store går ut kl 19. Tror ni det kommer ut fler och mer attraktivare spelarpaket då? Skall investera mina 500-550k i IF-kort. Vet inte om jag skall köpa på mig lite nu redan eller vänta tills ikväll.

Funderar på 10st Aspas. 10st Vasquez. 10st Tonelli. 10st Dost. Borde kunna ha råd med det. Har en handfull Trippier sedan innan, kanske att jag borde köra på 10st sådana istället för typ Dost? Lär väl finnas bra mycket mindre av Trippier på marknaden eftersom det var förra TOTW.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in