Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-09, 20:12
  #4909
Medlem
WarriorSquirells avatar
Hur är det med Edge för oss VPN användar?
Har Edge någon WebRTC att stänga av, samt hur har det i er erfarenhet i övrigt fungerat med VPN?
Citera
2017-01-10, 22:21
  #4910
Medlem
elbels avatar
Har ett spel som tar 3 år att starta upp

Finns det program eller funktion så att man hibernate istället för att stäng av det?

Så fast man startar om datorn är så öppnas spelet direkt?
Citera
2017-01-13, 10:45
  #4911
Medlem
NightWalker1s avatar
när jag pluggar i min webcam i min laptop så blir det suddigt så fort jag rör mig lite.
men det funkar bra på min stationära.

är datorn helt enkelt för seg eller kan det vara nått annat?
min laptop är en toshiba satellite pro a300.

tacksam för svar
__________________
Senast redigerad av NightWalker1 2017-01-13 kl. 10:51.
Citera
2017-01-13, 12:13
  #4912
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
när jag pluggar i min webcam i min laptop så blir det suddigt så fort jag rör mig lite.
men det funkar bra på min stationära.

är datorn helt enkelt för seg eller kan det vara nått annat?
min laptop är en toshiba satellite pro a300.

tacksam för svar
Så kan det mycket väl vara, beroende på kameran. Vad är det för en? Kolla även om tillverkaren tillhandahåller någon form av mjukvara på sin hemsida. Ofta går det inte att enbart installera drivrutinen utan det brukar medfölja nåt tramsigt bildbehandlingsprogram.
Citera
2017-01-13, 23:29
  #4913
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av /Nisse_Hult
Då kan vi börja med kontrollera en relativt vanliga orsak till att liknande problem kan uppstå!

- Vilken mapp är spelat installerat till? (bör vara i C:\Program\)

Det ligger i C:\Program (x86). Har även Rocket League installerat där men det kommer inte upp nån varning när man startar det.
Citera
2017-01-14, 13:47
  #4914
Medlem
Hej!