2017-01-12, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorrymf
Nej!
Försöker gallra ut hur många av de skjutna som egentligen är "oskyldiga" och just nu kan jag bara se att tandläkaren skulle vara av sorten som blev oskyldigt mördad. Visst där finns en annan på censorsgatan som också verkar oskyldig, men han verkar ha blivit nerskjuten av ett misstag. Så det här med en ny laserman kan vi nog lägga på hyllan ett tag till iaf.
Sajje på Seved var väl också oskyldig? Hursomhelst så har ingen i de senaste skjutningarna förtjänat detta!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 25-To-Life
Tror inte det minsta på detta. Att döda någon för en femhundring? Nej. EN 16 ÅRING?
Han var 16 år, med största sannolikhet så har GM tagit fel offer. Det är alldeles för lätt att skaffa en pistol med patroner, sen räcker ens impulsivitet en bra bit på vägen...
Jag själv har hört när en man, ungefär 20 år gammal, pratade i sin mobiltelefon och sa så här inom citattecken -> 'sköt han dig för 250 spänn mannen, de e ju sjukt mannen'.

Det är så det verkar fungera nu för tiden. Man gör allt för att förtjäna respekt. Om du söker kollar andra sådana här nyheter på senaste tiden så ser du att det finns liknande fall.

Citat:
Ursprungligen postat av peheis666
Milleniums är nog förmodligen den mest empatilösa generation som fostrats på detta jordklot. Tror vi snart har mellan 1-2 mord per dag i våra 12 största städer i svealand/götaland.
Antar att du är ironisk.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Är det rätt BO som pekas ut i tråden?
https://mobile.facebook.com/photo.php?fbid=1737925559857977&id=100009216482409 &set=ecnf.100009216482409&source=49
Läs själv
Citera
2017-01-12, 23:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Annat mord, finns en tråd någonstans

Men varför nämns han i den här tråden helt plötsligt?

Dra historien lite kort om greken så vi får lite kunskap.
Citera
2017-01-12, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shaaah
Nån aning om vad "greken" skulle utfört för mord?. Så en torped dödad av en annan torped😂.. men han hade en bra täckmantel med jobb som terapeut? Om jag inte minns fel.

Vet jag inget om. Jag bara citerade vad mannen1 skrev.
Citera
2017-01-12, 23:41
Medlem
DickeFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngryWolverine1
Jag ser upp till dessa grabbar! Vilket drömliv! Tänk er att bara titta på scarface eller Gomorra och gå ut och leva det livet i verkligheten! Tänk er vilka kulor man måste ha, tänk er vilken känsla att bara skjuta någon i ansiktet! Tänk er så tuff man måste vara. Tänk er att bara dra fram en pistol och spräcka huvudet på en kille, och inte vem som helst utan en 16 åring! Tänk er vad tuff man måste känna sig. Tänk er så gott man sover och hur cool man måste känna sig. Det ger nog mycket street-cred också.

En myra är tuffare i mina ögon.

Fyfan för dessa jävla idioter och fyfan för dessa jävla äckliga politiker som sitter och tullar tummarna i sina flotta områden. Fyfan för Sverige!

Håller med. Dessutom, den döde känner ingen smärta utan det är föräldrarna som är de verkliga offren. Vad hade de gjort för ont för att förtjäna det här?

Tänk så mycket arbete och kostnader det är att uppfostra ett barn: vakna nätter, blöjbyten, släpande med barnvagn, köp av födelsedagspresenter, föräldramöten, läxhjälp, handling, städning, tvättning och matlagning. Föräldrarna hade säkert höga förhoppningar för sin sons framtid, hans karriär och barnbarn. De flyttade troligen till Sverige för att ge sonen en bättre uppväxtmiljö än i hemlandet. Så händer det här. Vilken fruktansvärd besvikelse och tragiskt slut! 16 års arbete och kärlek raderas på ett ögonblick av en omogen ligist genom ett enkelt tryck på en avtryckare. Jag hoppas att gärningsmannen får lång tid att begrunda vad den gjort och känner uppriktig ånger för det.
Citera
2017-01-12, 23:42
Medlem
Nån som kan översätta "Allah yr7mak"?
Citera
2017-01-12, 23:43
Bannlyst
Är rätt säker på att han dog för ingenting. Absolut ingenting.
Citera
2017-01-12, 23:43
Medlem
Ha-meshuggahs avatar
Folk har börjat skriva vila i frid på Ahmeds Facebook. Hans vän Hassan har gjort följande inlägg på sin Facebook:

Citat:
Varför lämnade du mig bror? Vi kom överrens att vi skulle vara bröder livet ut, men nu lämnade du mig! När är du där uppe, kommer snart bror... ya rohi enta!! Du kallade mig store bror och jag älskade det!! Skäms över mig själv min bror... Horungar lyckades knäcka min vinge!! Wolquran det kommer mitt andetag!! 2017/01/12

https://www.facebook.com/LillZaid110?fref=pb&hc_location=profile_browser
Citera
2017-01-12, 23:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZipoBibo5E8
Må gud skydda dig om jag inte minns fel
Citera
2017-01-12, 23:45
Medlem
Ha-meshuggahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZipoBibo5E8

Betyder "må Allah/Gud barmhärta sig över dig". Ordagrant "Allah barmhärta sig över dig"
Citera
2017-01-12, 23:48
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DickeFix
Håller med. Dessutom, den döde känner ingen smärta utan det är föräldrarna som är de verkliga offren. Vad hade de gjort för ont för att förtjäna det här?

Tänk så mycket arbete och kostnader det är att uppfostra ett barn: vakna nätter, blöjbyten, släpande med barnvagn, köp av födelsedagspresenter, föräldramöten, läxhjälp, handling, städning, tvättning och matlagning. Föräldrarna hade säkert höga förhoppningar för sin sons framtid, hans karriär och barnbarn. De flyttade troligen till Sverige för att ge sonen en bättre uppväxtmiljö än i hemlandet. Så händer det här. Vilken fruktansvärd besvikelse och tragiskt slut! 16 års arbete och kärlek raderas på ett ögonblick av en omogen ligist genom ett enkelt tryck på en avtryckare. Jag hoppas att gärningsmannen får lång tid att begrunda vad den gjort och känner uppriktig ånger för det.
Kan ju vara just det infernaliskt jävliga som GM vill - föräldrarna en broder eller annan familjemedlem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in