Citat:
Ursprungligen postat av
AngryWolverine1
Jag ser upp till dessa grabbar! Vilket drömliv! Tänk er att bara titta på scarface eller Gomorra och gå ut och leva det livet i verkligheten! Tänk er vilka kulor man måste ha, tänk er vilken känsla att bara skjuta någon i ansiktet! Tänk er så tuff man måste vara. Tänk er att bara dra fram en pistol och spräcka huvudet på en kille, och inte vem som helst utan en 16 åring! Tänk er vad tuff man måste känna sig. Tänk er så gott man sover och hur cool man måste känna sig. Det ger nog mycket street-cred också.
En myra är tuffare i mina ögon.
Fyfan för dessa jävla idioter och fyfan för dessa jävla äckliga politiker som sitter och tullar tummarna i sina flotta områden. Fyfan för Sverige!
Håller med. Dessutom, den döde känner ingen smärta utan det är föräldrarna som är de verkliga offren. Vad hade de gjort för ont för att förtjäna det här?
Tänk så mycket arbete och kostnader det är att uppfostra ett barn: vakna nätter, blöjbyten, släpande med barnvagn, köp av födelsedagspresenter, föräldramöten, läxhjälp, handling, städning, tvättning och matlagning. Föräldrarna hade säkert höga förhoppningar för sin sons framtid, hans karriär och barnbarn. De flyttade troligen till Sverige för att ge sonen en bättre uppväxtmiljö än i hemlandet. Så händer det här. Vilken fruktansvärd besvikelse och tragiskt slut! 16 års arbete och kärlek raderas på ett ögonblick av en omogen ligist genom ett enkelt tryck på en avtryckare. Jag hoppas att gärningsmannen får lång tid att begrunda vad den gjort och känner uppriktig ånger för det.