Citat:
Ursprungligen postat av
Ollebollesolle
Här får man spekulera fritt - det är Flashback!
Än har jag aldrig haft fel, när jag har ifrågasatt medias glorifierade bilder av "Guds bästa barn".
Varje babbe-unge, som initialt har beskrivits som "världens bästa" har sedan i varje FUP visat sig vara ett kaosbarn.
Vi får se när denna FUP kommer

Satsar min arm på att Ahmed inte var så oskyldig som det beskrivs!
Kan ju ligga nåt i det, mördaren väntade ju tydligen vid busshållplatsen på karln, så det bör ju handla om nåt mer än ett litet bråk på skolan. Men, det här är araber vi pratar om, de kan ju kräva blod för minsta lilla.
Behöver vi verkligen reda ut det här? En arab är död, kolla hans DNA om han förekommer i någon brottsutredning(våldtäkt) och gå vidare. Imorgon kommer en till arab att skjutas ihjäl, han kommer också vara en ängel enligt föräldrar och bekanta, och ingen kommer att förstå varför just denne oskyldige ängel blev AVRÄTTAD på en offentlig plats.
Jag tror inte en sekund på att han är den ängel som han beskrivs av de som kände honom, han var skyldig till nåt, och nu slapp vi bekosta hans vistelse på anstalt. Lägg inte polisens resurser på att hitta någon som förmodligen gjort oss alla en tjänst.