2017-01-12, 23:49
Medlem
Hamstrutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ha-meshuggah
Folk har börjat skriva vila i frid på Ahmeds Facebook. Hans vän Hassan har gjort följande inlägg på sin Facebook: https://www.facebook.com/LillZaid110?fref=pb&hc_location=profile_browser

Säkert han som sköt, sen grinar han på Facecrook för att verka oskyldig
Citera
2017-01-12, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aminagor
Men varför nämns han i den här tråden helt plötsligt?

Dra historien lite kort om greken så vi får lite kunskap.
Vet inte.Någon undrade om oskyldiga som skjutits. Du kan läsa här, spekuleras i svartsjuka mm. Fallet klarades visst aldrig upp (FB) Mord på man i Malmö, Censorsgatan 2016-04-12
Senast redigerad av Mint100 2017-01-12 kl. 23:55.
Citera
2017-01-12, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aminagor
Men varför nämns han i den här tråden helt plötsligt?

Dra historien lite kort om greken så vi får lite kunskap.

Han nämndes enbart för att bena ut vem som blivit oskyldigt skjuten, detta för att kunna avfärda för tillfälligt att det inte springer omkring någon ny laserman. Folk vill gärna dra en lätt parallell till att det är en ny serieskjutare när det skjuts många.
Citera
Medlem
elastikmandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LineroKillen046
Såna inlägg blir rätt onödiga i dessa trådarna eftersom dessa människor som ingår i "gängen" i Malmö sällan är nyanlända, utan människor som faktiskt är födda i t.ex. Rosengård eller åtminstone bott här mer än 15 år.
Enligt rykten, är det en fejd mellan albaner...😑
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Vet inte.Någon undrade om oskyldiga som skjutits. Du kan läsa här, spekuleras i svartsjuka mm. Fallet klarades visst aldrig upp (FB) Mord på man i Malmö, Censorsgatan 2016-04-12

Han kan också ha varit oskyldig..
" #135
Zuggalo
Medlem
Reg: Mar 2009
BO var grek men jobbade så vitt jag vet i Danmark inom psykiatrin. Har lirat boll med honom och det är verkligen ingen kriminell blatte...tvärt om..En ganska skötsam smånördig kille.
Hans föräldrar bor i Stockholm där han även ska gravsättas.
Har grävt lite men folk är väldigt tysta. Tydligen mördades han pga en tjej.
Galen anledning att bli avrättad för men jag är inte alls förvånad med tanke på alla kaoz-blattar här finns"
Citera
2017-01-12, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elastikmanden
Enligt rykten, är det en fejd mellan albaner...😑

Araber och albaner?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedskater
ser ju ut som en klassisk arab-gangster. Föräldrarnas fel (som vanligt)

haha han ser väl extremt ogangster ut?
Annars finns ju de klassiska bilder alla kriminella 17-åringar på har på sin FB, inget stämmer in här
Citera
Medlem
Universells avatar
Har de fått några nya poliser eller inte? I Malmö?
Har de skickats än?
Eller vilka kommer reda ut det här allvarliga brottet mot den här 16 åringen
Citera
2017-01-12, 23:59
Medlem
DickeFixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letusjapp
Sverige kommer gå åt helvete! Det finns inga krav på någon, utan bara massa rättigheter!

Jag som uppvuxen andra generationen invandrare spyr över det som händer i Sverige, men jag kan inte göra något åt det utan endast se till mitt och min omgivnings bästa. Om jag fick bestämma skulle det ske en STOR razzia i alla kriminella områden där polisen går in med hårdhandskarna. Sen skulle jag se till att det tillkom restriktioner i vilka som får komma hit.

Du är inte välkommen om du tar med dig det du flydde ifrån
.

Ja, naturligtvis! Bort med värsta slöddret och drogerna så kan dessa områden läka. Det finns många vettiga familjer som jobbar hårt i dessa s.k. utanförskapsområden. De är dubbla offer, både för kriminaliteten och för den främlingsfientlighet problemen föder. Det är därför viktigt att vettiga invandrare engagerar sig och samarbetar med polise och myndigheter så att vi får lag och ordning igen.
Citera
2017-01-13, 00:05
Medlem
Detta mordet lär få hög prio av malmöpolisen så utredare från alla andra aktuella mordfall i staden kommer att flyttas över till detta, vilket ju innebär att chansen för uppklarning i de fallen minskar väsentligt.

Där var ju en svart kille som sköts ihjäl på Seved nyligen, som det inte kom fram något kriminellt om men som har kriminella bröder.

(FB) Person hittad skjuten i Malmö (avliden), 2016-11-14
Citera
2017-01-13, 00:07
Medlem
Om man vill få bukt med brottsligheten i Malmö borde man i alla fall sätta upp kameror i vartenda gathörn. Jag har läst att man har haft planer på det i Göteborg efter alla skottlossningar.
Den personliga integriteten väger väldigt lätt när situationen ser ut som den gör Malmö.
Kameror löser absolut inte alla problem men kan kanske hjälpa till att lösa något fall och de kan ha en avskräckande effekt. Alla som bor i Malmö borde dessutom skaffa kamera i bilen.
Citera
2017-01-13, 00:11
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Om man vill få bukt med brottsligheten i Malmö borde man i alla fall sätta upp kameror i vartenda gathörn. Jag har läst att man har haft planer på det i Göteborg efter alla skottlossningar.
Den personliga integriteten väger väldigt lätt när situationen ser ut som den gör Malmö.
Kameror löser absolut inte alla problem men kan kanske hjälpa till att lösa något fall och de kan ha en avskräckande effekt. Alla som bor i Malmö borde dessutom skaffa kamera i bilen.

Efterblivet. Kameror förhindrar inte att brott begås, titta på Storbritannien där man har kameror i varje gatuhörn, trots det är kriminaliteten skyhög och ökar år för år.

Vill man få bukt med brottsligheten i Malmö internerar man och deporterar de som inte är etniska européer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in