Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2017-01-12, 14:09
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XenaSupportGroup
Jag har som sagt skrivit detta flera gånger nu, andra debattörer också.

Herregud, skärp dig, ta dig i kragen och se pressträffen. Så jävla jobbigt är det inte.

Jag skrev i inlägget du citerade att jag har sett den. Jag är nyfiken på vilka frågor du anser vara oseriösa.

Jag tolkar det snarare som att du inte sätt pressträffen utan har någon vag ide att det var tjafs om Ryssland vilket du inte samtycker till, då du vet att det irriterar God Emperor Trump.
2017-01-12, 14:10
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blim
Ska verkligen bli intressant om någon som gillade president elects presskonferens klarar av att ens peka ut vad en enda oseriös fråga var.

Om det händer så vore det väldigt intressant eftersom man är här för att diskutera inte för att någon annan ska kommentera vad man sett eller lyssnat på eller då läst för transkript.

Om detta händer skulle jag bli positivt överraskad men jag skulle inte hålla andan!

Det har ju pekats ut 10 gånger nu minst, men du är ju för lat för att se pressträffen.

(och då bortser vi tillfälligt ifrån att du själv påstår att CNN inte ens ville ställa en fråga utan bara tala om sig själva).
Senast redigerad av XenaSupportGroup 2017-01-12 kl. 14:12.
2017-01-12, 14:13
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Det har ju pekats ut 10 gånger nu mist, men du är ju för lat för att se pressträffen.

(och då bortser vi tillfälligt ifrån att du själv påstår att CNN inte ens ville ställa en fråga utan bara tala om sig själva).

Haha du kör exakt samma strategi som Trump när du blir ifrågasatt: Förolämpa, byt ämne. Nu förstår jag varför vissa älskar Trump så innerligt även här borta i Sverige - ni ser er själva i honom!
2017-01-12, 14:15
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Jag skrev i inlägget du citerade att jag har sett den. Jag är nyfiken på vilka frågor du anser vara oseriösa.

Jag tolkar det snarare som att du inte sätt pressträffen utan har någon vag ide att det var tjafs om Ryssland vilket du inte samtycker till, då du vet att det irriterar God Emperor Trump.

Gäsp, nu börjar ni förlorare bli tröttsamma.

Knock out, gå vidare.
2017-01-12, 14:18
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Haha du kör exakt samma strategi som Trump när du blir ifrågasatt: Förolämpa, byt ämne. Nu förstår jag varför vissa älskar Trump så innerligt även här borta i Sverige - ni ser er själva i honom!

Eller så kör du samma taktik som andra förlorare, ställer samma fråga 10 gånger trots att ni redan fått svar.

Ganska barnsligt, men besvikelse är ju en svår sak för svaga människor att hantera.
2017-01-12, 14:21
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Klart det finns, vi har sett fake news om Trump sedan han kandiderade. Har du missat hela valet???

Men det är ju många som nekar att det finns, menar du att om det finns fejkade nyheter om Trump så måste det även finnas om Clinton eller är allt som skrevs och sades om henne sant men allt som skrevs om Trump falskt?
Senast redigerad av Ondahamstern 2017-01-12 kl. 14:24.
2017-01-12, 14:22
Medlem
heiss avatar
Citat:
Det var det, psykologiskt, samma märkliga situation kan man se med Rex Tillersons utrågning av rysshat-propagandan från Rubio. Rekommenderar alla att se den. Rex ville inte köpa Rubios kvacksalveri om att Ryssland/Assad bombar sjukhus och civila, och det var det enda Rubio m.fl ville ha som svar. Alltså är det ett shitstorm-väder som väntar när sanningen skall fram angående Syrien. Ska bli spännande vad "classified information" innebär, och vad som händer med den i skrivande stund...
2017-01-12, 14:24
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Men det är ju många som nekar att det finns, menar du att om det finns fejkade nyheter om Trump så måste det även finnas om Clinton eller är allt som skrevs och sades om henne sant men allt negativt som skrevs om Trump falskt?

Nej, att det bevisligen finns fake news om Trump betyder inte att det måste finnas om alla människor i världen, det var en dum slutsats.
2017-01-12, 14:26
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heis
Det var det, psykologiskt, samma märkliga situation kan man se med Rex Tillersons utrågning av rysshat-propagandan från Rubio. Rekommenderar alla att se den. Rex ville inte köpa Rubios kvacksalveri om att Ryssland/Assad bombar sjukhus och civila, och det var det enda Rubio m.fl ville ha som svar. Alltså är det ett shitstorm-väder som väntar när sanningen skall fram angående Syrien. Ska bli spännande vad "classified information" innebär, och vad som händer med den i skrivande stund...

Nästa nyhet är säkert att även Trump har kemiska vapen precis som Saddam hade (eller ja, hur var det nu igen?).
2017-01-12, 14:26
Medlem
heiss avatar
Citat:
Men det är ju många som nekar att det finns, menar du att om det finns fejkade nyheter om Trump så måste det även finnas om Clinton eller är allt som skrevs och sades om henne sant men allt som skrevs om Trump falskt?
Kommer du ihåg när det skrevs (både i aftonbladet och CNN) att K.K.K skulle ge sig ut till hooden för att ge sprit och knark till svarta, för att de inte ska rösta på Clinton??? Jättemärkligt var det, men det var tydligen en trollning från 4chan-aktiga "alt-right" som hittat på det.
2017-01-12, 14:27
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Nej, att det bevisligen finns fake news om Trump betyder inte att det måste finnas om alla människor i världen, det var en dum slutsats.

Så du menar att allt som sades om Clinton var sant även att hon var besatt av demoner och därmed luktade svavel, mördade människor, hade så pass skadliga mejl som hade läkt att det var värre än watergate skandalen osv, men allt som sades om Trump var falskt? (Frågar bara för att få ett förtydligande)
2017-01-12, 14:29
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Så du menar att allt som sades om Clinton var sant även att hon var besatt av demoner och därmed luktade svavel, mördade människor, hade så pass skadliga mejl som hade läkt att det var värre än watergate skandalen osv, men allt som sades om Trump var falskt? (Frågar bara för att få ett förtydligande)

Jag har inte en aning om allt som skrivits i hela världen om Clinton varit sant, förmodligen inte. Men det är ju kul att du vill jämföra CNN med typ galna anonyma Twittrare osv, det säger ju lite om CNN antar jag.
Sedan var givetvis inte allt i media om Trump falskt, tex är det inte falskt att han vann valet trots att det finns många Trump-hatare som vägrar acceptera det - bland annat här på FB.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in