2017-01-12, 00:28
Medlem
Qirrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
testa TIF Icardi annars, också magiskt kort som gör mål på allt..billigare version av Higuain
Ja jag har testat det kortet. Otroligt bra för priset och troligtvis mer prisvärd. Men varit svag för higuain på det här spelet, funkat otroligt bra i mitt förra lag.
Citera
2017-01-12, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjerna7
Vad har du för lag? Det är fler som ej har full kemi om lagets kemi ligger på 95. Med belgisk/PL tränare får han väl mer än 6?

Kör 433(4)

Hazard IF, Aguero IF, Messi

De Bruyne

Kantè IF, Fellaini scream

Evra, Varane blå, Azpilicueta IF, Walker IF.

Så sitter jag på Lukaku IF (87) och Eriksen (88). Vettefan om dessa två kommer öka heller.. Lukaku dök ju frän 440 till 320 typ. Och Eriksen är på väg ner också. What to dooooo!!!
Citera
2017-01-12, 00:54
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Kör 433(4)

De Bruyne

Så sitter jag på Lukaku IF (87) och Eriksen (88). Vettefan om dessa två kommer öka heller.. Lukaku dök ju frän 440 till 320 typ. Och Eriksen är på väg ner också. What to dooooo!!!

Ja då är det inte konstigt att kemin svajar. Halva laget spelar ju med "låg" kemi.

Jag köpte Lukaku för 250k på XB1 för några dagar sedan, tänkte säga att han ökar nog inte så mycket men ser nu att det han ligger på 300k. Tror dock inte att han stiger så mycket mer, finns många på marknaden iom TOTW SBCn och TOTY.

Eriksen lär ju inte öka från sitt nuvarande pris, precis kommit ut och lär även han packas i mängder när alla TOTYs är i packs samtidigt.
Citera
2017-01-12, 00:56
Medlem
Citat:
Kör 433(4)

De Bruyne

Det beror på om du har tålamod... tror att båda kommer gå upp fast kanske om 1-2, kanske t.o.m. 3 veckor.

Jag sålde precis min Lukaku för endast 5k profit men det är för att jag ska köpa Zlatan imorrn för att investera, tror att han vinner POTM och att det då kan komma en SBC där man behöver lägga in en svensk rare från PL och då är han den enda. Som Auba och Vidal Futmas SBC där man behövde en spelare från Gabon/Chile att lägga in.
Citera
2017-01-12, 00:57
Medlem
Citat:
Ja då är det inte konstigt att kemin svajar. Halva laget spelar ju med "låg" kemi.

Jag köpte Lukaku för 250k på XB1 för några dagar sedan, tänkte säga att han ökar nog inte så mycket men ser nu att det han ligger på 300k. Tror dock inte att han stiger så mycket mer, finns många på marknaden iom TOTW SBCn och TOTY.

Eriksen lär ju inte öka från sitt nuvarande pris, precis kommit ut och lär även han packas i mängder när alla TOTYs är i packs samtidigt.

Alla har 10 i kemi förutom Verane som har 7 och Messi som har 8. Kör med Porchettino som tränare.

Men så fort Eriksen kommer med så bajsar Fellaini ut med som kemi. Dembele får ju 10 med tanke på Walker. Suck för ett pussel. Men tror kanske De Bruyne är ett bättre kort ändå att spela på?

Edit: Såg nu att Evra har 7 också. Har ca 700k att förbättra laget med. Men ingen fransk vänsterback i premier league är ju något att ha. Eller i La Liga?
Senast redigerad av Krismikk 2017-01-12 kl. 01:07.
Citera
2017-01-12, 01:22
Medlem
Stjerna7s avatar
Citat:
Alla har 10 i kemi förutom Verane som har 7 och Messi som har 8. Kör med Porchettino som tränare.

Men så fort Eriksen kommer med så bajsar Fellaini ut med som kemi. Dembele får ju 10 med tanke på Walker. Suck för ett pussel. Men tror kanske De Bruyne är ett bättre kort ändå att spela på?

Edit: Såg nu att Evra har 7 också. Har ca 700k att förbättra laget med. Men ingen fransk vänsterback i premier league är ju något att ha. Eller i La Liga?

Walker är inte heller full chem i nuläget. Du skrev inte vilken målvakt du har men antar någon med grön länk till Azpi (De Gea, Courtois?) så då är han den enda i försvaret med 10.

Har knappt spelat med La Liga i år men Clichy duger som vänsterback. Bättre än Evra.
Citera
2017-01-12, 02:17
Medlem
tugboatbobs avatar
Citat:

Spelar du Xbox eller Playstation? Ifall du lirar Xbox så går det ju alltid att peta in Zanetti som högerback, sätta in koscielny som mittback istället för Azpi och clichy som vänsterback, sen valfri fransk målvakt
Citera
2017-01-12, 03:01
Medlem
Lotavoss avatar
Skulle verkligen uppskatta feedback på mitt lag till fut champs.

https://www.futbin.com/17/squad/1130927

535k på ps4 vilket var allt jag hade, tycker ni det ser skapligt ut? Om inte vad bör förändras? Tack på förhand
Citera
2017-01-12, 07:21
Medlem
https://www.futbin.com/17/squad/1132538

Vad tycker ni om det här laget? Tips på förändringar?

Ha en bra torsdag!
Citera
2017-01-12, 09:08
Medlem
Citat:

Jag har nog övervägt att ställa upp laget så här: https://www.futbin.com/17/squad/1133398

Där får alla full kemi utom Messi som hamnar på 8 i kemi med tränare och loyalty. Jag har Trémoulinas som reserv ifall Kurzawa blir skadad och han har funkat väldigt bra för mig. Inte märkt av de bytet speciellt mycket.

IF Alderwiereld borde funka bra. Inte lika snabb som Azpilicueta men ett shadowkort på honom så! Ser riktigt stabil ut.

Köra argentinsk tränare med PL på det.
Citera
2017-01-12, 09:42
Medlem
Snabb fråga:

Är inte hemma, och kommer inte att komma hem innan fredag kväll. Kan jag plocka ut mina rewards från förra veckans WL när jag kommer hem, och fortfarande vara autokvalificerad?
Citera
2017-01-12, 10:24
Medlem
Citat:
Walker är inte heller full chem i nuläget. Du skrev inte vilken målvakt du har men antar någon med grön länk till Azpi (De Gea, Courtois?) så då är han den enda i försvaret med 10.

Har knappt spelat med La Liga i år men Clichy duger som vänsterback. Bättre än Evra.

När jag spelar med De Bruyne som offensiv så är de enda som får 7 respektive 8 i kemi Messi, Walker och Varane. Det kan jag leva med. Men man hade ju gärna haft Jordi Alba allså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in