Flashback bygger pepparkakshus!
2017-01-04, 19:52
Medlem
Paddan1000s avatar
Ringnyckelsats innehållande 15 st delar, alla storlekarna i spannet 6-21 mm förutom 20 mm. Mer omfattande än vad som säljs på Biltema för samma pris.

Jag köpte just det sista setet som fanns i min Lidl-butik, trots att som alltid med det sista av något så hade någon öppnat förpackningen och fingrat på innehållet.
Citera
2017-01-04, 19:57
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Här fanns det fortfarande en halv frys XXL snitzel kvar vid stängning
"Här"?
Citera
2017-01-04, 20:16
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
"Här"?

Tyvärr, kan inte outa mig
Citera
2017-01-09, 22:42
Medlem
Elementarts avatar
Enligt Lidls reklamblad så ska de ha en veggiekorv som fick högsta betyg i Råd & Röns smaktest, men den verkar inte finnas i butik eller är det någon som har lyckats få tag på den?
Citera
2017-01-09, 23:41
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Enligt Lidls reklamblad så ska de ha en veggiekorv som fick högsta betyg i Råd & Röns smaktest, men den verkar inte finnas i butik eller är det någon som har lyckats få tag på den?

Här finns den mellan påläggskorven och sillen.
Kolla med personalen dock, ibland så får dom inte in alla veckans varor, mitt lidla hadde inte fått in det "bodybutter" dom skulle ha den här veckan som ag tänkte köpa av.
Citera
2017-01-09, 23:48
Medlem
Pungsnoppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paddan1000
Ringnyckelsats innehållande 15 st delar, alla storlekarna i spannet 6-21 mm förutom 20 mm. Mer omfattande än vad som säljs på Biltema för samma pris.

Jag köpte just det sista setet som fanns i min Lidl-butik, trots att som alltid med det sista av något så hade någon öppnat förpackningen och fingrat på innehållet.

Charmen med Lidl. Alltid någon klåfingrig som ska öppna och känna,'inspektera.
Citera
2017-01-11, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart

Har sett den i diverse veg-grupper på Facebook, men har inte själv kollat efter den på mitt lokala Lidl eftersom jag råkat snöa in på veganism på senaste tiden (korven är äggbaserad).

Kort sagt, den verkar absolut finnas i butik!
Citera
2017-01-11, 19:21
Medlem
416.5hps avatar
Nästa vecka är det Asien-tema. Har någon provat Crispy Duck? Anka brukar jag äta så ofta jag får chansen, det hör ju inte direkt till vardagen i svenska kök.

Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
mitt lidla hadde inte fått in det "bodybutter" dom skulle ha den här veckan som ag tänkte köpa av.

Vill vi ens veta vad du skulle med det till?
Citera
2017-01-11, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 416.5hp
Nästa vecka är det Asien-tema. Har någon provat Crispy Duck? Anka brukar jag äta så ofta jag får chansen, det hör ju inte direkt till vardagen i svenska kök.

Vill vi ens veta vad du skulle med det till?

Nej, aldrig testat, tycker allmänt att asientemat verkar sjukt tråkigt, sällan något som lockar.
Citera
2017-01-11, 21:45
Medlem
I Sumpan finns den berömda xxl schnitzeln kvar. Köpte två paket, få se om den lever upp till hypen.

Testade även xxl fiskpinnar idag. Men nej, det var ingen höjdare.
Citera
2017-01-11, 23:34
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marst060
I Sumpan finns den berömda xxl schnitzeln kvar. Köpte två paket, få se om den lever upp till hypen.

Testade även xxl fiskpinnar idag. Men nej, det var ingen höjdare.

När var fiskpinnar höjdare? I någon form och fason?
Citera
2017-01-11, 23:46
Medlem
Elementarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mengo
Har sett den i diverse veg-grupper på Facebook, men har inte själv kollat efter den på mitt lokala Lidl eftersom jag råkat snöa in på veganism på senaste tiden (korven är äggbaserad).

Kort sagt, den verkar absolut finnas i butik!

Tack, ska åka o kolla i en annan närliggande Lidl-butik då Just min Lidl har den inte på lager.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in