2016-10-02, 12:59
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av htsolna08
2 rare player packsen är helt okej

https://i.gyazo.com/7848f055c691519a6a593138aa47b816.png
Fy fan vad tur. Kört de två avancerade och inte fått i närheten av det där. Fått spelare för typ 50k totalt och spenderat ungefär lika mycket.

Vad är ones to watch? Man måste ha det svarta kortet och om de gör bra ifrån sig på riktigt och får en IF så ökar ens svarta kort? Annars har man bara ett svart kort med samma stats spm vanliga. Har jag förstått rätt?

Edit: Köpte Alisson. Får hoppas han gör nåt bra då irl. Köpte för 14k snabbsäljer för drygt 9k så inte så mycket minus ifall han inte går upp.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-10-02 kl. 13:43.
Citera
2016-10-02, 13:10
Medlem
Jävla rimliga priser på Uni De Chile-spelare ändå. Visst, man får en token, men bara de 4 pisspelarna som krävs kommer gå för över 20k. Därefter behöver du troligtvis köpa fler spelare från pissligan för att få ihop kemin. SÅ ovärt. Tråkigt när man gjort klart de andra 3 utmaningarna
Citera
2016-10-02, 14:01
Medlem
NeXos avatar
Skulle behöva lite tips på vad man ska förbättra laget med.
http://www.futhead.com/17/squads/707016/

Har 300k att röra mig med, känns väl som CAM/RW och nån av CM skulle kunna bytas ut.
Tänkte även på det med chemistry, tar gärna emot tips på vad för chemistry card man ska köra på de olika spelarna.
Citera
2016-10-02, 14:03
Medlem
eshkoshkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Futbin funkar. Dybala känns omotiverad dyr just nu tycker jag personligen.

http://www.futbin.com/17/squad/45892

Byt ut 4-5 spelare o det blir ett fint budgetlag med klass.
Sedärja. Fanns inga priset på Futhead så tänkte automatiskt att Futbin låg efter också.

Tack för tipset. Dybala får vänta, har inte ens råd nu. Fint kort på El Shaarawy också.
Senast redigerad av eshkoshka 2016-10-02 kl. 14:06.
Citera
2016-10-02, 14:04
Medlem
Packade IF Milner igår i ett SBC(Squad Building Challenge)-pack. Han lär väl gå ner i pris snarare än att öka? Sälja nu lär väl vara bäst?
Citera
2016-10-02, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibraibrahimovic
Har suttit och försökt hänga med lite i hur priserna går, de spelare jag har (serie a spelare) har gått uppåt! Hur det ser ut i andra ligor vågar jag inte såga.

Dock undrar jag om någon kanske hade kunnat förklara lite enkelt varför spelare ökar nu när spelet är ute och att ett shitload of packs öppnas? Borde inte det generera till att spelarna sänks? Jag köpte in ett serie a lag som jag skrev ovan och de spelarna har bara ökat bara på någon dag! Inget jag klagar över utan bara en fundering.

Måste även dela med mig av att jag drog min första walkout i fredags Griezmann fick se till att jag har ett någorlunda lag nu hehe

Mina har också stigit kör la liga, köpte laget för 45k går för 80k nu!
Citera
2016-10-02, 14:29
Medlem
meatballrains avatar
Det ska ju tydligen gå att dashboarda på xbox när man spelar offline så att spelarna snabbt och lätt kan få loyalty bonus för att klara av SBC. Går det att göra på PS4 också och isåfall hur?
Citera
2016-10-02, 14:37
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meatballrain
Det ska ju tydligen gå att dashboarda på xbox när man spelar offline så att spelarna snabbt och lätt kan få loyalty bonus för att klara av SBC. Går det att göra på PS4 också och isåfall hur?

googla.. bara gå in på settings när du är inne i match offline och stänga av nätverk.
Citera
2016-10-02, 15:01
Medlem
Gjorde några SBC nyss och hade turen att få bl.a. OTW Stones. Antar att det optimala är att behålla honom ett tag? Går för ca 62k just nu
Citera
2016-10-02, 15:08
Medlem
NilssooonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Är osäker haha. Har aldrig brytt mig om det riktigt/glömt bort.

Uppdatera mig tack!
Precis som alla sorters medarbetare så ger de större effekt av brukskorten.. Managers ger (förutom kemi) mer matcher per kontrakt, fystränare gör att konditionskorten ger mer kondition tillbaka, passningstränare ger mer + i pass när du slänger på ett passningskort
Citera
2016-10-02, 15:11
Medlem
rasmusens avatar
Fifa 16 spelade jag i div 1/2 oftast, nu kan jag inte ens ta mig ur 10an.. frustrerande. Vad är grejen med att gubbarna stannar upp när dom fintar? Istället för att göra något vackert försöker dom ju bara skydda boll!?
Citera
2016-10-02, 15:30
Medlem
Någon annan som har problem att spelarna chippar/lobbar ibland när man ska skjuta finessskott?

Det har inget att göra med att man bytt spelare innan, och jag har inte råkat komma åt fel knapp. Så jävla frustrerande
Senast redigerad av jockel 2016-10-02 kl. 15:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in