2017-01-09, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSdalmiak
Well, my bad. Tänkte både för snabbt och utan att tänka alls.

En annan fråga, OTW (One's to watch) korten, är det bekräftat att dom blir uppgraderade eller inte under winter upgrades (om spelaren då får en uppgradering).

Bra fråga. Tänker på att Kantes OTW ligger på drygt 425k medan hans IF ligger på 300. Borde vara mycket större diff tycker jag. Känns som att OTW i regel kostar nästan dubbelt som mycket som deras IF.
Citera
2017-01-09, 23:19
Medlem
LSdalmiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLegendary
Bra fråga. Tänker på att Kantes OTW ligger på drygt 425k medan hans IF ligger på 300. Borde vara mycket större diff tycker jag. Känns som att OTW i regel kostar nästan dubbelt som mycket som deras IF.

Googlat som fan efter något svar utan lycka. För om OTW korten blir uppgraderade så känns Kante som en självklar investering. Blir inte han uppgraderad så blir ingen det...
Citera
2017-01-09, 23:25
Medlem
Kan man bara få toty spelare i packsen med blå sköld på, alltså inte de vanliga med guld och en spelare på?
Citera
2017-01-09, 23:31
Medlem
Tänkte be om lite synpunkter på mitt lag, något jag borde sikta på att ändra?
Har 30k (Så inga stora summor men kanske kan fynda något), men tänkte även på framtidsmål att spara coins till.
http://www.futhead.com/17/squads/3779977/

Fick tex en Muller jag tänkte sälja när marknaden går upp igen, även några andra tusingar som kan göras.
Senast redigerad av MR-Ganjalf 2017-01-09 kl. 23:35.
Citera
2017-01-09, 23:37
Medlem
Har redan sbcn med kitet o jumbo paket gått ut???
Citera
2017-01-09, 23:41
Medlem
LSdalmiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR-Ganjalf
Tänkte be om lite synpunkter på mitt lag, något jag borde sikta på att ändra?
Har 30k (Så inga stora summor men kanske kan fynda något), men tänkte även på framtidsmål att spara coins till.
http://www.futhead.com/17/squads/3779977/

Fick tex en Muller jag tänkte sälja när marknaden går upp igen, även några andra tusingar som kan göras.

Om jag varit dig...

SÅ hade jag sålt IF Azpilicueta. Köpt in IF Reid (36k) han är ett monster. Mycket bättre i luften också än Azp. Sålt Firmino också.

Sen med coinsen som blir över och dom du har lagt dom på De Bruyne. Bästa CAM jag spelat med hittills.
Citera
2017-01-09, 23:41
Medlem
Helvete vad profit de blir på IFs idag
Citera
2017-01-09, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSdalmiak
Googlat som fan efter något svar utan lycka. För om OTW korten blir uppgraderade så känns Kante som en självklar investering. Blir inte han uppgraderad så blir ingen det...

Tror han blir uppgraderad men tvekar på om han blir 84-ratead som han måste bli om OTW-kortet ska bli påverkat
Citera
2017-01-09, 23:44
Medlem
LSdalmiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Har redan sbcn med kitet o jumbo paket gått ut???

Japp. Gick ut kl. 22 tror jag.
Citera
2017-01-09, 23:46
Medlem
LSdalmiaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FIFAjaha
Tror han blir uppgraderad men tvekar på om han blir 84-ratead som han måste bli om OTW-kortet ska bli påverkat

Aha, så det måste bli högre än OTW just nu för att bli uppgraderat. Då händer det inte. Bättre och investera i hans IF och hoppas han inte får en SIF innan winter upgrades.

Han kommer väl få 83-84 i uppgraderingen gissar jag så hans IF blir 86-87 och lär gå för måånga coins..
Citera
2017-01-09, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBX
Helvete vad profit de blir på IFs idag
jag köpte lite för tidigt men de börjar stiga till det jag köpte för..
Har en hög med Alli för 32-42k..
Sen har jag en hög med schmeichel för 42k..
Trippier timade jag rätt däremot..merparten av dem köpta för 11-13k..
Kane köpt för 70 Fabregas för 92 så hoppas de stiger nu
Citera
2017-01-09, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
satan visste jag skulle köpt Kane o Fabregas men jag fegade ur då jag investerat närmare 1m senaste dagarna..stigit 5-8k nu..blöö

EDIT: Den som vågade och köpte i rätt tid kan göra enorma coins nu.. jag tror så småningom jag kmr göra 5-10k per kort jag gjort men nu är hela tradepile full i stort sett...

Om du hade en mille, varför tradear du då? Vad ska du med mer coins än så till? Antar att du redan har ett färdigt lag. Sparar du till någon IF Ronaldo eller?

När jag köpte FIFA la jag samtidigt 1000kr på points. Nu har jag en trupp jag är helnöjd med för 700k och 250k jag inte gör någonting alls för.

Man behöver ju verkligen inte mer än 1 mil??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in