Citat:
Ursprungligen postat av
Rovdjurskossan
Jag delar inte din uppfattning att Sverige saknar nationalism. I grunden är svenskar ett stolt folk med mycket att vara stolt över. Dessvärre har Sverige blivit infekterat av en destruktiv kulturmarxistisk pandemi som vi pga onda, fega eller ansvarslösa politiker inte kunnat stå emot.
Vi är vid randen till ett sammanbrott och då är det inte särskilt smakfullt att klanka ner på andra länder och politiska ledare som faktiskt tar sitt ansvar för sina medborgare. Trump är en modern hjälte och lyckas inte ni kulturmarxister kväva västvärldens folkliga vilja så kommer Trump att bli beskriven som just en hjälte i historieböckerna. I USA och alla då existerande västländer.
Var tyvärr inte tydlig nog insåg jag efter posten, givetvis finns det nationalister.
Men inte ens i närheten som på många andra ställen, och de som röstar på SD är en bråkdel nationalister eller rasister.
Polen där har du ett nationalistiskt land, Sverige, nä inte en jävla chans.
Sen användandet av politiska uppfattningar(i detta fall kulturmarxism) och göra om de till svärord, är beklagligt och visar på bristande förmåga att debattera.
Och har inget med vad du tycker om dom, då jag antar vi tycker detsamma om dom(=illa), så passar det sig inte göra om det till ett ord som ska användas som ad hominem.
Men antar det är biverkning av polarisering.
Nä, jag Trump kommer aldrig bli beskriven som en hjälte.
På sin höjd en bra president, och det är ett mycket gott betyg.
Du kanske ska skippa halleluja på Trump, blir låte som man undrar om man är i religionsforumet.