Resultat: Vem skulle du rösta på i amerikanska valet?
Trump
67,56%
1179 röster
Clinton
15,70%
274 röster
Johnson
3,04%
53 röster
Stein
3,15%
55 röster
Annan
10,54%
184 röster
2017-01-12, 13:24
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan65
Och du representerar dyslektikernas riksförbund? Jag undrar också vilka frågor du anser oseriösa? Hela pressträffen var ytterst oseriös och Trump framstår på nytt som dåren från valkampanjen. Hillary skall häcklas, nazireferenser ska upp, CNN ska dompteras , och framförallt ska de viktiga frågorna undvikas och fokus bytas. Att sedan placera en bunt trumpister längst bak i lokalen som applåderar och skrattar på signal tyder även på att Trump fortfarande har svårt att släppa sina fornstora dokusåpadagar. Obegripligt vilken fjant

Nu har ju ni som inte ens sett pressträffen i flera inlägg fått förklarat vilka oseriösa inlägg CNN kom med (och hur de försökte tysta seriösa journalister).

Jag vet inte hur jag skall kunna hjälpa en okunnig människa som dig mer än så, ledsen.
2017-01-12, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XenaSupportGroup
Varför skall jag sitta igenom pressträffen och skriva ner se oseriösa frågorna ord för ord när du själv inte ens orkar se den?

Förklara det för mig!

Om du nu ska skriva inlägg kan du ju skriva ut vilka de oseriösa frågorna var?

Att jag har sett presskonferensen gör ju inte att jag kan förstår vilka frågor DU anser är oseriösa. Så citera gärna dessa så jag kan bemöta det du säger. Eller säg att du ändrat dig och inte sett konferensen och således är helt aningslös om hur den såg ut!
2017-01-12, 13:31
Medlem
Citat:
Nu har ju ni som inte ens sett pressträffen i flera inlägg fått förklarat vilka oseriösa inlägg CNN kom med (och hur de försökte tysta seriösa journalister).

Jag vet inte hur jag skall kunna hjälpa en okunnig människa som dig mer än så, ledsen.

Hur tror du att andra som sett konferensen har förstått vad DU anser är oseriösa frågor.

Kan du citera några oseriösa frågor så kan vi debattera dem?
2017-01-12, 13:32
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blim
Om du nu ska skriva inlägg kan du ju skriva ut vilka de oseriösa frågorna var?

Att jag har sett presskonferensen gör ju inte att jag kan förstår vilka frågor DU anser är oseriösa. Så citera gärna dessa så jag kan bemöta det du säger. Eller säg att du ändrat dig och inte sett konferensen och således är helt aningslös om hur den såg ut!

Okej vi tar det igen då (för sista gången), de oseriösa frågorna handlade om löjliga uppgifter från en rapport där det står att det finns noll bevis samt påhittade uppgifter som tom Ryssland förnekar. Samt att CNN försökte tysta och hindra seriösa journalister.

Nu har du fått samma information flera gånger, det räcker nu.

Vad det gäller mig och pressträffen såg jag den live (som politiskt intresserade människor gör, inte för att du vet sånt).
2017-01-12, 13:34
Medlem
Sperssons avatar
.
Läge att öppna betongfabrik i USA nu när muren äntligen ska byggas.

Det har hittills varit mycket snack men ingen verkstad.
2017-01-12, 13:37
Medlem
Grävulens avatar
Citat:
Okej vi tar det igen då (för sista gången), de oseriösa frågorna handlade om löjliga uppgifter från en rapport där det står att det finns noll bevis samt påhittade uppgifter som tom Ryssland förnekar. Samt att CNN försökte tysta och hindra seriösa journalister.

Samt att CNN själva skriver och säger att det handlar om obekräftade uppgifter. Sedan vill de ställa frågor om obekräftade uppgifter och spendera ytterligare en vecka på att diskutera vad de obekräftade uppgifterna kan tänkas ha när Donald Trump blir president.

Detta samtidigt som de ignorerar den sida som bevisligen slarvat med hanteringen av känslig information, blivit hackade och dessutom läcker top secret dokument och möten till mördarmedia.
2017-01-12, 13:38
Medlem
Citat:

Vad det gäller mig och pressträffen såg jag den live (som politiskt intresserade människor gör, inte för att du vet sånt).

CNN ville svara på Trumps lögner om dem.
2017-01-12, 13:38
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Läge att öppna betongfabrik i USA nu när muren äntligen ska byggas.

Det har hittills varit mycket snack men ingen verkstad.

Vänta här nu, han har ju fan inte ens tillträtt ännu (men redan gjort mer bra saker än en presedent sedan Regans tid).
2017-01-12, 13:39
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grävulen
Samt att CNN själva skriver och säger att det handlar om obekräftade uppgifter. Sedan vill de ställa frågor om obekräftade uppgifter och spendera ytterligare en vecka på att diskutera vad de obekräftade uppgifterna kan tänkas ha när Donald Trump blir president.

Detta samtidigt som de ignorerar den sida som bevisligen slarvat med hanteringen av känslig information, blivit hackade och dessutom läcker top secret dokument och möten till mördarmedia.

Jo, detta är ju som en Dingding Värld skulle ställa frågor på en pressträff med statsministern i Sverige.

Aint gonna happen!
2017-01-12, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grävulen

Att ställa frågor om obekräftade rykten är väl utmärkt då president elect får en stor chans att kabla ut detta för världen?

Och alla kan få den informationen.

Eller menar du att obekräftade rykten inte ska dementeras?

Citat:

Ska de fråga president elect om detta under en presskonferens? Varför då?
2017-01-12, 13:41
Medlem
XenaSupportGroups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blim
CNN ville svara på Trumps lögner om dem.

Hehe, det var en rolig konspirationsteori.

Ja, men då får väl CNN ha en egen pressträff då, Trump var där för att svara på seriösa frågor inte utlägg om att CNN känner sig felbehandlade för att de använde fake news.

Presidentens pressträffar är nämligen ingen cirkusscen för oseriösa Tramp-hatare som bara vill tysta seriösa journalister.
2017-01-12, 13:44
Medlem
Citat:
Hehe, det var en rolig konspirationsteori.

Ja, men då får väl CNN ha en egen pressträff då, Trump var där för att svara på seriösa frågor inte utlägg om att CNN känner sig felbehandlade för att de använde fake news.

.

Va?

Trump påstod att CNN kommit med FAKE NEWS och skrivit ut vad de falska anklagelserna handlade om vilket de inte gjort.

Så Trump ljög i presskonferensen, eller möjligen visste inte alls vad han talade om och spred då FAKE NEWS om CNN. Och självklart har CNN bemött detta. Men det visste du väl redan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in