Citat:
Ursprungligen postat av
Rovdjurskossan
Jag bor i Sverige och tror förändringarnas vindar kommer sprida sig hit när det blir bekräftat att folklig nationalism fungerar bättre än elitistisk globalism. Du tror inte vindarna kan blåsa hit? Då får jag anta att du är en illegal mexikansk invandrare någonstans i USA med tanke på din febrila aktivitet i debatten.

Sverige har ingen nationalism, vi har insett att infrastrukturen håller på kollapsa.
Det är enda anledningen till SD framgångar av denna magnitud.
Om du gör samma misstag som de traditionella partierna idag och vägrar förstå varför folk röstar på SD(då att de inte är rasister).
Kommer leda till SD bortgång om man fortsätter slå in på en nationalistisk linje.
Men såklart först måste invandrarfrågan lösas.
Varför skulle jag vara Mexikan för, sen lämnar ju Mexikaner i större utsträckning de kommer dit.
Detta före Trumps ens visste om han själv skulle kandidera.
Snacka om greppa efter halmstrån där.
Citat:
Ursprungligen postat av
DaEzz
Jag undrar om det inte finns andra saker i bakgrunden. En 70-årig gubbe som använder Twitter på samma sätt som en hormonstinn, förorättad 14-åring.
Beteendet är genant och skadar Trump på så många plan varje gång han går till angrepp på skådisar handikappade, journalister etc. Ändå kan han inte tygla sig.
Jag misstänker att Trump lider av ADHD eller liknande. Med tanke på hans ålder är det heller inte omöjligt att han har begynnande demens eller Alzheimers. Impulskontrollen är det första som brukar påverkas negativt vid sådana sjukdomstillstånd.
Om Trump fortsätter nuvarande impulstwitter, så kommer det skada honom.
Och de som röstat på Trump kommer tröttna och undra när han ska göra nått vettigt med sin tid som president.
Nån diagnos har han säkert, då jag inte sorterar detta under normalt beteende.
Även om det i sig inte nödvändigtvis behöver göra han till en dålig president.
men inte heller till en bra.