Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Så vi är överens om att kvardröjande contrails har funnits i minst 50 år.
Och vi är överens om att vanliga passagerarplan kan lämna kvardröjande strimmor efter sig.
Som sagt gällande contrails, med Herndons ord:
"Moreover, the ice crystals that form contrails sublimate, disappearing by evaporation to form invisible gas on a time scale ranging from seconds to minutes (typical) to a few hours (extremes of cold and humidity)."
Lägg "extremes of cold and humidity" på minnet. Och kom därtill ihåg att det är skillnad på chemtrails och det du kallar "kvardröjande contrails".
Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Men vad vi inte riktigt har benat ut är hur man vet vad som är ett contrail och vad som är ett chemtrail. Om jag t.ex ser en lång vit strimma efter ett SAS-plan - är det en contrail eller ett chemtrail?
Du har redan vid flera tillfällen fått bilder, videos och beskrivningar på vad som karaktäriserar chemtrails respektive contrails, eller hur?
Citat:
Ursprungligen postat av
madtop
Hur vet du att det var chemtrails? Hur vet du att strecken du såg inte var contrails? Varför kan det inte ha varit spår efter vanliga passagerarplan?
Du tar upp ett gammalt inlägg noterar jag. Antar att jag redan svarat på även detta, ok?