Citat:
Ursprungligen postat av
Julma-O
Har du helt missat likheten vad gäller elementen i flygaska och elementen hos olika proverna? Har du ögon nog att se vad som pågår på himlen? Förstår du att det kan finnas en koppling mellan vad som pågår på himlen och proverna?
Har du så svårt att fatta vanlig svenska eller saknar du all logik? Att hitta något som möjligen kan vara flygaska i prover som tas i marknivå bevisar
inte att flygaska sprids från flygplan.
Jag ser vad som pågår på himlen. Det är precis detsamma som har "pågått" sedan över femtio år. Det är Herndons och din sak att visa att det finns en "koppling mellan vad som pågår på himlen och proverna". Ingen sådan koppling har visats.
Citat:
Ursprungligen postat av
Julma-O
Haha, inlägget ovan är såklart inte fel. Jag skriver att cirrusmoln ofta ligger på 8000-9000 meters höjd, d.v.s. precis som svenska Wiki. Därtill flyger ett vanligt trafikflygplan normalt på tio till tolv kilometers höjd, alltså högt ovan molnen.
Hur i all världen kan du påstå att
tio till tolv kilometer är
högt över moln som finns på
fem till tretton kilometers höjd?
Citat:
Ursprungligen postat av
Julma-O
Enligt Herndon sprider staten/militären chemtrails i den region där "clouds form to interfere with raindrop nucleation." Alltså på en höjd som är lägre än vad vanliga trafikflygplan trafikerar.
Det där är bara ett påstående. Kom med bevis!
Och precis som förut så duckar du helt för den fråga som jag markerade som den viktigaste:
Citat:
Ursprungligen postat av
pewana
Den viktiga frågan är: Hur vet du, och Herndon, att det som samlas upp i marknivå kommer från flygplan högt upp i luften?