Citat:
Ursprungligen postat av
grahnen
Någon som vet när TOTY presenteras? Kan man följa det live någonstans? Sökte själv innan jag skrev skicka nu och hittade detta:
Fifa Football Awards i Zürich
Sänds på Eurosport kl. 18:30 - 19:55
Se om man kan hitta någon länk till det ikväll då. Sugen på IF Kanté men avvaktar om han kommer med i TOTY först. Om så är fallet så antar jag att hans IF går ned i pris ytterligare? Om han inte kommer med så ökar väl det igen?
Nu är det lugnt, Kante kommer inte med i TOTY.
https://www.theguardian.com/football/2017/jan/09/global-players-poll-fifa-awards-snubs-premier-league
Jag sitter själv med en IF Kante i laget som jag tänkte sälja innan för att jag trodde att han skulle komma med i laget och därmed dyka i pris. Men nu när han blir ratad från en plats så känns det skönt att ha kvar honom. Tror du ska snabba dig på att köpa honom, snart går hans pris upp igen.
Nu när man är inne på TOTY-uttagningen. Nu kanske man trampar en del Barcelonare på tårna, men hur länge ska Iniesta ha en plats i det laget? Att ge han en plats i år är ju ett hån kan jag tycka. Utesluta en sån som Kante som visat sig vara så otroligt viktig i ett lag ( titta på Leicesters framgång och sedan fall utan honom, titta på Chelseas fall och sedan uppgång MED honom). Det tycker jag är otroligt.
Edit: Sen vet jag att det är omröstning och sånt som tar ut laget, men kom igen.