Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-04, 10:25
  #13
Moderator
^Eazs avatar
Blir mer och mer pepp på det här spelet desto mer jag ser om det.

Matimi0 visade en del i hans sista video och crouching systemet är något som ALLA tactical shooters borde haft för länge sedan.

https://www.youtube.com/watch?v=E25e-funnXw
Citera
2016-06-10, 22:15
  #14
Medlem
yournotlikemes avatar
Alpha i Augusti! Längesen man var såhär taggad på ett spel faktiskt!
Citera
2016-09-19, 13:50
  #15
Medlem
Numbskull.s avatar
Verkar inte hända så mycket, såg nya snutten dom släppt, men det känns som att det är samma sak som förra. Verkar som att ibland så är folk kulsvampar och andra gånger dör dom direkt etc.
Alphan verkar inte komma heller
Citera
2016-09-20, 11:44
  #16
Medlem
Dejads avatar
Alfan är i full gång och testas som 17 för de som förbokat och fått tillgång. Dock är det lite snålt med roadmaps m.m. från utvecklarna.

NDA hindrar mig från att kommentera kring Alfan och hur det fungerar, m.m. men det känns som det kan bli bra, dock så är det en hel del saker som fortfarande inte är helt på plats.
Citera
2017-01-06, 19:03
  #17
Medlem
Vurtnes avatar
Någon som vet release date?
Hittar inget om det.
Citera
2017-01-09, 11:25
  #18
Medlem
Är det någon som spelar betan nu? Vad tycker ni isåfall?
Citera
2017-01-11, 13:17
  #19
Medlem
Dejads avatar
Det är kul man fortfarande en del buggar. Dock är det mest UI buggar som jag stöter på just nu, det går iaf åt rätt håll.
Citera
2017-01-11, 17:29
  #20
Medlem
RabarbFantasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dejad
Det är kul man fortfarande en del buggar. Dock är det mest UI buggar som jag stöter på just nu, det går iaf åt rätt håll.

Är betan öppen för alla som förhandsbokat eller är de ändast för de som bokade det stora paketet?
Citera
2017-01-11, 17:37
  #21
Medlem
Dejads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RabarbFantast
Citat:
Ursprungligen postat av Dejad
Det är kul man fortfarande en del buggar. Dock är det mest UI buggar som jag stöter på just nu, det går iaf åt rätt håll.

Är betan öppen för alla som förhandsbokat eller är de ändast för de som bokade det stora paketet?

Jag har en kompis som köpte lilla versionen kring nyår och fick access ett par dagar senare så de vill nog ha in alla som förbokar nu.
Så har du lite pengar över så kör på.
Citera
2017-01-12, 00:57
  #22
Medlem
RabarbFantasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dejad
Jag har en kompis som köpte lilla versionen kring nyår och fick access ett par dagar senare så de vill nog ha in alla som förbokar nu.
Så har du lite pengar över så kör på.

Pengar över har man sällan, handlar väl mer om ifall man borde gå back ytterligare 350 kr
Citera
2017-03-25, 16:05
  #23
Medlem
Mordants avatar
Köpte spelet för några dagar sedan, och tycker redan att det är mycket underhållande. Riktigt nervkittlande och pulshöjande när man smyger runt på banorna.

Fr o m igår så är det även tillåtet att streama på Twitch o dyl, se nedan citat från Twitter;

@bstategames "Non-Disclosure Agreement (NDA) for #escapefromtarkov will be lifted for all players with access to the game on March 24"
Citera
2017-03-25, 16:41
  #24
Medlem
ZrMs avatar
Det är verkligen en upplevelse att spela, en riktig pulshöjare. Men som spelet ser ut nu blir det dock väldigt repetitivt. Det behövs mer för att göra det riktigt intressant, men potentialen finns för att det ska bli ett grymt bra spel!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback