Citat:
Om Svennis hade varit värsta playern med 45 cm slak, betald villa i Skanör, Basel, Sydney, Molkom och övernattningsparadvåning på Östermalm samt Britney Spears som flickvän så hade vi sett honom posta på fler ställen än 24/7/365 i denna tråd. Vi hade sett poster som:Så roligt att se dig ut balans, du jobbar så hårt ( dygnets alla timmar som det verkar ) med att försöka upprätthålla fasaden som sofistikerad och ekonomiskt oberoende. I själva verket börjar jag lite smått undra om du inte egentligen bara är en 32 årig man, som bor själv i en överbelånad innerstadstvåa och efter några lyckade spekulationer på börsen ( för lånade pengar ) fått för dig att du är värsta börshajen
, för i sanningens namn har jag aldrig träffat en ekonomiskt oberoende person ( och ja, jag har träffat en del ) som så tydligt haft ett så raktigenom dåligt självförtroende.
Jag har fortfarande inte fått svar från dig angående en lögn du anklagade mig för i höstas, du blev liksom tyst när jag avkrävde dig bevis....
Om vi nu ska tala om att bli svarslös...
, för i sanningens namn har jag aldrig träffat en ekonomiskt oberoende person ( och ja, jag har träffat en del ) som så tydligt haft ett så raktigenom dåligt självförtroende.Jag har fortfarande inte fått svar från dig angående en lögn du anklagade mig för i höstas, du blev liksom tyst när jag avkrävde dig bevis....
Om vi nu ska tala om att bli svarslös...
- Hjälp, jag kan inte få upp handskfacket i min Ferrari F50!
- Hjälp, min flickvän Britney vill köpa Schweiz, men jag tycker att det räcker med Monaco.
- Hjälp, jag är så sexig att jag knappt kan gå ut!
- Hjälp, var kan jag köpa suspensoar i storlek XXXL i Stockholm?
- Hjälp, var kan jag hitta en sedelklämma som rymmer 1.000.000 USD?
I stället ser vi bara hans evinnerliga gnäll och jämmer i denna tråd. Jag skriver inte det för att vara elak, utan som en slags konsumentupplysning. Kära blivande, nuvarande och före detta bolånetorskar! Är ni säkra på att ni kan lita på denne man? Är hans råd om att köpa nu verkligen sunda? Tror du på hans löfte att du får bostaden gratis av banken om det blir inflation?