2017-01-07, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacReady
Hehe, tänk så olika det kan vara

Gratulerar

Men kan leva med det med tanke på att jag hade X.XXX på Stina mot Weng till 11 ggr pengarna och huset, sommarstugan och diverse annat på Kyllönen (ca 2,30) mot Niskanen. Ok revansch med andra ord
Citera
2017-01-07, 15:33
Medlem
Blev en slashmassaker av marknaden på norska H2H-motståndare inför herrloppen efter den smørebomen. Minst sagt. Liten rekyl tillbaka sista minuterna sen. För övrigt noll spel för Kubwa.
Citera
2017-01-07, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubwa
Gratulerar

Men kan leva med det med tanke på att jag hade X.XXX på Stina mot Weng till 11 ggr pengarna och huset, sommarstugan och diverse annat på Kyllönen (ca 2,30) mot Niskanen. Ok revansch med andra ord

Hehe, tack. Japp, såg den, stod i 9.8 när jag vaknade. Annars verkar det som att du spelar betydligt tyngre än vad jag gör. Per spel iaf, men samtidigt betydligt mer selektivt

Men för all del, grattis!

Citat:
Blev en slashmassaker av marknaden på norska H2H-motståndare inför herrloppen efter den smørebomen. Minst sagt. Liten rekyl tillbaka sista minuterna sen. För övrigt noll spel för Kubwa.

Japp, såg det. Hade redan det jag ville ha men alltid kul att följa hetsen innan stängning, och den var större än vanligt
Citera
2017-01-07, 20:57
Medlem
Citat:
Hehe, tack. Japp, såg den, stod i 9.8 när jag vaknade. Annars verkar det som att du spelar betydligt tyngre än vad jag gör. Per spel iaf, men samtidigt betydligt mer selektivt

Men för all del, grattis!

Jo, jag lirar tungt och selektivt. Lutar åt ca 20 spelade H2Hs totalt under touren. Ca 1,4 spel per lopp mao. Blir enorma insatsskillnader beroende på vad marknaden gör så sitter därför inte sällan med två spel med samma odds och förväntade avkastning men 10-20 gånger större insats på ena spelet. Men är långsiktig så inget som stör jättemycket egentligen.

Vad landar du på i antal spelade under touren? Iaf så är resonemangen samma oberoende på hur mycket riskerna sprids.
Citera
2017-01-08, 02:45
Medlem
Citat:
Jo, jag lirar tungt och selektivt. Lutar åt ca 20 spelade H2Hs totalt under touren. Ca 1,4 spel per lopp mao. Blir enorma insatsskillnader beroende på vad marknaden gör så sitter därför inte sällan med två spel med samma odds och förväntade avkastning men 10-20 gånger större insats på ena spelet. Men är långsiktig så inget som stör jättemycket egentligen.

Vad landar du på i antal spelade under touren? Iaf så är resonemangen samma oberoende på hur mycket riskerna sprids.

150-200 (beror på hur man tolkar min bokföring, men på den lägre sidan i intervallet om man räknar unika spel/matchups och bara h2h). Har uppenbarligen tillgång till mer än pinnen då. Hade jag bara haft pinnen så hade man fått ha mer risk på enskilda spel för att nå upp till ett vettigt netto. T.ex på mycket fina spelobjektet Holund vs Burman Precis, skillnaden blir ju att jag sprider min risk brett under en tävling med många spel och minimerar variansen även om den totala insatsen kan vara ganska stor.
Citera
2017-01-08, 10:39
Medlem
Stephen mot Weng i en H2H på etapptid idag på bet365. 2.37 På Stephen är jag väldigt nöjd med.
Citera
2017-01-08, 16:25
Medlem
Rejäl hets sista timmarna. Heikkinen blev inte alls betrodd till slut. Var väl nästan lika med Sundby till slut på etappliret? Inser ju att det köps och säljs en del men nog många besvikna på främst Heikkinen-Manificat-headen kan jag tro. Mani blev obegripligt stor underdog.
Citera
2017-01-09, 22:49
Medlem
Citat:
Rejäl hets sista timmarna. Heikkinen blev inte alls betrodd till slut. Var väl nästan lika med Sundby till slut på etappliret? Inser ju att det köps och säljs en del men nog många besvikna på främst Heikkinen-Manificat-headen kan jag tro. Mani blev obegripligt stor underdog.
Var uppe och vände på iaf 9,XX mot fältet på Pinn vid en tidpunkt. Osäker på vad som hände där. 4,50 var väl vad han låg stabilt på hos 365 när jag kollade av.
Citera
2017-01-14, 16:03
Medlem
Nord88s avatar
Fittningarna fortsätter. 400 på Hamilton till 42.5x. Inga headar med honom släpps där jag kan spela och på grund av låga limiter så blev det inget engagemang för att spela pallodds inför. Helt sinnessjuk säsong på alla sätt och vis, kan inte ens räkna alla andraplatser med närmast obefintliga marginaler på fingrarna längre.

Värsta var igår när jag går in för att kolla odds på första åket i kombinationen, som jag förmodade skulle vara störtlopp. Ser konstiga odds och börjar kolla upp det för att se att det naturligtvis inleds med slalom. Ser Murisier till 21 eller 26x eller vad det nu var, men kommer av mig för att göra annat och glömmer bort att lira. Ingen Hirscher och ingen Aerni på startlistan, så var ju årets odds. Hade jag inte varit på jobbet och kunnat sitta och följa i lugn och ro hade det givit mer än en månadslön. Tragiskt att det skall kosta pengar att gå till jobbet under vintersportsäsongen.

Dessutom hade jag Janka till 12x inför som stod i 1.75 inför andra åket och hade ju förmodligen gått vägen om ej för väderomslaget.
Senast redigerad av Nord88 2017-01-14 kl. 16:17.
Citera
2017-01-15, 13:26
Medlem
rainbowias avatar
Scheyer fanns på funderarlistan, men kom inte längre än så

Nu herrarnas slalom. Haugen vinnare 17.00 Heja Norge, förutom Kristoffersson!
Citera
2017-01-22, 10:42
Medlem
Niskanen är sjuk och Roponen som är reserv tvingas åka första sträckan. Man får fortfarande 2.70 på att Sverige slår Finland. Slog till.
Citera
2017-01-22, 10:44
Medlem
t0xx0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rcs
Niskanen är sjuk och Roponen som är reserv tvingas åka första sträckan. Man får fortfarande 2.70 på att Sverige slår Finland. Slog till.

Finns @3.00 för bet365 för de som får spela där.

Tog också den, tack för tipset!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in