2017-01-22, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rcs
Niskanen är sjuk och Roponen som är reserv tvingas åka första sträckan. Man får fortfarande 2.70 på att Sverige slår Finland. Slog till.

Det är här man ska läsa alltså....upptäckte det 11:28 typ och hann få in en del och marknaden verkade inte alls vara med på noterna. Helvete, hade kunnat lasta exakt allt jag äger och har på den headen.....
Men flott att du informerar!
Citera
2017-01-22, 14:20
Medlem
rainbowias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rcs
Niskanen är sjuk och Roponen som är reserv tvingas åka första sträckan. Man får fortfarande 2.70 på att Sverige slår Finland. Slog till.

Även jag missade starten på damloppet och även vetskapen om Roponens deltagande. Fast indirekt blev det hur bra som helst iom att man sent igår satsade på pallplats på Tyskland. 12,50 tackar man för rejält. Årets höjdpunkt

Gick dock sämre i herrloppet där superspurtaren(?) Livers spurtade ner bl a Frankrike.
Citera
2017-01-28, 11:15
Medlem
rainbowias avatar
Fortsättning i "hobbytippandet". Någon mer än jag som nappade på Björgen? 26.00 är ju klart undervärderat.
Citera
2017-01-28, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Fortsättning i "hobbytippandet". Någon mer än jag som nappade på Björgen? 26.00 är ju klart undervärderat.
Nej, men jag funderade på det. Blev inte av dock.
Citera
2017-01-29, 17:57
Medlem
Någon som vet var det kan finnas odds på NM skiatlon nästa helg?
Citera
2017-01-29, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Någon som vet var det kan finnas odds på NM skiatlon nästa helg?

Betsson(+Betsafe, Nordic) sannolikt. Unibet möjligtvis.
Citera
2017-02-07, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
Sitter och kollar lite oddsen inför SkidVM. Noterar följande.
Stina är favorit på sprinten.
Johan Olsson är andra favorit på intervallen/5-milen.
Marit ger 17 gånger pengarna på sprinten.
Stina ger 18 gånger pengarna på skiathlonen.
http://www.braodds.com/vm-i-nordisk-skidsport

Hur tycker ni det stämmer mot er egen bild?
Marit i sprinten skulle man nog kanske kunna sätta en slant på. Har hon bra glid kan hon lätt ta positioner utför om hon hamnar lite bak i starten vilket hon ofta gör. Uppför är hon starkast. På upploppet är Stina och Falla bättre, så rankar Björgen som trea nånting.
Citera
2017-02-07, 16:23
Medlem
Stefan4s avatar
Såg några intressanta odds inför skid-VM:

Cologna ger 26 ggr på 15 km. Han har två raka OS-guld på 15 km och är en jävel på att toppa sig till mästerskap.
Halfvarsson ger 19 ggr på sprinten. Calle är ju inte den mest taktiska åkaren, men sprint är sprint och det är ingen som riktigt dominerar distansen just nu.
Cologna ger 12 ggr på skiathlonen och Harvey 15 ggr - två åkare som nästan alltid kör om segern.
En smörrebom på Norskorna på 10 km och vips är 12.50 på Kalla intressant.
Ryssland ger 5 ggr på herrstafetten. Usse i TDS-form är snudd på omöjlig att tas med och Krogh har sett sådär ut i vinter.

Synpunkter?
Citera
2017-02-07, 16:35
Medlem
Jaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Såg några intressanta odds inför skid-VM:

Cologna ger 26 ggr på 15 km. Han har två raka OS-guld på 15 km och är en jävel på att toppa sig till mästerskap.
Halfvarsson ger 19 ggr på sprinten. Calle är ju inte den mest taktiska åkaren, men sprint är sprint och det är ingen som riktigt dominerar distansen just nu.
Cologna ger 12 ggr på skiathlonen och Harvey 15 ggr - två åkare som nästan alltid kör om segern.
En smörrebom på Norskorna på 10 km och vips är 12.50 på Kalla intressant.
Ryssland ger 5 ggr på herrstafetten. Usse i TDS-form är snudd på omöjlig att tas med och Krogh har sett sådär ut i vinter.

Synpunkter?

Chansmässigt tycker jag du hittar några roliga och inte helt otroliga spel.
Calle tror jag tyvärr inte på då han alltid har en tendens att ställa till det för sig själv.
Tycker med Kalla på intervallen kan vara värd ett spel, samt även Stina på skiathlonen (osannolikt men om det blir ett lopp med klunga på slutet, finns tex inget scenario där jag ser Kalla vinna skiathlonen).

Jag tycker dessutom det finns ett spelvärde på de norska sprintersen, kommer nog spela Klaebo (6.0), Krogh 12,5 och Skar (18,0).
Citera
2017-02-07, 16:45
Medlem
Själv har jag redan satt en TV-peng på Cologna i intervallen, hans potential är uppe och tampas med dom bästa och någon gång borde han väl få till den även på ett VM. Tyckte den gode Dario såg fin ut under touren och Ulricehamn, sådär lagom bra mitt under säsong ungefär som Hellner. Bra resultat sedan tidigare i Lahtis också. Han lurar i vassen, helt enkelt.
Citera
2017-02-07, 17:02
Medlem
t0xx0ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaxxx
Jag tycker dessutom det finns ett spelvärde på de norska sprintersen, kommer nog spela Klaebo (6.0), Krogh 12,5 och Skar (18,0).

Var hittar du Skar till 18?
Citera
2017-02-07, 17:43
Medlem
Jaxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av t0xx0m
Var hittar du Skar till 18?

Enligt braodds.com har både Paf och unibet Skar till 18 gånger degen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in