2017-01-07, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harfager
De använder antal pengar som koder ???

Har du sett som jag även kända personer från säpo runt dig ? visst kan det vara slump , men hata slumpen ... (FB) Förekommer organiserad gang stalking?
Det är ett mycket komplicerat system som tyvärr kräver mycket förkunskaper. Jag är långt ifrån någon expert på kommunikationen. De använder sig av Word och Excel och sorterar om kolumner osv. Det är rena kinesiskan.
Citera
2017-01-07, 11:41
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MattiasGalli
Det är ett mycket komplicerat system som tyvärr kräver mycket förkunskaper. Jag är långt ifrån någon expert på kommunikationen. De använder sig av Word och Excel och sorterar om kolumner osv. Det är rena kinesiskan.

Aha, men om du inte har nycklar så läs/lös inte , du kommer få fram precis vad som helst och om de vill trötta ut dig så kan de servera det ena "korsordet" efter det andra med ren rappakalja...som kan betyda något för dej och då bränner du ut dig för att få hela "korsordet" löst men möter bara återvändsgator som du inte vet har någon mening/ betydelse utan nycklar och det kommer de aldrig ge dig. Tramsande och ordlekar som de gjort om i kod som du sitter och bränner ut dig på.
Senast redigerad av Harfager 2017-01-07 kl. 11:45.
Citera
2017-01-07, 11:46
Medlem
Citat:
Aha, men om du inte har nycklar så läs/lös inte , du kommer få fram precis vad som helst och om de vill trötta ut dig så kan de servera det ena "korsordet" efter det andra med ren rappakalja...
Och de brukar gärna använda sig av inlägg precis som det du nyss skrev med hintar hur jag ska göra för att lösa deras krypton. "Korsordet" betyder i så fall x-ordet. Osv. Jag har mina misstankar mot dig och anser att du är Säpoanstruken. Säger inte Säpo-anställd men på något sätt kopplad.

Det märkliga är att ni fortsätter med koder trots att jag talar klarspråk. Påminner om Seinfeld-sketchen med kineser som äter med pinnar. De har sett gaffeln vid det här laget.
Citera
2017-01-07, 11:52
Medlem
FreedomDeeps avatar
Citat:
Jag har skrivit om det i min tråd, se länken i min signatur. I korthet går det ut på att pengar är information. De beskriver sig själva som bank (oftast) som lånar ut pengar. De som fått pengar har skulder. Ställer de en fråga beskriver de det som att de skickar en faktura osv.

Personligen misstänker jag mycket starkt att du är utsatt för mind control som gör att du feltolkar saker. Det som du tolkar som gangstalking är snarare manipulation med hjälp av vågor, frekvenser, syntetisk telepati etc.

Prova en sådan sak som att lyssna mycket på s.k. binaural beats under en längre period för att se huruvida du ändrar uppfattning. Försök att rensa hjärnan och kroppen så mycket som möjligt (på gifter) så att du kan tänka klarare. Ät ekologiskt (speciellt grönsaker/basiskt), träna, basta - svettas. Drick mycket vatten. Ta tillskott så att du minskar risken att hamna i obalans. Vistas så mycket som möjligt på gräs eller simma i sjöar när det är möjligt för att jorda kroppen naturligt. Undvik användning av allt trådlöst och skärmar generellt då dessa kan nyttjas mot en (samtidigt som den konstanta strålningen gör att kroppen redan är utsatt för mycket fria radikaler). Bo helst inte nära basstationer om möjligt även om detta är svårt att undvika nuförtiden.
Senast redigerad av FreedomDeep 2017-01-07 kl. 11:56.
Citera
2017-01-07, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomDeep
Personligen misstänker jag mycket starkt att du är utsatt för mind control som gör att du feltolkar saker. Det som du tolkar som gangstalking är snarare manipulation med hjälp av vågor, frekvenser, syntetisk telepati etc.

Prova en sådan sak som att lyssna mycket på s.k. binaural beats under en längre period för att se huruvida du ändrar uppfattning. Försök att rensa hjärnan och kroppen så mycket som möjligt (på gifter) så att du kan tänka klarare. Ät ekologiskt (speciellt grönsaker/basiskt), träna, basta - svettas. Drick mycket vatten. Ta tillskott så att du minskar risken att hamna i obalans. Vistas så mycket som möjligt på gräs eller simma i sjöar när det är möjligt för att jorda kroppen naturligt. Undvik användning av allt trådlöst och skärmar generellt då dessa kan nyttjas mot en (samtidigt som den konstanta strålningen gör att kroppen redan är utsatt för mycket fria radikaler). Bo helst inte nära basstationer om möjligt etc.
Jag är inte insatt i mind control. Menar du att de kan styra tankar, inte bara läsa dem?
Citera
2017-01-07, 11:59
Medlem
Harfagers avatar
Citat:
Och de brukar gärna använda sig av inlägg precis som det du nyss skrev med hintar hur jag ska göra för att lösa deras krypton. "Korsordet" betyder i så fall x-ordet. Osv. Jag har mina misstankar mot dig och anser att du är Säpoanstruken. Säger inte Säpo-anställd men på något sätt kopplad.

Det märkliga är att ni fortsätter med koder trots att jag talar klarspråk. Påminner om Seinfeld-sketchen med kineser som äter med pinnar. De har sett gaffeln vid det här laget.

Det är nyttigt att tro som du gör om mig. Du ska inte direkt lita på första bästa. Men att du känner igen saker kan ju vara för att vi har varit med om liknade saker eller att du är från dem .... Behövs en sanningskommission

Tänkte på en annan sak , det kan var någon som fiskar och använder olika formler som denne anar att du känner till och får du då fram rätt svar som är obetydligt för dig så kan de få kännedom om de som de vill få svar på. Jag tänkte om de tror att du vet mera om projektet du var knuten till.

Tex om du börjar med fotbollstermer till mig och jag nämner broddar så vet du att jag känner till fotbollsskornas broddar , förstår du vad jag menar ? i dit fall kanske säpo vet att du haft koll på dig men de som kollar kör med ett "harmlöst" program på din dator och ser hur du räknar och vad du kan medans säpo sitter i busken och skiter i din vask då och då.
Citera
2017-01-07, 12:02
Medlem
Citat:
Det är nyttigt att tro som du gör om mig. Du ska inte direkt lita på första bästa. Men att du känner igen saker kan ju vara för att vi har varit med om liknade saker eller att du är från dem .... Behövs en sanningskommission

Tänkte på en annan sak , det kan var någon som fiskar och använder olika formler som denne anar att du känner till och får du då fram rätt svar som är obetydligt för dig så kan de få kännedom om de som de vill få svar på. Jag tänkte om de tror att du vet mera om projektet du var knuten till.

Tex om du börjar med fotbollstermer till mig och jag nämner broddar så vet du att jag känner till fotbollsskornas broddar , förstår du vad jag menar ? i dit fall kanske säpo vet att du haft koll på dig men de som kollar kör med ett "harmlöst" program på din dator och ser hur du räknar och vad du kan medans säpo sitter i busken och skiter i din vask då och då.
Säpo brukar ge hintar på det sättet du menar. Jag gissar att jag snart kommer att få läsa just fotbollsanalogier.
Citera
2017-01-07, 12:13
Medlem
Citat:
Säpo brukar ge hintar på det sättet du menar. Jag gissar att jag snart kommer att få läsa just fotbollsanalogier.

Ok när kommer det några som helst belägg för allt ditt pladder?
Citera
2017-01-07, 12:13
Medlem
Harfagers avatar
Citat:

Jag förstår det och precis då jag nämner 8 stycken med och om säpo så kommer du in med dit inlägg om dubbelspråk vilket sabbar det lika mycket som chip, skalärvågor och aliens = saker som inte beskrivs enkel och som andra har svårt att relatera till , så visst hur som om eller inte du jobbar för mina torterare så hade det varit till gagn för dem. (FB) Förekommer organiserad gang stalking?
Senast redigerad av Harfager 2017-01-07 kl. 12:59.
Citera
2017-01-07, 12:35
Medlem
Citat:
Jag förstår det och precis då jag nämner 8 stycken med och om säpo så kommer du in med dit inlägg om dubbelspråk vilket sabbar det lika mycket som chip, skalärvågor och aliens = saker som inte beskrivs enkel och som andra har svårt att relatera till , så visst hur som om eller inte du jobbar för mina torterare så hade det varit till gagn för dem. (FB) Förekommer organiserad gang stalking?

Grupprunkandet fortsätter med oförminskad fart...
När kommer bevis/belägg???
Citera
2017-01-07, 18:09
Medlem
Harfagers avatar
Om man nu tror att det är folk med i Säpo som utfört delar av detta så hur anmäler man säpo ? Har varit bla flera socialdemokrater med och runtomkring också så .... (FB) Förekommer organiserad gang stalking?
Senast redigerad av Harfager 2017-01-07 kl. 18:20.
Citera
2017-01-07, 18:30
Medlem
Citat:
Om man nu tror att det är folk med i Säpo som utfört delar av detta så hur anmäler man säpo ? Har varit bla flera socialdemokrater med och runtomkring också så .... (FB) Förekommer organiserad gang stalking?

Ok.. Och var är dina bevis?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in