Citat:
Ursprungligen postat av
MattiasGalli
Och de brukar gärna använda sig av inlägg precis som det du nyss skrev med hintar hur jag ska göra för att lösa deras krypton. "Korsordet" betyder i så fall x-ordet. Osv. Jag har mina misstankar mot dig och anser att du är Säpoanstruken. Säger inte Säpo-anställd men på något sätt kopplad.
Det märkliga är att ni fortsätter med koder trots att jag talar klarspråk. Påminner om Seinfeld-sketchen med kineser som äter med pinnar. De har sett gaffeln vid det här laget.
Det är nyttigt att tro som du gör om mig. Du ska inte direkt lita på första bästa. Men att du känner igen saker kan ju vara för att vi har varit med om liknade saker eller att du är från dem .... Behövs en sanningskommission
Tänkte på en annan sak , det kan var någon som fiskar och använder olika formler som denne anar att du känner till och får du då fram rätt svar som är obetydligt för dig så kan de få kännedom om de som de vill få svar på. Jag tänkte om de tror att du vet mera om projektet du var knuten till.
Tex om du börjar med fotbollstermer till mig och jag nämner broddar så vet du att jag känner till fotbollsskornas broddar , förstår du vad jag menar ? i dit fall kanske säpo vet att du haft koll på dig men de som kollar kör med ett "harmlöst" program på din dator och ser hur du räknar och vad du kan medans säpo sitter i busken och skiter i din vask då och då.