Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Som sagt jag blandade ihop dig och flubb och bad om ursäkt för det, men du måste erkänna att det inte är till er som påstår sig vara Ti fördel med alla möjliga som omöjliga förklaringar kring att ni skulle vara efterföljda?
Vi har sett följande förklaringar som ett försök att bevisa att ni är förföljda om radiovågor, skalärvågor (som inte existerar), dödshot med vapen på öppen gata som ni inte har sett utan endast utgått från att de har haft för att de hade händerna i jack/byxfickorna alternativt kanske lekte att de höll i luft/fantasivapen, RFID Chip som skall spåra er genom en GPS (som för övrigt skulle kräva en extern antenn samt ett separat batteri för att kunna klara av detta), drönare som hörs i ventilationstrummor, föräldrar, postverket, arbetsförmedlingen, polisen, läkare, bibliotekarier, ungdomar, barn, grannar som är inblandade, vi har även sett där man har försökt påstå att djävulsdyrkar skulle vara de som är ansvariga för allt, för att inte tala om påståenden om att ha vaknat med sperma i ansiktet.
Listan går att göra så mycket längre men jag hoppas/tror du förstår min poäng, vi har sett rader, sidor, trådar med påståenden om allt mellan himmel och helvete (bokstavligen) det har påståtts gång på gång att man för samtal med advokater samt åklagare som har blandat intresserade i fallen, man har kommit med bevisföring i form av vad som nästan går att klassa som en paint bild som inte skulle hålla i en domstol någonstans i världen för att försöka bevisa att man har sett en drönare.
Det är helt enkelt jävligt tröttsamt att gång på gång se sådana som du Harfager som aktivt driver bort ämnet genom att tramsa med inlägg som betyder absolut ingen kan förstå med vad du vill ha sagt inom ämnet och när detta tas upp så väljer du att antingen bli extremt otrevlig eller rent av ignorera genuina svar för du vet att du inte är seriös utan finner det endast underhållande att elda på hos folk som tror sig vara förföljda vilket leder till att fel typ av personer söker sig till trådar om GS.
För om det nu faktiskt finns de som är genuint förföljda av en grupp människor i sin närhet (låt oss säga att grannsamverkan har bestämt att de vill driva bort en enda person i sitt område) så kommer dessa att aldrig o tas seriöst tack vare medlemmar som dig, Ove Mollvik, Flubb och många, många andra.
Man jag kan inte hjälpa att din mentala förmåga att sortera och skilja är som en 5 årings . Det måste vara ett rent helvete för dig att läs en dags tidning om du rör ihop alla artiklar till en sörja som du och andra gör här . Var hittar du i min text att jag benämner mig som TI ? Jag vidgår att denna stalking från zersetzung fungerar och nu då jag nämner person efter person och situationer så nämner d u din vantolkning av tidigare inlägg jag gjort med drönaren. Väldigt svårt att förstå vad du tänker med , eller trollar om ? Din medverkan i tråden är ju uppenbar ....
Mitt inlägg igen och frågan är vad du inte fattar av dessa situationer, du skulle ju kunna fråga dig om säpo hört något och bevakar mig då också som personskydd , men det torde ju vara olagligt att subtilt hota utan att säga att man är där för att bevaka min säkerhet.Men jag tror att det är en kriminella sammanslutning av flera där några på säpo kan ingå, och sedan hävdar de för andra att det är seriös bevakning och får medel till detta .
"Började gå igenom de säpo jag hört under åren och direkt rabblar jag 4 stycken i skallen och sedan minns jag två händelser en säpo chef på ett ställe där han tittade på en som höll på med en street teater som jag reagerade på budskapet detta var runt 2003 , sedan en ytterligare säpo med Palme som inriktning ca 1996 ( joggaren) , 2004 stod en person och tittade och tror det var den som var chef på säpo då.
Ytterligare en provokatör som verkligen provocerade mig genom att ställa sig nära ( någon centimeter ifrån) i ett folktomt kommunalt färdmedel och jag tänkte riktig knäppgök eller de som brukade provocera då det var vanligt att jag tog denna väg var 14 dag då .
Dagen efter 4-5 mil därifrån på ett ställe jag veckor innan bokat tid till ser jag både han och en annan senare , och han blev överraskad, troligen för att jag var 1,5 timmar för tidig men hade åkt i god tid för att inte missa mötet eller för jag skulle för ovanligheten skull på länge käka ute då ,och det var därifrån han kom, och vek av in dit inte allmänheten hade tillträde , funderade på vad fan jag skulle göra , ville ju inte begå brott genom att gå in där, men jag satte på kameran på mobilen och började beskriva händelsen och var jag var och vad som hänt dagen innan , då han kommer tillbaka och ser lika förvånad ut att jag var kvar och jag stod och talade in i telefon fortsatt men vred mig efter så att han skulle komma med på filmen, vilket han gjorde. Han påminner om en nuvarande chef på säpo men även en polis som skrivit en bok om kapten klänning , behövs en tekniker som analyserar den bilden från ca 6 år sedan (och även rörelse mönster då en person reagerar på hur han gick i filmen ) för att vara säker ansiktena och glasögonen påminner starkt om den på filmen som provocerade.
Hände en sak till där en annan författare som jag sett i ett visst sammanhang var där , och som sagt något provocerande till mig och ytterligare en på af som jag tror är släkt med en till runt detta och på samma adress som författaren , hade givit mig fel papper så mitt ärende på detta ställe blev där avbokat.
Så till frågan , hur får säpo agera mot oss svenskar ? Mörda ? hota tredje person ? väcka , trakassera, se till att jobbsabotagen utförs och då även sabotagen mot ekonomin , be/ tvinga läkare att inte behandla någon för smärtsam livskvalitet sänkande behandlingsbara åkommor för att man ska se sjuk ut men då proffset kollat så måste det ju då vara psykiskt ? Det har tydligen varit prio 1 att inte behandla min infektion så man har fått ordna vissa delar utomlands , men en läkare gjorde till sist sitt jobb men sedan fick jag med mig fel labb papper och efternamnet på den som jag fått var Slumpaktigt nog en som brukar ha med palmeutredningen att göra och denne hade jag sett stå gloende på ett ställe innan så.... och behandlingar glömdes bort etc ... så en liten råtta varit inne och snackat skit ? och då visste jag inte detta med PU eller GrK om omnämnandena.
Så hur ska jag stoppa dessa om de är några från säpo ? Amnesty , etc tar inte svenska fall så var och hur skaffar man sig en grupp vittnen i ryggen ? De har ju falska läkare på höga poster så man förstår att de med näbbar och klor kommer försök idiotförklara en .... Men vem anmäler man till och frågar om de får pyssla så här LK mfl ?
Så om någon läser och svarar på detta svara då på hur säpo får arbeta och hur man anmäler dem som är rötäggen där . Inte att det inte finns substans, etc och begraver inlägget , respektera det nu