Citat:
Ursprungligen postat av
Tennnyson
Pontus Bo Edward Hellström född 1981-02-05
Skeppstavägen 20 lgh 1001
124 30 Bandhagen
Där har han också sitt företag registrerat: Pontus Hellström (enskild firma, artistisk verksamhet)
Nu verkar han långt om länge ha tagit efternamnet de Wolfe, riktigt när vet jag inte.
Företaget är avregistrerat, så jag antar att han inte sysslar med egen musik längre. Det verkar också vara ett tag sedan han senast släppte något, i alla fall som soloartist. En singel 2014 från ett kommande album som ännu inte har släppts, enligt hans hemsida.
Förnamn: Pontus Bo Edward
Tilltalsnamn: Pontus
Efternamn: de Wolfe
https://www.ratsit.se/19810205-Pontus_Bo_Edward_de_Wolfe_Bandhagen/TjbPXnKixNJsSN40F90SYkLi8tyS9qEa-2Gm6iJ04TA
Citat:
Ursprungligen postat av
Orm Onde
En kvalificerad gissning är att de hyr ut den lägenhet där mannen är skriven och gör en rejäl vinst på det. Folkbokföringen behåller man för att kunna hävda att man är särbo och själv bor i lägenheten, om hyresvärden eller bostadsrättsföreningen överväger en uppsägning. Detta är jättevanligt i dagens Stockholm tyvärr.
En tanke som slog mig i efterhand.
Antar att det dels är som du skriver att de kan göra bra pengar på detta vis, men också en garanti att ha kvar en andra bostad att snabbt tillgå om det skulle behövas. T.ex. om de skiljer sig.