2014-12-05, 08:57
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Ja, hon har faktiskt blivit riktigt attraktiv på senare år!
Hennes klänningar! 20-tal som bäst.
Citera
2014-12-05, 16:19
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mounz
Helt säker på att Munthe är hans mor? Enligt Wikipedia-länken om Ronald de Wolfe fick han tre barn med någon sambo på äldre dar. Hans fru, hon som hette Munthe, var född 1926 och om hon är mor till Pontus måste hon därför ha varit i 60- årsåldern när hon födde honom.

Nej, nu blir jag faktiskt osäker.

Verkar fortfarande vara höljt i dunkel vilka som är hans föräldrar.....
Citera
2014-12-06, 01:49
Medlem
Figzys avatar
Elsa ger intrycket av att vara pigg som en mört, positiv, målmedveten och med huvudet fullt av nya idéer. Fyllig kropp, sött ansikte med riktigt pigga lysande ögon.
De där klänningarna hon bär, är man så van vid att se, att jag kan inte tänka mig att hon skulle se bra ut i något annat än det förstnämnda samt kjolar.

Men när man ser på Äntligen Hemma, så är hennes "smak" för inredning oerhört hipstereskt, vilket är djupt beklagligt.

Som alla människor med någon kunskap inom estetik, mode och design är medvetna om, så är hipsterstilen eller hipster-individers smak rent generellt väldigt kass, och skär sig hela tiden när det kommer till vad som passar till vad. Färger, inredningsobjekt, kombination utav möbler osv.

Så nej Elsa, det är inte snyggt att hänga upp gamla rostiga metallkorgar från 50-talet i en farstu, fyllda med gamla tomma Champagne-flaskor, som du placerat sommarblommor i.

Hon har energin och kreativiteten, men sällan smaken.
Citera
2014-12-06, 06:41
Medlem
Milizers avatar
Vad tror ni Elsa bär för underkläder under kjolarna och klänningarna? Jag fantiserar ofta om detta och kan inte neka till att jag blir kåt av det.
Citera
2014-12-06, 07:23
Medlem
lrad070142s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Vad tror ni Elsa bär för underkläder under kjolarna och klänningarna? Jag fantiserar ofta om detta och kan inte neka till att jag blir kåt av det.

BH & trosor? Skaffa en flickvän, mitt tips till dig...
Citera
2014-12-06, 09:01
Medlem
Milizers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lrad070142
BH & trosor? Skaffa en flickvän, mitt tips till dig...
Troligen, ja, men i vilken stil? Jag kan tänka mig att hon även klär sig i en korsett av äldre modell.
Citera
2014-12-09, 18:50
Medlem
mounzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gere
Nej, nu blir jag faktiskt osäker.

Verkar fortfarande vara höljt i dunkel vilka som är hans föräldrar.....

Varför är det döljt i hunkel?

Hans far är uppenbarligen Ronald de Wolfe eftersom han skrev det i bloggen.

Enligt Wikipedia fick de Wolfe två barn med Astrid Munthe. Vi konstaterade att Munthe ej kunde vara Pontus mor, eftersom hon var för gammal. Wikipedia rapporterar dock att Ronald på äldre dar fick ytterligare tre barn med en icke namngiven kvinna, som han ej var gift med. Det är sannolikt att Pontus är ett av dessa barn.

Eftersom Pontus enligt ett tidigare inlägg vare sig heter Munthe eller de Wolfe så får man väl anta att det efternamn han har kommer från modern.
Citera
2014-12-09, 21:41
Bannlyst
Dottern lever på pappas pengar.

Man kan nog säga att hon inte hade varit någon kändis om inte fadern råkade vara det
Citera
2015-01-17, 11:22
Medlem
Usch vad tråkigt det är att läsa alla olyckliga själars rader här inne.
1. Man är inte "tjock" för att man har höfter, lår och rumpa och inte väger 49 kilo, man är TJOCK om man riskerar att få allvarliga hälsoproblem.
2. Ni som hatar henne, har ni inget bättre för er än att spy galla över henne? Vad har ni någonsin gjort i era liv?
3. Varför bryr ni er om henne om ni ogillar henne? Get a life.
Återigen, sorgliga människor alltså.
Senast redigerad av JohannaLinason 2015-01-17 kl. 11:24.
Citera
2015-01-17, 14:20
Medlem
Figzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohannaLinason
1. Man är inte "tjock" för att man har höfter, lår och rumpa och inte väger 49 kilo, man är TJOCK om man riskerar att få allvarliga hälsoproblem.
2. Ni som hatar henne, har ni inget bättre för er än att spy galla över henne? Vad har ni någonsin gjort i era liv?
3. Varför bryr ni er om henne om ni ogillar henne? Get a life.
Återigen, sorgliga människor alltså.

Varför bryr du dig om oss om du ogillar oss? Get a life.
Återigen, sorglig människa du är alltså.
Citera
2015-01-17, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohannaLinason

Eh...nej. Man är tjock om man är rund, stor och rultig. Det är vad ordet tjock betyder.
Hon är tjock.
Citera
2015-01-22, 13:59
Medlem
Knullkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figzy
Varför bryr du dig om oss om du ogillar oss? Get a life.
Återigen, sorglig människa du är alltså.

Och tjockare lär hon bli då det är en bulle i ugnen.

http://stoppapressarna.se/settochhort/elsa-billgren-har-en-bulle-i-ugnen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in