2017-01-02, 23:26
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lotavos
Fyfan va skönt tog äntligen div 1! Aldrig varit så här svårt att ta div 1 förut, tog 11 säsonger från 10an till 1an
11 säsonger är ju väldigt lite? 9 är ju minsta möjliga.

Jag får alltid problem i div.2 som jag nyss gick upp till igen för typ 5e gången. Första matchen är sjukt jämn. Var 1-0 i skott och det torskade jag på. Hade jobbigaste jag varit med om nyss som var matchen efter. Leder 2-0 får straff som han räddar och bränner ett friläge när det står 2-1. Övertiden som är +2 blir som +20 och släpper in 2-2 det sista som händer. Har som mest slagit på en kudde lite grann vid Fifa tidigare. Nu flög handkontrollen stenhårt i väggen..

Köper in Modric och Iniesta nu. Orkar inte vänta på ännu lägre priser, vill ha en anledning till att spela nu.
Citera
2017-01-02, 23:33
Medlem
murvelludrets avatar
Tror ni att det kommer komma en SBC under TOTY? Har funderingar på att införskaffa 87-88 ratade spelare men känns riskfyllt om det kommer komma en smärre crash vid samma tillfälle..
Citera
2017-01-02, 23:44
Medlem
passade faktiskt på och köpa en hög med IF Al Soma.. vid eventuell SBC som kräver högre rating kan ett 84 rated IF kort bli värt en hel del..
Samma sak med IF sneijder..högt rated kort som inte kostar så mycket..

EDIT: Kommer en TOTY SBC lär det krävas hög rating..kan va värt att investera i någon Icardi kanske?
Citera
2017-01-03, 00:31
Medlem
Lotavoss avatar
Helt stört vad bra div 1 spelare är på detta FIFA... Hur stor del av spelarbasen är egentligen i div 1? Känns som alla jag mött i mina 4 matcher varit professionella FIFA spelare eller nått för de va inte ens kul att spela
Citera
2017-01-03, 00:41
Medlem
murvelludrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m4staSWE
passade faktiskt på och köpa en hög med IF Al Soma.. vid eventuell SBC som kräver högre rating kan ett 84 rated IF kort bli värt en hel del..
Samma sak med IF sneijder..högt rated kort som inte kostar så mycket..

EDIT: Kommer en TOTY SBC lär det krävas hög rating..kan va värt att investera i någon Icardi kanske?

Ja om det kommer en så är ju frågan hur den kommer vara uppbyggd.. högrating, hur många IF-kort kommer behövas eller kommer det bara kräva IF-kort?
Citera
2017-01-03, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av murvelludret
Ja om det kommer en så är ju frågan hur den kommer vara uppbyggd.. högrating, hur många IF-kort kommer behövas eller kommer det bara kräva IF-kort?

ja svårt o förutse..men tror inte det är omöjligt att det kräver hyfsat hög rating och enbart IF tom kanske? ingen förlust att investera iaf
Citera
2017-01-03, 00:50
Medlem
drog tif icardi i ett pack. såg att han knappt kostar ett skit i jämförelse mot vad hans stats pekar på. ser ju helt sinnes ut. blir att bygga nåt med honom..
är det hans 2* skills som drar ner priset så jävligt?
Citera
2017-01-03, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gooze234
När får man sin månads reward? Kom till Elite 3 så är hyfsat nöjd iaf. Har dålig koll på vad jag får är det 3 TOTW untradeable spelare?
Du får 11 TOTW untradeable spelare, sist så kom den andra veckan i december
Citera
2017-01-03, 01:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av franki
drog tif icardi i ett pack. såg att han knappt kostar ett skit i jämförelse mot vad hans stats pekar på. ser ju helt sinnes ut. blir att bygga nåt med honom..
är det hans 2* skills som drar ner priset så jävligt?

Kan vara att det är många som gör TOTW-SBC nu också och att det därför dras extra många TOTW-spelare den här veckan.
Citera
2017-01-03, 01:45
Medlem
Någon som kan svara på ifall det endast är av nytta med att spara guldpaket till TOTY, eller även Silverpaket?
Citera
2017-01-03, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krokofant12
Någon som kan svara på ifall det endast är av nytta med att spara guldpaket till TOTY, eller även Silverpaket?

Du kanske får TOTY Erik Israelsson i silverpacken så behåll dom med...
Citera
2017-01-03, 07:16
Medlem
Någon som vet, packeten du får varje vecka och paketen du får efter helgen champ, kan du spara dom och öppna till TOTY.........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in