2016-12-15, 00:22
Medlem
Hur fan ändrar man att det är flickor man är ute efter och inte gamla gubbjävlar? ändrar man söker dejt till kompis och tillbaka så blir det gubbkuk igen
Citera
2016-12-17, 13:42
Medlem
Finns det nån gräns för hur många svar man kan skicka om man fått brev av någon?
Citera
2016-12-22, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DAVO
Hur fan ändrar man att det är flickor man är ute efter och inte gamla gubbjävlar? ändrar man söker dejt till kompis och tillbaka så blir det gubbkuk igen

Haha svårt att förklara .. men gå in på din profil och sen finns det en rund grej och den är taggig (hsha) sen filtrera
Citera
2016-12-22, 01:42
Medlem
Jag testade att köra med tjejer och jävlar vad snygga tjejer det fanns 😍

Många var dock inte lesbiska eller bi 😢 men jag matchade faktiskt med en grymt fin tjej med en jävla kropp asså (hon hade naken bild i privat)

Om ni inte fattat det än så är jag tjej
Och hon vill garanterat knulla men fan jag vet inte .. 😅
Och jag som är tjej och får en brud då måste ni ju killar kunna få😁
Citera
2016-12-25, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emmich
Jag testade att köra med tjejer och jävlar vad snygga tjejer det fanns 😍

Många var dock inte lesbiska eller bi 😢 men jag matchade faktiskt med en grymt fin tjej med en jävla kropp asså (hon hade naken bild i privat)

Om ni inte fattat det än så är jag tjej
Och hon vill garanterat knulla men fan jag vet inte .. 😅
Och jag som är tjej och får en brud då måste ni ju killar kunna få😁

Det är faktiskt dött på badoo. För runt 2-3 år sedan hade man en ny tjej varje vecka och nu blir man glad om man hittar en varje månad iaf. Är mest thailändare och horor ute och vill sälja sex.

Tinder är lite bättre men börjat gå segt där med.

Har börjat gett upp

Bör tilläggas att jag har legat med omkring 40-50st från badoo och tinder totalt på cirka 3-4års tid. Men blivit mindre och mindre för varje år som gått!

Iår är de första året kvinnor har varit intresserade av mig då jag börjat bli uppemot 30. Men dessa kvinnor har man har inlett en sexuellrelation med har det alltid slutat med samma sak. Det tar slut när deras make kommer hem igen. Vilket dom inte har berättat såklart
Senast redigerad av Kaliber007 2016-12-25 kl. 19:02.
Citera
2016-12-25, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Jag tror inte det. Har du sett männen? Vad fan har hänt, det kryllar av så gott som uteslutande fula män.

Skitsnack att det är en sexsida främst. Det måste snarare vara en sida för de absolut mest desperata som söker sex. Helt otroligt att de tjejer som synts sett helt ok ut medan alla snygga män typ rensats från sidan.

Deprimerande. Och man går knappast med för att ligga planlöst med vrak.

Knappast. Utbudet av söta tjejer har rasat så in i helvete. Förut kunde man bli småkär i dom man träffade och skrev med. Nu finns det bara white trash eller dom som säljer sex kvar.

Badoo är dött
Citera
2016-12-26, 21:08
Medlem
Skapade mig ett konto på fyllan under småtimmarna inatt, vet inte varför egentligen. Men trist att så många kvinnor på Badoo känner ett behov av att framhäva tuttar och rumpa, i så stor utsträckning som möjligt. Jag förstår ärligt talat inte varför. Fattar inte folk vilka signaler dem sänder ut eller?
Citera
2016-12-27, 00:00
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Skapade mig ett konto på fyllan under småtimmarna inatt, vet inte varför egentligen. Men trist att så många kvinnor på Badoo känner ett behov av att framhäva tuttar och rumpa, i så stor utsträckning som möjligt. Jag förstår ärligt talat inte varför. Fattar inte folk vilka signaler dem sänder ut eller?

Kanske bättre om dom har burka?
Citera
2016-12-30, 04:16
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliber007
Knappast. Utbudet av söta tjejer har rasat så in i helvete. Förut kunde man bli småkär i dom man träffade och skrev med. Nu finns det bara white trash eller dom som säljer sex kvar.

Badoo är dött
Ja det är nog det. Men var ska man då söka någon, någonstans?

Jag klarar inte av att hålla för låg standard på mina dejter. Jag menar, jag kräver inte värsta mycket men klarar inte av bottennivå på män.
Citera
2016-12-30, 12:16
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke

Det som är än värre är ju när den typen av fruntimmer gnäller över att snubbar bara ser dem som sexobjekt, eller att snubbar bara tittar på/i deras urringning - när de enbart har såna bilder
Citera
2017-01-01, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trashtextat
Ja det är nog det. Men var ska man då söka någon, någonstans?

Jag klarar inte av att hålla för låg standard på mina dejter. Jag menar, jag kräver inte värsta mycket men klarar inte av bottennivå på män.

Vet ärligt talat inte vart. Men min teori är att eftersom badoo och tinder blev en fluga så blev det infekterad av väldigt många människor som faktiskt inte behövde ha en sån app. Många ville ha instagraföljare och många av bekräftelsebehov. Blev populärt bland killar också och dom blev väldigt snuskigs och kunds inte bete sig. Alla tjejer och kvinnor jag träffade pratade alltid illa om dessa äckligs killar.

Så förhoppningsvis kommer det vara dött några månader till och allt mer seriösa kommer komma tillbaka på sidan.

Jag fick ett meddelande av en kvinna i 40årsåldern och frågade mig var ja sökte efter. Svarade dock inte då jag gett upp på den sidan ändå.

Tror du nog ha samma problem med mig gäklande att träffa någon ute i de fria.

Jag festar inte så ofta och när jag väl gör det så är jag inte den som raggar. På mitt jobb arbetar de bara killar och våra kunder raggar dock väldigt mycket och tar på oss men dom är gifta så där vill man inte börja dejta någon heller.

Jag vill hitta den stora kärleken faktiskt. Jag kan inte helt ärligt nöja mig med en bra tjej som är fin. Jag vill ha allt. Jag vill klicka och känna.mig riktigt förälskad. Jag är också en komplicerad man som man måste förstå sig på och därav måste hon ha ett startkt självförtroende så hon inte får för sig att ja knullar runt.

Jag har aldrig varit otrogen men i vissa perioder så vill jag bara vara för mig själv. Ingen tjej har förstått sig på det hära så har alltid slutat med dom har legat med någon annan
Citera
2017-01-01, 16:50
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaliber007
Vet ärligt talat inte vart. Men min teori är att eftersom badoo och tinder blev en fluga så blev det infekterad av väldigt många människor som faktiskt inte behövde ha en sån app. Många ville ha instagraföljare och många av bekräftelsebehov. Blev populärt bland killar också och dom blev väldigt snuskigs och kunds inte bete sig. Alla tjejer och kvinnor jag träffade pratade alltid illa om dessa äckligs killar.

Så förhoppningsvis kommer det vara dött några månader till och allt mer seriösa kommer komma tillbaka på sidan.

Jag fick ett meddelande av en kvinna i 40årsåldern och frågade mig var ja sökte efter. Svarade dock inte då jag gett upp på den sidan ändå.

Tror du nog ha samma problem med mig gäklande att träffa någon ute i de fria.

Jag festar inte så ofta och när jag väl gör det så är jag inte den som raggar. På mitt jobb arbetar de bara killar och våra kunder raggar dock väldigt mycket och tar på oss men dom är gifta så där vill man inte börja dejta någon heller.

Jag vill hitta den stora kärleken faktiskt. Jag kan inte helt ärligt nöja mig med en bra tjej som är fin. Jag vill ha allt. Jag vill klicka och känna.mig riktigt förälskad. Jag är också en komplicerad man som man måste förstå sig på och därav måste hon ha ett startkt självförtroende så hon inte får för sig att ja knullar runt.

Jag har aldrig varit otrogen men i vissa perioder så vill jag bara vara för mig själv. Ingen tjej har förstått sig på det hära så har alltid slutat med dom har legat med någon annan
Jag faller på utebliven sexlust och antagligen så försöker jag fixa den hos fel män. Därav att lusten liksom slocknar med en fingerknäppning. Jag har gett upp om den stora kärleken och tänker att jag behöver hitta någon mer lagom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in