2016-12-31, 14:57
Medlem
Raxies avatar
Nån som har några tips på hur man gör mål på Shaw-Bailly-Smalling och Butland. (Högerback verkar ju variera lite) Har förlorat 10 matcher (Jäkla kul att alla verkar lira med samma spelare ^^) i rad med 1 eller 2-0 och lär ju fullborda raset från Div 3 till Div 5 nästa match.

Tror aldrig jag varit med om att jag spelat 10 matcher i rad i fifa utan att göra mål någonsin förut >_<
Citera
2016-12-31, 15:24
Medlem
tvantenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Grattis! Då är det bara att ta på sig cykelhjälm och ljudisolera lägenheten/huset och sätta skottsäker väst på kärringen
Tackar! Haha, ja jag förbereder mig på det värsta. Det mesta man läser om angående WL är just frustration över motståndarna.
Citera
2016-12-31, 15:29
Medlem
Någon som söker budget anfallare?

Testa Lucas Perez! Harregud så grym avslutare Smäller in det mesta i boxen.

Kör han bredvid Lukaku.
Citera
2016-12-31, 15:55
Bannlyst
Hur pass mycket bättre än Ribery är Douglas Costa? Kör Costa nu, men fick in Kurzawa SBC och hade gärna hybridat in honom. Är det värt att skippa lite speed på kanten för att få ett rejält uppschwung på vänsterbacken (har Wendell just nu)?
Citera
2016-12-31, 16:17
Medlem
http://www.futhead.com/17/squads/3551533/

Några förslag på förändringar? Just nu har jag i tanken att LW=Martial COM=Coutinho ST=Lukaku och även ersätta RB i framtiden, men kanske finns bättre förslag än de jag har tagit upp?

Det jag funderar mest på just nu är om jag ska spara in till Coutinho eller köpa Lukaku direkt? (om inte där finns bättre förslag?) Batshuayi är en helt ok anfallare, men såg att jag hade råd att få in Lukaku nu och kan inte direkt bestämma mig för hur jag ska göra för Coutinho har jag ju snart råd med också och är väl kanske egentligen den bättre upgraden?
Citera
2016-12-31, 17:01
Medlem
Boomshiggabangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxie
Nån som har några tips på hur man gör mål på Shaw-Bailly-Smalling och Butland. (Högerback verkar ju variera lite) Har förlorat 10 matcher (Jäkla kul att alla verkar lira med samma spelare ^^) i rad med 1 eller 2-0 och lär ju fullborda raset från Div 3 till Div 5 nästa match.

Tror aldrig jag varit med om att jag spelat 10 matcher i rad i fifa utan att göra mål någonsin förut >_<

Spring sönder aset. Ha en snabb anfallare (Vardy/Sturridge) och sedan en hal högerytter som kan springa åttor runt Shaw.
Möter man den typen av lag ska man inte skämmas för att vara pacehora
Citat:
Ursprungligen postat av Bluxor
http://www.futhead.com/17/squads/3551533/

Några förslag på förändringar? Just nu har jag i tanken att LW=Martial COM=Coutinho ST=Lukaku och även ersätta RB i framtiden, men kanske finns bättre förslag än de jag har tagit upp?

Det jag funderar mest på just nu är om jag ska spara in till Coutinho eller köpa Lukaku direkt? (om inte där finns bättre förslag?) Batshuayi är en helt ok anfallare, men såg att jag hade råd att få in Lukaku nu och kan inte direkt bestämma mig för hur jag ska göra för Coutinho har jag ju snart råd med också och är väl kanske egentligen den bättre upgraden?

Lukaku är den anfallaren jag personligen gillar bäst (av de jag provat får jag tillägga). Stor, stark och dessutom är han riktigt snabb när han väl får upp farten. Har både Coutinho och Oscar i mitt lag, och personligen känner jag ingen jätteskillnad mellan dessa två. Möjligt att Coutinho är aningen halare av sig och har en förmåga att krångla med sig bollen i trånga utrymmen.
Citera
2016-12-31, 17:17
Medlem
EnLitenFryss avatar
Nya Sbc varje dag till tredje januari. Vad ska vi tro det blir idag?

Helt utan belägg spekulerar jag i ett new years kit idag som Sbc. Känns lagom nivå med tanke på att de flesta gör annat än spelar idag. Magkänslan säger också att de kanske släpper en till league Sbc tätt inpå - men jag har inte tid idag att köpa in de jag tror blir nästa.

Gott nytt tradingår på er!
Citera
2016-12-31, 18:31
Medlem
EnLitenFryss avatar
Se på fan. Stones från start på Anfield. Den som investerade kunde tjänat ca 4-5k per kort. Den såg jag inte komma mer hans skada och tveksamma form.
Citera
2016-12-31, 18:41
Bannlyst
Jag köpte, Manee ,Coman, Moreno och Walcott, bra köp ?
Citera
2016-12-31, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Se på fan. Stones från start på Anfield. Den som investerade kunde tjänat ca 4-5k per kort. Den såg jag inte komma mer hans skada och tveksamma form.

Vadå från start? Jag fattar inte Ultimate team direkt, Spelar väl ingen roll på fifa om han startar i real eller ??
Citera
2016-12-31, 18:47
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katapulten
Vadå från start? Jag fattar inte Ultimate team direkt, Spelar väl ingen roll på fifa om han startar i real eller ??

Ones to watch. Just Google it.
Citera
2016-12-31, 18:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Ones to watch. Just Google it.

Gjort det men står inget om det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto