Citat:
Ursprungligen postat av
Raxie
Nån som har några tips på hur man gör mål på Shaw-Bailly-Smalling och Butland. (Högerback verkar ju variera lite) Har förlorat 10 matcher (Jäkla kul att alla verkar lira med samma spelare ^^) i rad med 1 eller 2-0 och lär ju fullborda raset från Div 3 till Div 5 nästa match.
Tror aldrig jag varit med om att jag spelat 10 matcher i rad i fifa utan att göra mål någonsin förut >_<
Spring sönder aset. Ha en snabb anfallare (Vardy/Sturridge) och sedan en hal högerytter som kan springa åttor runt Shaw.
Möter man den typen av lag ska man inte skämmas för att vara pacehora
Citat:
Ursprungligen postat av
Bluxor
http://www.futhead.com/17/squads/3551533/
Några förslag på förändringar? Just nu har jag i tanken att LW=Martial COM=Coutinho ST=Lukaku och även ersätta RB i framtiden, men kanske finns bättre förslag än de jag har tagit upp?
Det jag funderar mest på just nu är om jag ska spara in till Coutinho eller köpa Lukaku direkt? (om inte där finns bättre förslag?) Batshuayi är en helt ok anfallare, men såg att jag hade råd att få in Lukaku nu och kan inte direkt bestämma mig för hur jag ska göra för Coutinho har jag ju snart råd med också och är väl kanske egentligen den bättre upgraden?
Lukaku är den anfallaren jag personligen gillar bäst (av de jag provat får jag tillägga). Stor, stark och dessutom är han riktigt snabb när han väl får upp farten. Har både Coutinho och Oscar i mitt lag, och personligen känner jag ingen jätteskillnad mellan dessa två. Möjligt att Coutinho är aningen halare av sig och har en förmåga att krångla med sig bollen i trånga utrymmen.