2016-12-31, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Folk lämnar väl av två orsaker, förutom dålig uppkoppling. Dem ser när motståndarens klubb är skapad, folk blir väl rädda för äldre klubbar och folk som spelat länge. Sedan är det väl ofta folk som lämnar för att dem är bortalag. Angående tröjorna vettefan, kanske om man sitter på nåt FUT Champions kit? Som man får i belöning. Vet inte hur mycket man behöver vinna för att belönas med såna kit...

Klubben skapades i september i år men hade nåt kit jag fått från FUT Champions så bytte. Verkar fungera, tack för svaret! Förövrigt 8 vinster av 8 än så länge i WL.
Citera
2016-12-31, 00:26
Medlem
Bergatroll1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Ja jävla fittspel. Helt seriöst. Gubbarna har trampat i sirap... När man passar måste dom ta emot bollen, vänta 3 sekunder och sen passa vidare.... Azpilicueta stod och vifta med fingrarna istället för att stoppa en framrusande Musa.. Försökte febrilt byta till honom men de gick ju fan inte!!! HUR FAN BYTER MAN TILL DEN SPELAREN MAN VILL HA?!?!? Kan tillägga att jag är div2 spelare så helt värdelös är jag inte. Fyfan spyr på fifa.. Spyr på den jävla fittan som kodat skiten. Spyr på den jävla Musa jäveln! Och säg mig, när i satans helvete blev den jävla Butland bättre än 3st De Gea? Han spyr jag fan också på... Skitspel

Byter gör du med L1 eller R3(flick) R3 gör att du med precision kan byta till den du vill ha
Citera
2016-12-31, 00:37
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grahnen
Tips, kolla här: https://www.futbin.com/squad-building-challenges

Där finns allt du behöver veta. Kan se priser för alla SBC som finns. Priser på vad en hel liga kostar och vad varje enskilt lag kostar. Sen kan man även gå in och se hur de billigaste alternativen ser ut så man slipper tänka så mycket själv
Grymt. Brukar skita totalt i untradeables men 100k för Giovinco och så får man 20k tillbaka. Så 80k plus massa paket. Värt det? Någon som orkar räkna ut vad paketen är värda? Vet att det är lotteri med paket men man borde ju kunna räkna ut vad man minst kan få tillbaka.

Citat:
Ursprungligen postat av Avtb
1. Vad tycks om detta: https://www.futbin.com/17/squad/923171

2. När tror ni spelare är som billigast, datum?
1. Har liknande lag själv. Tycker inte det är värt att ha så dyr målvakt så skulle köpa en billigare tysk från bundesliga i mål. Bort med Dybala från CM!! Släng upp han på topp och in med Pjanic t.ex. edit: jaha inte full kemi på Dybala då ser jag nu.

2. Svårt att säga. Som någon skrev innan är det svårt att se nån total krasch. Är annorlunda i år med WL och SBC

Någon som vet nåt om det kommer Winter upgrades i år och när ungefär?
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2016-12-31 kl. 00:48.
Citera
2016-12-31, 01:44
Medlem
Vad anser ni om Sbc som finns nu. Är dom värda att göra?
Eller bara om man redan sitter på en del av korten?
Någon gräns man Max borde lägga på att köpa till sig kort?

Jag tror dock (utan att kolla av) att jag måste köpa in större delen av korten för att genomföra det.
Citera
2016-12-31, 02:25
Medlem
tvantenns avatar
Fan vad det kan svänga. Från att nästan inte ha en chans över huvud taget i div 2. så går jag nu och vinner divisionen. Detta innebar även att jag för första gången blev kvalificerad till WL. Det blir spännande med något nytt nästa helg!
Citera
2016-12-31, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tvantenn
Fan vad det kan svänga. Från att nästan inte ha en chans över huvud taget i div 2. så går jag nu och vinner divisionen. Detta innebar även att jag för första gången blev kvalificerad till WL. Det blir spännande med något nytt nästa helg!

Grattis! Då är det bara att ta på sig cykelhjälm och ljudisolera lägenheten/huset och sätta skottsäker väst på kärringen
Citera
2016-12-31, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krismikk
Grattis! Då är det bara att ta på sig cykelhjälm och ljudisolera lägenheten/huset och sätta skottsäker väst på kärringen

Det är lättare i divisionspel när WL går....
Citera
2016-12-31, 10:55
Medlem
Inte ofta man får piska upp "FUT-grundare" i WL

Med Hazard, Vardy, Messi, Pogba, Ramos, Alba, movMatuidi, IF Kante mm i hans/hennes lag.
Citera
2016-12-31, 11:07
Medlem
https://www.futbin.com/17/player/15596/Thiago%20Alc%C3%A2ntara

Rekommenderas starkt för dem som inte kört, han är magisk.
Citera
2016-12-31, 11:30
Medlem
Asså mina spelare beter sig fulla. Som de hade skridskor på. Har ju ingen chans när det är såhär! Ska jag byta spelare tar det nästan en sekund innan det händer. Fatta hur dålig timingen blir på hörnorna då.

Vad ska jag göra??
Citera
2016-12-31, 12:06
Medlem
Qirrens avatar
Inte tänkt på att sälja av kemistilarna man haft skräpandes i klubben. Satt ju på en liten guldgruva där. Jägare-kortet existerade inte ens på marknaden.
Citera
2016-12-31, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qirren
Inte tänkt på att sälja av kemistilarna man haft skräpandes i klubben. Satt ju på en liten guldgruva där. Jägare-kortet existerade inte ens på marknaden.
Precis, där kan man dra in en hel del pengar om man sitter på rätt kort. Här kan man se hur mycket all de olika korten säljer för: https://www.futbin.com/consumables/Chemistry%20Styles
Senast redigerad av sluggern375 2016-12-31 kl. 14:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in