2016-09-22, 15:46
Medlem
Frewibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No6
Nice! Undrar dock om man kan importera taktiken alltså spelarnas positioner. Jag gillar att flytta mina spelare lite grann i formationen. Inte så att det byts formation, det vore ologiskt. Men typ om jag spelar med två anfallare så gillar jag att flytta ner dem lite grann för att täcka passningsvägar istället för att pressa mittbackar.
Ja du kan det.
Citera
2016-09-22, 17:16
Medlem
För helvete. Nu håller EA på och krånglar med dessa inloggningskoder också. Kommer inte ens in på supporten, för då skickar dem en ny kod Någon som vet hur man stänger av Originskiten med security codes? Oavsett om jag har "Make this a trusted computer" så lika fan får jag en kod till mailen varje gång jag ska logga in.
Citera
2016-09-22, 17:41
Medlem
Bara jag som inte lyckas komma in i web appen sen kl 15? Ea skickar ogiltiga inloggnings koder.
Citera
2016-09-22, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamyarkkz
Bara jag som inte lyckas komma in i web appen sen kl 15? Ea skickar ogiltiga inloggnings koder.

samma problem med mobilappen varje kod jag får kommer för sent..... men web appen funkar dock.
Citera
2016-09-22, 17:47
Medlem
kiddolols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RolfRoland
Tack Har hyfsat koll på marknaden men önskar att man förda anteckningar tidigare säsonger vid den här tidpunkten. Snabba ytterbackar som Bellerin (95 pace) borde väl gå över 10K framöver?
Allt handlar oftast om hur mycket konkurrens dom har på varje position. te.x alex sandro kommer gå upp pga det finns inga andra bra LB i serie A te.x
Citera
2016-09-22, 17:50
Medlem
Kan konstatera att Web appen INTE blir tillänglig om man skapar klubben på Early Access:

"Sorry, EA Access Trial users do not have access to the FUT Web App. Please purchase a full copy of FIFA 17 and create your Security Question on FUT Console or PC in order to use the FUT Web App."

Köpte FIFA Points och Microsoft drog dubbla pengar också. Fick iaf mina points för ett köp men nu får man sitta med supporten. Att det alltid ska vara något jävla krångel.

Ang. koderna för att komma in på Origin. Felet jag gjorde var att jag satt och spammade "Skicka ny kod" hela tiden, och det verkar vara delay nu så då får man inte rätt kod! Vänta typ 15 minuter, logga inte in eller något under den tiden. Se till att det har slutat kommit koder till din mail. Sedan loggar du in igen och väntar på EN kod. Då funkar det.
Citera
2016-09-22, 18:12
Medlem
KavliBaconosts avatar
Nån som vet om man kan kolla hur mycket tid man har kvar på early accessen?
Citera
2016-09-22, 19:10
Medlem
Det står om man startar FIFA 17.
Citera
2016-09-22, 19:17
Medlem
Snipade nyss Otamendi för 15k, säljs för 24
Citera
2016-09-22, 19:34
Medlem
toalet031s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maackannn
Du förtjänar en medalj...
Citera
2016-09-22, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalet031
Du förtjänar en medalj...

nödvändig kommentar osv ;D
Citera
2016-09-22, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maackannn
Grattis, har själv hittat några liknande deals. Är ju inte alltför ovanligt att man hittar spelare som ligger några k under det "vanliga" priset, men det är bäst att passa på nu, för om någon vecka kommer det vara omöjligt att hitta deals med tanke på AutoBuyers
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in