Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Går du på crack eller vad är det frågan om?
På vilket sätt skulle ditt inlägg bevisa att Martin de facto är en sexbrottsling?
Han minns inget och Angelica anser inte att det handlade om sexuellt ofredande.
Vad är ditt problem?
Förhöret fortsätter.
Citat:
Därefter åkt runt i hennes bil och hamnat i Alvik. Där
misshandeln, olaga hot och försök till utpressning sker. Att ni efter det åker tillbaka till
hennes lägenhet. Att du där senare hotar henne med järnkrok och drar av hennes byxor och
slår henne med knuten näve mot lår och huvud. Sen att ni därefter åker till en krog vid
Gullmarsplan.
Citat:
M: Det är samma dag som hon har berättat för mig men hon har berättat på ett annat sätt för
mig ju. Det kan stämma också. Jag kan inte svara på det. Hon har ju varit utan droger så hon vet väl bättre än mig. Men jag kan inte säga annat än det jag fått återberättat för mig för jag
kommer inte ihåg. Men det finns en chans att det är så. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag har
grova minnesluckor. Det är bara att kolla mängderna som jag stoppat i mig, det är hästdoser.
Ja, så med det så vet han inte mycket säger han, och det fortgår i samma mönster i dom här förhören. Så visst har detta hänt, och
Solglittret hade ingen vidare beskrivning för något struket åtal vilket
inte existerar, så det gick aldrig till åtal vilket
Solglittret återigen då ljuger.
Åtalsjusteringen är något helt annat och misstanken om sexuellt ofredande gick inte till åtal man valde olaga hot, misshandel och förstörelse. Det betyder att man ska hänvisa till sida och aktb då man babblar ur sig om just viktiga detaljer som en åtalsjustering.
1. Lotta polisanmälde check!
2. Åtalsjusteringen gäller inte sexuellt ofredande. check!
3. Martin sparkade Lottas huvud. check!