Citat:
Ursprungligen postat av
Mrwomanizer
Vad tror ni om möjligheten till att Mr. Zlatan blir POTM i bpl?
Jag är ganska säker på att så är fallet och har stackat på mig förbannat mycket spelare från hans alla klubbar samt en hel del svenskar. Är det bortslösade pengar eller kommer det ge utdelning månne?
Ingen här kan väl se in i framtiden. Så länge du köpt spelare strax över discard så är det väl rätt smart men om Zlatan vinner (vilket jag tror) är det inte säkert vad EA tar fram exakt för SBC för det. Men ja hade jag orkat hade jag gjort samma sak men orkar inte trejda så mycket nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lotavos
Är division 2 bra? Jag har 4-5 år erfarenhet av FIFA och har tagit mig från 10-2 på 3 dagar och tagit titeln i alla utom 3an. Är division 1-2 något man ska vara nöjd med eller är det något varenda spelare är?
Jag åkte fram och tillbaka mellan 2-3 flera gånger precis som några andra skrivit. Åkte sen ner till 4 när jag bytte lag och har ändrat igen nu och är nära div.2 igen.
Så ja det är bra om man är i 1-2.
Hur tror ni priserna på dyra spelare kommer påverkas under TOTY? Segt om min Suarez t.ex. sjunker med 200k eller nåt. Hur har det varit tidigare år?