Citat:
Ursprungligen postat av
alsaof
Jag skulle vilja påpeka att Prinsessan Sofia är en man.
Kollar man på erkända transor kan det ibland vara svårt att avgöra beroende på hur sent det startade, det man har att utgå ifrån är i princip det som kommer från Y-kromosomen, som dock är ganska tydligt.
http://www.hant.se/wp-content/uploads/2015/03/377_122556-600x433.jpg
Här ser man tydligt flera egenskaper som generellt sett enbart återfinns hos män.
1. Längre ringfinger än pekfinger.
2. Mycket långa armar, kvinnor har generellt sett kortare armar än män.
3. Stora manshänder.
4. Tydligt adamsäpple
5. Den opererade rövhakan.
6. Man ser att individen har både manliga och kvinnliga käkben, de manliga som går mer ut åt sidan och de kvinnliga som går en bit under ögonen som är opererat.
I andra bilder kan man även se vilken definition det finns på karaktärens nackmuskulatur och de tydliga nyckelbenen som sticker fram.
http://www.svenskdam.se/wp-content/uploads/2013/06/sofia-louise-gottleib.jpg
Den har även väldigt långa lår, vilka hos kvinnor brukar vara något kortare.
Tja, finns säkert fler saker men detta är vad jag hittade på ca. 10 minuter och två bilder.
Detta är ej en kvinna.
Längre ringfinger än pekfinger har med livmodersmiljön under graviditeten att göra. Har den havande modern högre testosteronhalt i blodet under en viss period av graviditeten, (vilket kan ha med stress och tex föda att göra) så påverkas fostrets hjärna, det utvecklar mer manliga drag även om det är ett flickfoster, vilket även påverkar andra gener så det visar sig i längden på ringfingret hos kvinnan.
Sofia har väl redan under sin ungdomstid och vuxentid visat att hon mera beter sig som en random man.
Hon har levt sitt liv som män brukar leva, ingen man som gift sig med någon av sessorna skulle ha blivit ifrågasatt om han levt som Sofia levt.
En stor del av Sofias uppträdande och ego, kan nog förklaras utifrån hennes långa ringfinger.
Det där med Nyckelbenen förstår jag inte, eller nackmusklerna, det har väl med träning och rörelsemönster att göra, vilka muskler man använder mest, det är ju känt att kvinnor som bodybuildar bränner bort fettet från sina bröst tex?
Hakröv är ett typiskt manligt drag men det har även Jennifer Aniston en släng av, det kan ju vara så att även där visar sig livmodersmiljön som på ringfingret.
Undrar om hon är hårig på låren det brukar också följa med.
Jag tror nog hon kommer att fixa detta med prinsesseriet bara hon får gå hos en talpedagog, samt får lite allmän språkundervisning, så hon inte säger "södraste" när hon menar "sydligaste" tex.
Ponera att hon skulle ha O´Neal:s supvanor, nej just det