Citat:
Ursprungligen postat av
Luddesudde
Din kommentar var ett svar på något Sofia sa i ett program som gick på tv igår så därför antog jag att du sett det.
Du får gärna kommentera var du vill, men tycker bara det är lite lustigt att engagera sig i en tråd för något man "skiter hårt i", det tyder på att du kanske ändå är lite brydd
Och absolut kan en miljon ha fel, har jag aldrig påstått, då tolkade jag väl dig fel när jag förstod det som om du menade att folk inte var glada för hennes skull. Men då förstår jag inte vad som är så hemskt, om folk är glada för att hon blev hertiginna och grattade henne så kunde hon inte få säga att det var så eller?
Igår såg jag inte på tv alls, jag läste enbart vad någon annan skrivit OM programmet i denna tråd.
Jag går bara in för att läsa om vilket skvaller de dragit upp, samma syfte som skvallertidningar, skillnaden är att Flashback är gratis
Rojalister och de som lever sitt liv för monarkin brukar bli triggered så fort man yppar minsta lilla om knughuset..
Och är folk glada för hennes skull, så är det väl så, men folk målar ju upp det som att alla är överbegeistrade i kungahuset o alla knugmedlemmar..
Jag läser i alla skvallertrådar, så Sofia är inte specifik, ville somsagt bara läsa vad som skrivits...
Och jo, jag skiter i kungahuset o allt vad de hittar på..