2016-12-21, 12:34
Medlem
AJ har ju bara mött pajasar u ringen fram till dags datum. Inga stjärnor överhuvudtaget. Lennox mötte de bästa under sin tid som undersputied Champ.

Vill nog påstå att Froch inte backat för någon. Mötte tex Ward i Super Six Finalen..
Citera
2016-12-25, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Tråkigt o se gamla stjärnor som måste gå de där 2-3 matcherna förmycket som Bernard Hopkins. Låt handskarna bli på hyllan Champ.
20-30 matcherna, har för mig att han hade lovat sin mamma att lägga av när han fyllde 40.

Hatten av för Hopkins för att han väljer att avsluta mot en farlig motståndare som slår honom.
Citera
2016-12-26, 11:46
Medlem
Ibiza80s avatar
Jag har totalt missat att boxaren Nick Blackwell som fick en hjärnblödning i matchen mot Chris Eubank sparrade i smyg för en månad sedan och fick en ny och betydligt allvarligare hjärnblödning. Så sjukt. Vilken idiot.
Citera
2016-12-26, 14:49
Medlem
Blackwell jobbar tydligen hårt på en Darwin Award.

Haha, Bieterbiev inleder matchen med att bara peta lite med jabben och låta Prieto driva honom bakåt, sekund 34 blottar Prieto sig och pang så sänker Beterbiev honom med en höger på hakspetsen, den första högern han slår. Därefter spel mot ett mål tills domaren stoppar matchen vid 2:44. Nu 11 matcher, 11 KO, 31 ronder.

Ska stackars lille Skoglund möta det monstret så kan han göra som Julius Francis gjorde inför matchen mot Tyson, han sålde reklamutrymmet på sina skosulor till The Mirror för £20.000. Bland det sjukaste jag sett inom boxningen.
Citera
2016-12-27, 14:05
Medlem
Grym fighter!
Citera
2016-12-27, 14:35
Medlem
Dryga 3 veckor kvar tills Babou Jack och James DeGale brakar samman i New York. Vad tror den samlade expertisen om denna fight?? Kommer blir en tajt fight över 12 ronder tror jag. Litet plus för Babou.
Citera
2016-12-29, 20:52
Medlem
introvertos avatar
Citat:
Dryga 3 veckor kvar tills Babou Jack och James DeGale brakar samman i New York. Vad tror den samlade expertisen om denna fight?? Kommer blir en tajt fight över 12 ronder tror jag. Litet plus för Babou.
Tror också på en tight match som går tiden ut, men jag tror mer på DeGale än Jack.

Kommer viaplay att sända matchen eller är det någon PPV som gäller?
Citera
2016-12-29, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av introverto
Tror också på en tight match som går tiden ut, men jag tror mer på DeGale än Jack.

Har ställt frågan till dem, utan att jag fått något 100% ja el nej. Håller tummarna så klart!
Citera
2016-12-30, 01:07
Medlem
Citat:
Grym fighter!
Det blir boxningsgodis när Beterbiev möter Ward! Helt omöjligt att tippa den matchen...

Prieto var ju ingen stjärnboxare men rätt världsklass i stryktålighet och punch och Beterbiev byter slag med honom som om det vore en söndagspromenad i parken och avslutar honom, läskigt bra.
Citera
2017-01-05, 19:01
Medlem
Ibiza80s avatar
Citat:

Viaplay sänder. Ej PPV!
Citera
2017-01-06, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krillekrok77
Det blir boxningsgodis när Beterbiev möter Ward! Helt omöjligt att tippa den matchen...

Prieto var ju ingen stjärnboxare men rätt världsklass i stryktålighet och punch och Beterbiev byter slag med honom som om det vore en söndagspromenad i parken och avslutar honom, läskigt bra.
Är det redan klart? När?
Citera
2017-01-06, 20:03
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Precis som mot både Dirrell och Groves är väl Jack, enligt de flesta, troligen klar underdog här också.
Men det hindrar inte från att hoppas på ännu en skräll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in