2018-04-26, 16:22
Medlem
I mitt tycke borde Earn whit Hearn ta dealen och möta Wilder i USA annars så tror jag inte han vågar riskera sina affärer med AJ. På hemmaplan är chansen större att han vinner en jämn fight.
Tror de backar helt enkelt o väljer ett säkert slagpåsekort typ rematch mot Whyte.
Citera
2018-04-26, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Kommer bli svår att få i hop den fighten iom AJ:s matcher går på HBO Boxing i US och DW tillhör Showtime, Sedan kommer nog frågan mer var dem ska boxas AJ kommer INTE dra till Las Vegas eller dyl utan ska han fightas gör han det på hemmaplan är då DW och hans entorage villiga gör den eftergiften???

Kommer bli förbaskat intressant följa upp och se hur detta slutar i förhandlingarna, Deadline Fredag man kan garanterat säga Eddie Hearn kommer med ett motbud till DW och hans gäng och så kommer det fortgå ett tag ska ni se!

Joshua på HBO? Vem har lurat dig?
Citera
2018-04-26, 19:10
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
I mitt tycke borde Earn whit Hearn ta dealen och möta Wilder i USA annars så tror jag inte han vågar riskera sina affärer med AJ. På hemmaplan är chansen större att han vinner en jämn fight.
Tror de backar helt enkelt o väljer ett säkert slagpåsekort typ rematch mot Whyte.
Tvivlar ens det men återstår att se iom AJ inte är så sugen fara utanför UK att fightas.....
Citera
2018-04-26, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tvivlar ens det men återstår att se iom AJ inte är så sugen fara utanför UK att fightas.....
Det gröna bältet borde locka över honom. Är det mest prestigefyllda att ha.
Citera
2018-04-26, 21:21
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Nu verkar det som att det blir Wilder mot Breazeale och AJ mot Povetkin...
Citera
2018-04-26, 23:11
Medlem
mr.demons avatar
Vart har Wilder fått 50 miljoner dollar ifrån?
Citera
2018-04-27, 23:24
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vart har Wilder fått 50 miljoner dollar ifrån?

Det skulle givetvis stå vem pröjsar 50 miljoner dollar. Jag fattar givetvis att dom inte kommer ur Wilders ficka.
Citera
2018-04-30, 12:56
Medlem
Vad tror vi om The Re-Match nu på lördag ifrån London mellan Tony Bellew David Haye? Tror det blir reapete. Bara o hoppas att inte Haye drar på sig nån "skada" halvägs in i fighten. För en gångs skull så är det en ganska så bra matchup från Earn Whit Eddie Hearn.
Bellew vinner på poäng ,UD ef 12.
Citera
2018-04-30, 13:31
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Vad tror vi om The Re-Match nu på lördag ifrån London mellan Tony Bellew David Haye? Tror det blir reapete. Bara o hoppas att inte Haye drar på sig nån "skada" halvägs in i fighten. För en gångs skull så är det en ganska så bra matchup från Earn Whit Eddie Hearn.
Skulle IINTE förvåna mig om Haye gör ngt dyl tyvärr om han ser matchen rinner ur hans händer, Tror att fighten kommer bli underhållande och gissar som dig UD efter 12ronder!
Citera
2018-04-30, 13:33
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Nu verkar det som att det blir Wilder mot Breazeale och AJ mot Povetkin...
Misstänkte väl lite det AJ och lägret duckar för DW fighten, Dem vet förmodligen ju längre dem väntar så lär DW lägret gå med på AJ:s villkor om match i OK London Wembley el O2 aren!

AJ vs Povetkin en miss match tyvärr lär inte gå många ronder så han AJ dragit ur Ryssen på KO!
Citera
2018-04-30, 17:36
Medlem
jirlows avatar
Citat:

"skada"? tror du han fejkade senast eller?

så här fin var hans hälsena efter matchen, bilden ovan är hur den ska se ut.

https://i2.wp.com/www.mikeswick.com/wp-content/uploads/2017/03/David-Haye-Achilles.jpg?resize=620%2C727&ssl=1
Citera
2018-04-30, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
"skada"? tror du han fejkade senast eller?

så här fin var hans hälsena efter matchen, bilden ovan är hur den ska se ut.

https://i2.wp.com/www.mikeswick.com/wp-content/uploads/2017/03/David-Haye-Achilles.jpg?resize=620%2C727&ssl=1
Är ju inte första gången han bryter om jag inte minns fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in