2016-12-24, 21:09
Medlem
Muslimerna tillför ingenting konstruktivt och är här för att förstöra landet det är därför de flesta inte gillar dem.
Citera
2016-12-24, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Ta fram den pålitliga listan som visar statistiken över våldtäkt i mena länder så kan vi snacka. Och snälla inte den från avpixlat.
Ni är inte källkritiska utan läser ett par stycke och tror direkt på det. Patetiskt.

https://en.wikipedia.org/wiki/New_Year's_Eve_sexual_assaults_in_Germany

Hur förklarar du detta då? Överfall I Tyskland på nyårsnatten där de flesta förövare var från mena.
Hur kan det bli så I ett land där Tyskarna är i majoritet?
Citera
2016-12-24, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmaiLiuIII
Muslimerna tillför ingenting konstruktivt och är här för att förstöra landet det är därför de flesta inte gillar dem.

Jo de flesta muslimer tillför något konstruktivt. Varför är så många fokuserade på vad en minoritet sysslar med???
Citera
2016-12-24, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InternetTuffing
Skitsnack, imamer lär ut att våldtäkt av otrogna kvinnor är helt okej och uppmuntras friskt. Alla vet väl vad taharrush är vid detta laget? Musslorna är här för att kolonisera och förslava, inser du inte det så har du nog levt under en sten hela livet, eller så är du själv ännu en lögnaktig muslim som utför damage control.

Då ber jag dig att hänvisa till sådan källor. En imam är förstås ej tillräckligt som du säkert inser.
Citera
2016-12-24, 22:46
Medlem
Läs inte då? Hur tror du vi vettiga människor har det som hjärntvättas av pk-media dygnet runt?
Citera
2016-12-24, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jojoh
Jo de flesta muslimer tillför något konstruktivt. Varför är så många fokuserade på vad en minoritet sysslar med???

Som vad?

Det var du som hävdade det...
Citera
2016-12-24, 23:24
Medlem
Jag hymlar inte om det alls längre. Jag är både rasist och jag hatar muslimer. Rasist är jag för jag vill ha vita omkring mig, gärna i övre medelklass. Muslimer hatar jag för det är en religion som är 1000 år bakom i tiden. Lättkränkta med mera, invandrare som jag verkligen hatar kommer från följande länder oftast, Somalia, Etiopien , hazarer från Iran, Pakistan . Zigenare är också ett jävla avskum. Otroligt nog så är somalier Afrikas zigenare, hazarer är Asiens och ja.... Zigenarna är Europas pest

Av någon fantastisk anledning skall alla iq befridade jävla parasiter bosätta sig här. I min värld borde vi använda skiten som brasved.
Citera
2016-12-24, 23:38
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
Jag är inte så insatt i politik men märker att svenska folket blir alltmer negativt till invandring, speciellt muslimer. De tar upp saker mest på sociala medier som att Sverige går under eller att landet snart kommer bli ett muslimskt land, att landets ekonomi är på väg mot djupt kris eller att muslimer vill komma hit och sno pensionärernas bidrag, att muslimska folket i MENA är uppfostrade att våldta kvinnor.

Det är sant att muslimer ökar extremt fort demografiskt, de lever till stor del på bidrag som parasiter, de är extremt överrepresenterade inom våldtäkter och gruppvåldtäkter.

Citat:
Jag minns nån kvinna som skrev "jag vågar inte ens gå ut, det var lugn och ro tills invandrare kom hit och våldtar svenska kvinnor", något i den stilen. Jag trodde att det berodde på män men tydligen inte.

Det är män men främst män från mellanöstern och afrika och senaste Afghanistan. Män från dessa regioner är extremt överrepr. i jämförelse med andra män. Spelar ingen roll om du blundar eller inte blundar. Verkligheten är likadan ändå. Finns massor med statistik som styrker det från Sverige och andra Europeiska länder. Även Australien om det är intressant.

Citat:
Dessa anklagelser klassas som väldigt allvarliga och vill därför ställa frågor här. Är ni uppriktiga eller vill ni skrämma regeringen genom att förpesta muslimer och lägga en röst på Sverigedemokraterna?

Jag är uppriktig. Jag vill inte skrämma regeringen. Jag vill ställa dem mot en vägg och arkebusera dem för landsförräderi.

Citat:
Varför förnekar ni att det inte är rasistiskt sagt?

Rasism är dela in människor rashierariki och värdera dem olika. Att hålla sig till fakta kan men behöver inte vara rasistiskt. Vem bryr sig om det är rasistiskt eller inte för övrigt? Du och någon vänsterfitta?
Det intressanta är ju om det är sant eller ej.
Senast redigerad av ValdtaktsSemiten 2016-12-24 kl. 23:43.
Citera
2016-12-25, 01:26
Medlem
JustZlatans avatar
Islam och muslimer har man rätt att kritisera; likaså kristna och buddhister. Religiös dårskap har ingenting att göra i en modern värld.
Citera
2016-12-25, 02:14
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Jag vet dock att extremt få av de 1,5 miljarder muslimer är extremister. Er logik är som att jag tror att ni följer Hitlers spår.

Njae det där stämmer inte alls.
Samtliga muslimer är extremister.

Bara sätta dig och läsa:
http://prophetofdoom.net/

De flesta som du tror är muslimer är dock inte alls muslimer, detta enligt koranen, de ska dödas lika mycket som du som icke troende enligt koranen.

Ni har verkligen ingen koll på islam alls.
Citera
2016-12-25, 02:58
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
Orkar inte höra och läsa hatiska kommentarer mot muslimer.
Låt bli då. Lika mycket som andra har rätt att yttra sina åsikter, har du rätt att låta bli att lyssna. Fast mer. Om inte folk som du var så jävla mån om att motarbeta yttrandefriheten, så skulle inte andra vara så måna om att häva ur sig sånt som du är trött på att höra. De känner sig helt enkelt tvimgade att yttra sig innan du kan tysta dem med juridiskt våld.
Citera
2016-12-25, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojoh
Men för fan du tror väl inte att muslimer som ber 727649726 om dagen till Gud om nåd och förlåtelse för sina synder (Rakat skägget eller ätit icke halal kebab) sedan går ut och våldtar eller mördar??????

Jo för att Allah=Satan, Det är bevisat genom att "Profeten"Muhammed var incestiös pedofil..som satte på sin 9 åriga brorsdotter. Han uppmanade även till våldtäkt,dödande på de otrogna(icke muslimer) . Det Isis gör är att de följer Muhammeds uppmaningar bara.. Isis är Islam...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in