Citat:
Ursprungligen postat av
zyxos
Jag är inte så insatt i politik men märker att svenska folket blir alltmer negativt till invandring, speciellt muslimer. De tar upp saker mest på sociala medier som att Sverige går under eller att landet snart kommer bli ett muslimskt land, att landets ekonomi är på väg mot djupt kris eller att muslimer vill komma hit och sno pensionärernas bidrag, att muslimska folket i MENA är uppfostrade att våldta kvinnor.
Det är sant att muslimer ökar extremt fort demografiskt, de lever till stor del på bidrag som parasiter, de är extremt överrepresenterade inom våldtäkter och gruppvåldtäkter.
Citat:
Ursprungligen postat av
zyxos
Jag minns nån kvinna som skrev "jag vågar inte ens gå ut, det var lugn och ro tills invandrare kom hit och våldtar svenska kvinnor", något i den stilen. Jag trodde att det berodde på män men tydligen inte.
Det är män men främst män från mellanöstern och afrika och senaste Afghanistan. Män från dessa regioner är extremt överrepr. i jämförelse med andra män. Spelar ingen roll om du blundar eller inte blundar. Verkligheten är likadan ändå. Finns massor med statistik som styrker det från Sverige och andra Europeiska länder. Även Australien om det är intressant.
Citat:
Ursprungligen postat av
zyxos
Dessa anklagelser klassas som väldigt allvarliga och vill därför ställa frågor här. Är ni uppriktiga eller vill ni skrämma regeringen genom att förpesta muslimer och lägga en röst på Sverigedemokraterna?
Jag är uppriktig. Jag vill inte skrämma regeringen. Jag vill ställa dem mot en vägg och arkebusera dem för landsförräderi.
Citat:
Ursprungligen postat av
zyxos
Varför förnekar ni att det inte är rasistiskt sagt?
Rasism är dela in människor rashierariki och värdera dem olika. Att hålla sig till fakta kan men behöver inte vara rasistiskt. Vem bryr sig om det är rasistiskt eller inte för övrigt? Du och någon vänsterfitta?
Det intressanta är ju om det är sant eller ej.