2016-12-24, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojoh
Men för fan du tror väl inte att muslimer som ber 727649726 om dagen till Gud om nåd och förlåtelse för sina synder (Rakat skägget eller ätit icke halal kebab) sedan går ut och våldtar eller mördar??????

Vad menar du med det ?
Menar du att alla som ber är felfria eller att alla som ber inte kan begå brott ?
Citera
2016-12-24, 16:41
Medlem
Terroristerna är tok religösa. Våldtäktsmänen hämtar sitt rättfärdigande från kulturen; en kultur där där det är värre med en dotter som datear en svensk, än en son som våldtar en svenska.

En riktig skit religion/ideologi som vi aldrig kan kritisera utan att bli rasist stämplade; kolla hur det ser ut i deras skitländer sen ska vi anpassa oss.
Citera
2016-12-24, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Vad menar du med det ?
Menar du att alla som ber är felfria eller att alla som ber inte kan begå brott ?

Jag menar att de som tar sin tro seriöst aldrig någonsin skulle få för sig att ta en sådan enorm risk som det innebär att våldta eller mörda.
Citera
2016-12-24, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killing.fields
Terroristerna är tok religösa. Våldtäktsmänen hämtar sitt rättfärdigande från kulturen; en kultur där där det är värre med en dotter som datear en svensk, än en son som våldtar en svenska.

En riktig skit religion/ideologi som vi aldrig kan kritisera utan att bli rasist stämplade; kolla hur det ser ut i deras skitländer sen ska vi anpassa oss.

Ber de till Gud flera gånger om dagen? Knappast. Tokar ja! De vet att Gud kan avrätta dem vilken sekund som helst men ändå våldtar de?
Tror inte det va?
Citera
2016-12-24, 17:00
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurglaren
Hatet mot islam är självförvållat. Människor börjar inte ogilla saker utan anledning.

Som tjej påverkas jag mycket av det kvällstidningarna skriver, och jag märker inte mycket av det ökade hatet mot islamisterna. Svenska politiker vill ju dessutom belöna terroristerna med förtur in på den svenska arbetsmarknaden, och därmed tycker jag likadant.

Eller som Expressen skrev nyligen: En bomb hit eller dit, vad gör väl det ? Släpp in de islamistiska krakarna och låt dom gå före i bostadskön. Ge dom ett välbetalt jobb också.
Citera
2016-12-24, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Som tjej påverkas jag mycket av det kvällstidningarna skriver, och jag märker inte mycket av det ökade hatet mot islamisterna. Svenska politiker vill ju dessutom belöna terroristerna med förtur in på den svenska arbetsmarknaden, och därmed tycker jag likadant.

Eller som Expressen skrev nyligen: En bomb hit eller dit, vad gör väl det ? Släpp in de islamistiska krakarna och låt dom gå före i bostadskön. Ge dom ett välbetalt jobb också.
Felet är de som överbelastar muslimer med allt som daesh gör. Är muslim automatiskt medskyldig? Ja, enligt de inskränkta krakar.
Citera
2016-12-24, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojoh
Jag menar att de som tar sin tro seriöst aldrig någonsin skulle få för sig att ta en sådan enorm risk som det innebär att våldta eller mörda.

Nej, sant. IS som tar sin tro seriöst - men muslimer är dem.
Är allt jag läser om deras mördar orgier bara lögn då menar du ?
Citera
2016-12-24, 17:24
Medlem
Falukorvsrulladers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Jag är inte så insatt i politik men märker att svenska folket blir alltmer negativt till invandring, speciellt muslimer. De tar upp saker mest på sociala medier som att Sverige går under eller att landet snart kommer bli ett muslimskt land, att landets ekonomi är på väg mot djupt kris eller att muslimer vill komma hit och sno pensionärernas bidrag, att muslimska folket i MENA är uppfostrade att våldta kvinnor. Jag minns nån kvinna som skrev "jag vågar inte ens gå ut, det var lugn och ro tills invandrare kom hit och våldtar svenska kvinnor", något i den stilen. Jag trodde att det berodde på män men tydligen inte.
Dessa anklagelser klassas som väldigt allvarliga och vill därför ställa frågor här. Är ni uppriktiga eller vill ni skrämma regeringen genom att förpesta muslimer och lägga en röst på Sverigedemokraterna? Varför förnekar ni att det inte är rasistiskt sagt? Om det inte är det, vad är då rasist? Varför vågar inte ni säga det ansikte mot ansikte, jag menar det är ju okej att vara rasist i ett demokratiskt land.

Vi befinner oss i en högkonjunktur men samtidigt så måste våra kommuner höja skatten och skära ner i välfärden för att pengarna är slut. Massinvandringen kostar mer än sjukvården, polisen och försvaret tillsammans. Du ser inget samband där? och vad tror du händer vid nästa lågkonjunktur?
Du tycker det är helt ok att en invandrare som kommer hit när den är 65år och aldrig jobbat en dag i sitt liv i Sverige har rätt till högre pension än en svensk som jobbat här i 40 år?

Muslimer är uppfostrade att våldta kvinnor, enligt koranen så får en kvinna inte säga nej och kvinna blir hon när hon fyllt 9år. I vissa muslimska länder är det tom dödsstraff på kvinnor som blivit våldtagna.

Det finns ingen som påstår att våldtäkter inte ägde rum innan den muslimska bidragsinvasionen men att Sverige ligger i topp i våldtäkter per capita, beror inte på att svensken tycker det har blivit mer spännande att våldta kvinnor.
Det beror på att vi fyllt landet med halvapor som är uppfostrade i att våldta kvinnor.

Orkar du inte läsa och höra om hur jävligt det är i landet så förslår jag DN, SVT, aftonbladet, expressen mm mm mm sen kan du joina nån grupp med ryggdunkar på facebook så slipper du ta del av verkligheten.
Det är faktiskt inte svårt att undvika sanningen, du måste aktivt söka den för att hitta den i Sverige.
Citera
2016-12-24, 17:39
Avslutad
Angående våldtäkter och Menas överrepresentation:

I grund och botten är det män som främst våldtar, och det är av uppenbara skäl helt logiskt. Mannen har en fysiologi som gör det möjligt att våldta. Men varför våldtar inte alla män över hela världen i lika stor utsträckning, om nu problemet är könet man?

För att det krävs mycket mer att våldta än att bara vara en man. Dåliga gener gör sitt. Dålig uppfostran och kasst inflytande från föräldrar och släkt är andra faktorer som kan påverka. Och kulturer och samhällsskick som uppmuntrar och uppmanar män att använda sina kroppar som maktmedel och som vapen. De flesta länder i Europa har ingen sådan kultur. Tvärtom.
Däremot i Mena-länderna uppmuntras mannens ställning konstant och han ses som mer värd än en kvinna. Det ligger också på kvinnan att kontrollera mannens libido. Självklart kommer det påverka Europas kvinnor, på ett mycket negativt sätt, när män födda och uppfostrade i den typen av kulturer och synsätt invaderar Europa. Muslimsk kultur+islam+lågt IQ+primitiva samhällen+klankulturer, är en stabil grund för den överrepresentation vi ser nu. Det hade faktiskt varit märkligare om araber, afrikaner och afghaner inte hade stått för så många våldtäkter och sexualbrott.
På grund av inavel är t ex mentala handikapp mycket vanligare inom folkgrupper från Mena, vilket är ytterligare en anledning bakom Menas överrepresentation när det gäller sexualbrott och andra grova våldsbrott.

Det går inte att ta minsta gemensamma nämnaren i en sådana här fråga, eftersom all brottslighet och udda beteenden handlar om att vi är människor i grunden. Men hur ska det bekämpa och belysa en överrepresentation av den grad som Mena-män står för i Sverige när det handlar om sexualbrott? Varför har nya situationer uppstått i Sverige i samband med en invasion av Mena-män, om allt skulle handla om könet man inom sexualbrott? T ex sexmobbar, sexuella trakasserier på badhus och konserter?

Mer OnT: Islam är vedervärdigt, och varken det eller muslimer hör hemma i Europa. Patetiskt av muslimer att sitta och gråta i Europa för att folket här vägrar att anpassa sig efter islam. Åk tillbaka och utöva er efterblivna tro i Mellanöstern och Afrika. Win-win för alla parter.
Jag skiter fullständigt i hur mycket muslimer spränger varandra eller dödar på andra kreativa sätt. Islam är muslimernas problem. Därför ska endast muslimer lida av alla dåliga sidor av islam. Reformera skiten eller lev med skiten ni högaktar så mycket.
Senast redigerad av GenesisP 2016-12-24 kl. 17:51.
Citera
2016-12-24, 17:47
Medlem
Fan vad jag hatar muslimer. Förut trodde jag att jag bara hatade "araber" - det har med åren visat sig att det är muslimer som jag hatar - vilket pack!
Citera
2016-12-24, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Angående våldtäkter och Menas överrepresentation:

I grund och botten är det män som främst våldtar, och det är av uppenbara skäl helt logiskt. Mannen har en fysiologi som gör det möjligt att våldta. Men varför våldtar inte alla män över hela världen i lika stor utsträckning, om nu problemet är könet man?

För att det krävs mycket mer att våldta än att bara vara en man. Dåliga gener gör sitt. Dålig uppfostran och kasst inflytande från föräldrar och släkt är andra faktorer som kan påverka. Och kulturer och samhällsskick som uppmuntrar och uppmanar män att använda sina kroppar som maktmedel och som vapen. De flesta länder i Europa har ingen sådan kultur. Tvärtom.
Däremot i Mena-länderna uppmuntras mannens ställning konstant och han ses som mer värd än en kvinna. Det ligger också på kvinnan att kontrollera mannens libido. Självklart kommer det påverka Europas kvinnor, på ett mycket negativt sätt, när män födda och uppfostrade i den typen av kulturer och synsätt invaderar Europa. Muslimsk kultur+islam+lågt IQ+primitiva samhällen+klankulturer, är en stabil grund för den överrepresentation vi ser nu. Det hade faktiskt varit märkligare om araber, afrikaner och afghaner inte hade stått för så många våldtäkter och sexualbrott.
På grund av inavel är t ex mentala handikapp mycket vanligare inom folkgrupper från Mena, vilket är ytterligare en anledning bakom Menas överrepresentation när det gäller sexualbrott och andra grova våldsbrott.

Det går inte att ta minsta gemensamma nämnaren i en sådana här fråga, eftersom all brottslighet och udda beteenden handlar om att vi är människor i grunden. Men hur ska det bekämpa och belysa en överrepresentation av den grad som Mena-män står för i Sverige när det handlar om sexualbrott? Varför har nya situationer uppstått i Sverige i samband med en invasion av Mena-män, om allt skulle handla om könet man inom sexualbrott? T ex sexmobbar, sexuella trakasserier på badhus och konserter?

Mer OnT: Islam är vedervärdigt, och varken det eller muslimer hör hemma i Europa. Patetiskt av muslimer att sitta och gråta i Europa för att folket här vägrar att anpassa sig efter islam. Åk tillbaka och utöva er efterblivna tro I Mellanöstern och Afrika. Win-win för alla parter.
Jag skiter fullständigt i hur mycket muslimer spränger varandra eller dödar på andra kreativa sätt. Islam är muslimernas problem. Därför ska endast muslimer lida av alla dåliga sidor av islam. Reformera skiten eller lev med skiten ni högaktar så mycket.
Ta fram den pålitliga listan som visar statistiken över våldtäkt i mena länder så kan vi snacka. Och snälla inte den från avpixlat.
Ni är inte källkritiska utan läser ett par stycke och tror direkt på det. Patetiskt.
Senast redigerad av zyxos 2016-12-24 kl. 17:57.
Citera
2016-12-24, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mitthopp
Nej, sant. IS som tar sin tro seriöst - men muslimer är dem.
Är allt jag läser om deras mördar orgier bara lögn då menar du ?

Om Muslimer i Sverige stöttade IS så hade du sett attentat i varje kvartér etc.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in