Citat:
Ursprungligen postat av
zyxos
Jag är inte så insatt i politik men märker att svenska folket blir alltmer negativt till invandring, speciellt muslimer. De tar upp saker mest på sociala medier som att Sverige går under eller att landet snart kommer bli ett muslimskt land, att landets ekonomi är på väg mot djupt kris eller att muslimer vill komma hit och sno pensionärernas bidrag, att muslimska folket i MENA är uppfostrade att våldta kvinnor. Jag minns nån kvinna som skrev "jag vågar inte ens gå ut, det var lugn och ro tills invandrare kom hit och våldtar svenska kvinnor", något i den stilen. Jag trodde att det berodde på män men tydligen inte.
Dessa anklagelser klassas som väldigt allvarliga och vill därför ställa frågor här. Är ni uppriktiga eller vill ni skrämma regeringen genom att förpesta muslimer och lägga en röst på Sverigedemokraterna? Varför förnekar ni att det inte är rasistiskt sagt? Om det inte är det, vad är då rasist? Varför vågar inte ni säga det ansikte mot ansikte, jag menar det är ju okej att vara rasist i ett demokratiskt land.
Vi befinner oss i en högkonjunktur men samtidigt så måste våra kommuner höja skatten och skära ner i välfärden för att pengarna är slut. Massinvandringen kostar mer än sjukvården, polisen och försvaret tillsammans. Du ser inget samband där? och vad tror du händer vid nästa lågkonjunktur?
Du tycker det är helt ok att en invandrare som kommer hit när den är 65år och aldrig jobbat en dag i sitt liv i Sverige har rätt till högre pension än en svensk som jobbat här i 40 år?
Muslimer är uppfostrade att våldta kvinnor, enligt koranen så får en kvinna inte säga nej och kvinna blir hon när hon fyllt 9år. I vissa muslimska länder är det tom dödsstraff på kvinnor som blivit våldtagna.
Det finns ingen som påstår att våldtäkter inte ägde rum innan den muslimska bidragsinvasionen men att Sverige ligger i topp i våldtäkter per capita, beror inte på att svensken tycker det har blivit mer spännande att våldta kvinnor.
Det beror på att vi fyllt landet med halvapor som är uppfostrade i att våldta kvinnor.
Orkar du inte läsa och höra om hur jävligt det är i landet så förslår jag DN, SVT, aftonbladet, expressen mm mm mm sen kan du joina nån grupp med ryggdunkar på facebook så slipper du ta del av verkligheten.
Det är faktiskt inte svårt att undvika sanningen, du måste aktivt söka den för att hitta den i Sverige.