2016-12-20, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SacreSaint
Jag vet allt det där om normer och förväntningar på hur en människa "ska" vara baserat på ålder hit och dit. Trist att det ska behöva vara så, kan jag tycka ändå...

Det är giftigheten i åsikter från dem som inte gillar det hon hör, hur hon ser ut eller den musik hon skapar jag reagerar emot.

Skitsamma då, hata på om ni tycker att det ger något.

Att var publikt beroende är verkligen att gå balansgång. Gränsen mellan hata och älska kan också vara hårfin. Om jag som artist och beroende av att försörja mig på det upplever negativa publikreaktioner måste jag också fråga mig om jag på något sätt medverkar till det. I så fall, kan jag göra något åt det?
Ja, absolut.
Citera
2016-12-20, 17:46
Medlem
Hur skulle det vara om Josefine tog bort "Little" och istället kallade sig Josefine Jinder?
Attributet "Little" kan vara en black om foten. Dessutom ger det associationer till
1. en person som är liten (och aldrig blir vuxen?)
2. en person som står i skuggan av "Big" Jinder.
Citera
2016-12-20, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DogShitEater
Tänk er om Little Jidder och Kakan Hermansson skulle leda programmet själva. Fy fan vad politiskt korrekt det skulle bli Abort, feminism och manshat om vartannat.

Hemsk syn, båda dessa fittor tar inte heller hand om sig, gula och snea tänder, luktar säkert inte så gott. Feta.

Ungtupp på jobbet skulle på date, och var orolig att det hrmm skulle kila lite för snabbt om det blev Aktuell t... tänk på little jinder var det allmänna rådethan fick.
Senast redigerad av allwaysmisbehavin 2016-12-20 kl. 19:31.
Citera
2016-12-20, 19:50
Medlem
SacreSaints avatar
Toppenråd, verkligen.

Ungtuppen kan annars göra knipövningar eller vänta några år tills han klarar av att umgås med motsatta könet, utan att drälla!
Citera
2016-12-21, 05:57
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allwaysmisbehavin
Hemsk syn, båda dessa fittor tar inte heller hand om sig, gula och snea tänder, luktar säkert inte så gott. Feta.

Ungtupp på jobbet skulle på date, och var orolig att det hrmm skulle kila lite för snabbt om det blev Aktuell t... tänk på little jinder var det allmänna rådethan fick.

Är little Jinder fet? Vad är det för svampar du käkar?
Citera
2016-12-21, 14:08
Avstängd
konstapels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Fick en chock när jag insåg att hon var 28.
Har alltid avfärdat henne som en ung & dum uppmärksamhetssökande 20-åring som är kvar en tonårings mentala stadium.
Då har jag även tyckt att kritiken mot henne varit bisarr.

Men 28 år? hon pratar och beter sig som om hon är 16-17 max. herregud

Mina tankar också. Och svartmålade naglar tillsammans med den där EMO-stilen hon kör med, är det inte sånt som tjejer i 13-14 års åldern höll på med för 10-15 år sedan?
Hon har liksom frusit fast mentalt där nånstans, i tid och ålder.
Citera
2016-12-21, 22:22
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Mina tankar också. Och svartmålade naglar tillsammans med den där EMO-stilen hon kör med, är det inte sånt som tjejer i 13-14 års åldern höll på med för 10-15 år sedan?
Hon har liksom frusit fast mentalt där nånstans, i tid och ålder.
Nästsista dagen på Musikhjälpen så fick de välja mat och Jinder betedde sig som en obstinat tonåring; hon vill ha all sorts mat men ändå ingen. Kräsen som en 15-åring, väx upp människa du är nästan 30 år tänkte jag. Patetiskt!
Citera
2016-12-23, 23:47
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clairdunphy
Håller med! Människans inlägg på instagram gör mig mörkrädd. Hon skriver sämre än en högstadieelev. Ingen koll på grammatik och meningsbyggnad. Och hon är så otroligt noga med att uttrycka sig med svordomar och fraser som "who cares".

Så himla tuff och kaxig - och sen gråter hon ut i media när hon får kritik?!
Klart som fan att den där förvuxna fjortisen får kritik.
Jag fattar inte hur det statliga projektet kunde välja henne som programledare (och därmed en förebild) till musikhjälpen.
Googlade lite snabbt och hon skolkade sig genom högstadiet och kommer inte ihåg vad det stod om gymnasiet... Har för mig att hon hoppade av. Det förklarar hennes språkbruk. Hon verkar inte haft några som helst konsekvenser eller uppfostran. Får se hur hon tar det när livet kommer ikapp och hon måste skaffa ett vanligt jobb som oss andra dödliga.

Nejdu team flashback, jag är inget fan.

Kan du länka till denna information??
Citera
2016-12-24, 00:07
Medlem
Hennes mamma Åsa Jinder söp ju rätt hårt, och låg runt en hel del med Sveriges kändare musikskribenter under ett antal år i slutet på åttiotalet och tidigt nittiotal. Undrar om nån de herrarna rent av är fadern till Little Jinder?

För övrigt ser hon så risig och white trashig ut att man var tvungen att använda skämskudde när man så Så Mycket Bättre.
Citera
2016-12-24, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Kan du länka till denna information??

Kan du inte google själv?

Hittade det på första försöket...........

http://www.gp.se/n%C3%B6je/tv/little...appa-1.3950081
Citera
2016-12-24, 23:46
Medlem
nobbenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77

Hon är ju riktigt söt UTAN det där förskräckliga sminket hon lägger på. Hon varierar men det blir ALLTID för mycket hur hon än lägger på. Hon skulle behöva gå en kurs där hon får lära sig att less is more som god regel just när det gäller smink.

Den här länken jag citerar är ett gott exempel på hur skön hon har möjlighet att se ut.

När hon satt på morgonen sista dan i kuren i Örebro och var helt osminkad då var hon helt go - synd bara att hon brydde sig så när hon blev dissad av den där långhårigburrnegern att hon kände sig tvungen att rusa efter honom galande: "Oh jag måste ju duscha nu Pelle!"
Citera
2016-12-25, 16:59
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77

Jag försökte snabbt en gång utan att hitta det, tack för länken!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in